Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wegenkaart
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wegenkaart
Ook ik ben inmiddels begonnen aan ons reisverslag door het Zuidwesten van Amerika. Niet in de laatste plaats door de verschillende reisverslagen van de anderen van deze site. Het wordt hoog tijd dat ik ook van me laat horen.
Alleen, .... dat was wel in '98. Kun je nagaan hoe besmet ik ben met het Amerika-virus. De meeste details zitten nog scherp in het geheugen enkele stukken op de route ben ik kwijt. Dit zijn dan vaak ook de lange dagen rijden of de dagen aan het strand. (Kan ik ook in Spanje, Frankrijk of waar dan ook. Deze hebben blijkbaar dus geen indruk gemaakt) Voor de rest, de ogen dicht en ik beleef de reis zo weer.
Ik ben inmiddels halverwege, dus binnenkort hoop ik met het verhaal op de proppen te komen.
Echter, ik heb wat hulp nodig;
De afkortingen van de wegnummers.
De Interstate 15 wordt bijvoorbeeld I-15, maar hoe kort ik af:
de U.S. Highway 160 of de State and Provincial Highway 1 of nog kleiner de Secondary, Provincial and Country Highway 4:?:
Als ik wil verwijzen naar routes wil ik het wel goed doen.
Groeten René
Alleen, .... dat was wel in '98. Kun je nagaan hoe besmet ik ben met het Amerika-virus. De meeste details zitten nog scherp in het geheugen enkele stukken op de route ben ik kwijt. Dit zijn dan vaak ook de lange dagen rijden of de dagen aan het strand. (Kan ik ook in Spanje, Frankrijk of waar dan ook. Deze hebben blijkbaar dus geen indruk gemaakt) Voor de rest, de ogen dicht en ik beleef de reis zo weer.
Ik ben inmiddels halverwege, dus binnenkort hoop ik met het verhaal op de proppen te komen.
Echter, ik heb wat hulp nodig;
De afkortingen van de wegnummers.
De Interstate 15 wordt bijvoorbeeld I-15, maar hoe kort ik af:
de U.S. Highway 160 of de State and Provincial Highway 1 of nog kleiner de Secondary, Provincial and Country Highway 4:?:
Als ik wil verwijzen naar routes wil ik het wel goed doen.
Groeten René
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Rob,
Ja, die heb ik zeker. Hoewel die door het vele doorbladeren bijna uit elkaar valt.
Echter hier staan de wegnummers in symbolen verpakt. Een Blauw schild is een interstate, een doorzichtig schild is een US Highway en een nummer in een ovaal is een Provincial Highway. Ik kan echter die symbolen niet kwijt op de tekstverwerker.
René
Ja, die heb ik zeker. Hoewel die door het vele doorbladeren bijna uit elkaar valt.
Echter hier staan de wegnummers in symbolen verpakt. Een Blauw schild is een interstate, een doorzichtig schild is een US Highway en een nummer in een ovaal is een Provincial Highway. Ik kan echter die symbolen niet kwijt op de tekstverwerker.
René
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Hoi Rene,
Hier ben ik weer net terug uit New York met een nieuwe Rand McNally voor 2005 kosten $ 15.95 + tax, terug naar je vraag.
US Highway 160 = US-160
State = S +nr of afkorting van de Statenaam bv Arizona is AZ +nr
Country Road is CR +nr
Mountain Road is MR +nr
hopelijk kan je hier mee uit de voeten.
Gr.
Rob
Hier ben ik weer net terug uit New York met een nieuwe Rand McNally voor 2005 kosten $ 15.95 + tax, terug naar je vraag.
US Highway 160 = US-160
State = S +nr of afkorting van de Statenaam bv Arizona is AZ +nr
Country Road is CR +nr
Mountain Road is MR +nr
hopelijk kan je hier mee uit de voeten.
Gr.
Rob
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
-