Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Geld overmaken van Amerika naar Nederland
Geld overmaken van Amerika naar Nederland
Hallo beste mensen,
Heb aan mijn broer , die al 5 jaar in Amerika woont,wat geld geleend en hij wil mij dit nu in maandelijkse termijnen terugbetalen. Alleen is er een probleem. Als hij 300 euro overboekt betaalt hij 35 dollar aan kosten. Weet iemand een goedkope methode, want zo is het wel een dure lening. Alvast bedankt voor de tips!
Heb aan mijn broer , die al 5 jaar in Amerika woont,wat geld geleend en hij wil mij dit nu in maandelijkse termijnen terugbetalen. Alleen is er een probleem. Als hij 300 euro overboekt betaalt hij 35 dollar aan kosten. Weet iemand een goedkope methode, want zo is het wel een dure lening. Alvast bedankt voor de tips!
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Geld overmaken van Amerika naar Nederland
Paypal; is gratis en kun je koppelen aan je bank en/of credit card
Ik heb met Paypal geprobeerd maar ik zie dat "gratis" helemaal niet. Ik moest ook gewoon extra transactiekosten betalen.
Hoe zet je het op dat het gratis is dan?
Hoe zet je het op dat het gratis is dan?
Bank >> Bank gebruikt huidige wisselkoers
Paypal gebruikt 4 a 5 cent lagere wisselkoers.
Hou daar rekening mee
Paypal gebruikt 4 a 5 cent lagere wisselkoers.
Hou daar rekening mee

- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik gebruik Paypal al jaren om een in de USA wonende vriend te betalen voor verzenden van items en darnaast betaal ik er diverse zaken mee en dat kost mij niks en heeft ook nog nooit iets gekost; waar zitten bij jou de kosten dan?
ontvangende partij betaalt
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inderdaad. Zelfs als het een gift is. Blijkbaar was dat vroeger anders, maar toen we vorig jaar die inzamelaktie op touw gezet hebben om geld in te zamelen voor het hotel van Peet, toen moesten we telkens een heel klein deeltje van de donaties afgeven aan PayPal (behalve, denk ik, als de stortende partij expliciet had aangevinkt dat zij die kosten dragen).
Maar dat is maar een peuleschilletje hoor, echt niet de moeite.
Maar dat is maar een peuleschilletje hoor, echt niet de moeite.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 2551 Weergaves
-
Laatste bericht door Dutchess
-