Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kan je in New York in internetcafe's ook printen?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
findolin
Amerikafan

Kan je in New York in internetcafe's ook printen?

Bericht door findolin »

Misschien en hele domme vraag, maar kan je in New York in internetcafe's ook printen. Ik heb een paar kortingssite's voor bijv. ESB, maar aangezien we nog niet weten wanneer we willen gaan, volgende week, wil ik het in NY zelf doen. Een dag van te voren, dus dan is het handig om het in een internetcafe te doen. Iemand ervaring hiermee.
Cees A
Amerikakenner

Re: Printen

Bericht door Cees A »

Meeste hotels hebben een zgn "businesscenter" waar een paar computers en printers staan.
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

en anders even naar "Kinko's"
http://local.van.fedex.com/ny/new-york/
findolin
Amerikafan

Bericht door findolin »

dank CeesA en Bushmaster. Ik heb het gelijk bij mijn aantekeningen genoteerd, kan het niet in het hotel dan heb ik nu een adres dichtbij.
Florida
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Kan je in New York in internetcafe's ook printen?

Bericht door Florida »

Op 5th Ave, vlakbij het Empire State Building (ik schat zo rond 5th Ave/33rd Street), is een grote deli, met een internetcafe, waar je ook kunt printen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer