Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis nicbia: reisplanning in de winter
Reis nicbia: reisplanning in de winter
Hallo,
Wij (2 volwassenen en 2 kids van 13 en 14) hebben in de kerstvakantie een woningruil met iemand in Laguna Beach. (Mazzel he)
Vanuit daar willen we graag verschilende uitstapjes maken.. Op de planning staat natuurlijk LA, San Diego.
Ook willen we graag naar Las vegas (2 hotelovernachtingen daar) en van daaruit bezoek aan een nationaal park.
Ik heb verschillende vragen en hoop op advies..
* Heeft iemand ervaring hoe het er in de winter is?
* We willen graag het American life meemaken,is er iets waar jullie je echt over hebben verwonderd?
* tip voor een dagtocht
groetjes,
Wij (2 volwassenen en 2 kids van 13 en 14) hebben in de kerstvakantie een woningruil met iemand in Laguna Beach. (Mazzel he)
Vanuit daar willen we graag verschilende uitstapjes maken.. Op de planning staat natuurlijk LA, San Diego.
Ook willen we graag naar Las vegas (2 hotelovernachtingen daar) en van daaruit bezoek aan een nationaal park.
Ik heb verschillende vragen en hoop op advies..
* Heeft iemand ervaring hoe het er in de winter is?
* We willen graag het American life meemaken,is er iets waar jullie je echt over hebben verwonderd?
* tip voor een dagtocht
groetjes,
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: reisplanning in de winter
Hallo, welkom op het forum! Wat een heerlijk vooruitzicht!
Wij zijn vorig jaar in de kerstvakantie naar Riverside (bij LA) geweest. We hadden geweldig weer, maar dat was wel een beetje uitzonderlijk geloof ik. Wij hebben uitstapjes naar Joshua Tree, LA en San Diego gemaakt. Hier ons verlsag.
Marianne
Wij zijn vorig jaar in de kerstvakantie naar Riverside (bij LA) geweest. We hadden geweldig weer, maar dat was wel een beetje uitzonderlijk geloof ik. Wij hebben uitstapjes naar Joshua Tree, LA en San Diego gemaakt. Hier ons verlsag.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2130 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-