Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Het Witte Huis

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Animar
Amerikakenner

Het Witte Huis

Bericht door Animar »

Mijn vraag is al eerder gesteld, maar da's alweer een poos geleden. Ik hoop dat er in die tijd wat veranderd is...

Wij gaan waarschijnlijk augustus 2007 (duurt ook nog lang :wink: ) naar, o.a., Washington DC. Weet iemand van jullie of het op dit moment al mogelijk is een tour ín het Witte Huis te doen? Het lijkt me erg leuk om dat van binnen te zien!
In Simmy Valley, CA, hebben we een replica gezien van the Oval Office, was ook leuk.
Kan me voorstellen dat je de Oval Office sowieso niet te zien zal krijgen, maar een tour daarbinnen lijkt me wel wat.

Wie weet het?!

Groetjes,
Anita
Anita
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Voor zover ik weet kunnen individuele toeristen niet meer bij het Witte Huis naar binnen. Je kunt alleen nog via je "Member of Congress" en die hebben wij natuurlijk niet. Hier http://www.whitehouse.gov/history/tours/ kun je meer informatie vinden.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

het kan wel....via de Nederlandse ambassade
Maar je moet minstens 6 maanden van tevoren al beginnen
dus mijn advies: contact de NL ambassade in Washington, zij kunnen het je wel uitleggen denk ik
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Ik heb intussen het consulaat in Amsterdam een mailtje gestuurd. Ben benieuwd of ze me verder kunnen/willen helpen!

Thanks!

Anita
Anita
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer