We zijn koud een maand terug van onze 3e rondreis in de USA en hebben nu dus het Westen (Golden Circle), Midwesten (Denver - Yellowstone - RM) en Florida gezien. Ook alle eilanden van Hawaii hebben we inmiddels bezocht.
Ik weet dat het oosten en zuiden van de USA voor ons nog helemaal open ligt, maar ik ben me nu aan het orienteren op de staten in het noord-westen: Washington, Oregon en het noorden van Californie voor september 2013.
Ik moet zeggen: vind het lastig om een juiste route te vinden en ik heb de overnachtingsplaatsen nog maar helemaal niet ingevuld !! Het is voor mij een onbekende route met nog minder bekende plaatsen. Ik trek ongeveer 17 rijdagen uit voor een route.
We houden erg van natuur en bergen, ghosttowns en schuwen geen lange rijdagen.
Vooralsnog ben ik dus gekomen tot (zie ook kaartje):
Seattle - Olympic NP - Mt Rainier NP - Mt St. Helens - Via Portland langs de Columbia River richting Bend - Crater Lake NP - Lassen Vulcanic NP - Redwood NP - via de 101 naar SF.
Wat ik al eerder zei hebben we ongeveer 17 dagen om te rijden. Ik wil eigenlijk heel graag de North Cascades NP meepakken, maar hoe plan ik die in deze route ??
Ik heb het reisverslag van Dude (Bart en Evy) gelezen, echt perfect om een route op te zetten (ongeveer dezelfde interesses)......

Hopelijk hebben de forumleden wat tips voor mij om me op weg te helpen voor een route en overnachtingen !!!