Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Lopen van Muscle beach (venice) naar Santa Monica Pier
Lopen van Muscle beach (venice) naar Santa Monica Pier
Hallo Allemaal,
Over 3 dagen gaan wij naar Venice Beach en Santa Monica.
Nu geeft Google maps aan dat de afstand tussen muscle beach en Santa Monica Pier 45 minuten (2.2 mijl) lopen is. Dit is een flinke tocht om in 1x te lopen (en weer terug)
Nu zie ik een grote parkeerplaats bij muscle beach, maar ik vraag me af of er een parkeerplaats is tussen muscle beach en Santa Monica Pier?
Ik wil namelijk het liefst niet eerst de auto parkeren bij venice en vervolgens weer bij Santa Monica Pier. of is dit wel gewoon goed te doen?
Klopt het ook dat Mucle beach het gedeelte is waar je je ogen uitkijkt wat betreft straatartiesten e.d. of moet je danweer ergens anders zijn?
Over 3 dagen gaan wij naar Venice Beach en Santa Monica.
Nu geeft Google maps aan dat de afstand tussen muscle beach en Santa Monica Pier 45 minuten (2.2 mijl) lopen is. Dit is een flinke tocht om in 1x te lopen (en weer terug)
Nu zie ik een grote parkeerplaats bij muscle beach, maar ik vraag me af of er een parkeerplaats is tussen muscle beach en Santa Monica Pier?
Ik wil namelijk het liefst niet eerst de auto parkeren bij venice en vervolgens weer bij Santa Monica Pier. of is dit wel gewoon goed te doen?
Klopt het ook dat Mucle beach het gedeelte is waar je je ogen uitkijkt wat betreft straatartiesten e.d. of moet je danweer ergens anders zijn?
Re: Lopen van Muscle beach (venice) naar Santa Monica Pier
Heb je de luchtfoto aangezet?
Volgens mij parkeerplekken zat tussen muscle beach en de pier van SM. Ik zie er meerdere
Anders huur een fiets voor een paar uur
Volgens mij parkeerplekken zat tussen muscle beach en de pier van SM. Ik zie er meerdere
Anders huur een fiets voor een paar uur
Ik dacht dat ik daar naar gekeken had, maar blijkbaar dus niet goed genoeg. zie er nu inderdaad ook enkele.
Een fiets is ook een goede optie, alleen heb ik volgens mij ergens gelezen dat dit best duur is.
Iemand erv aring mee?
Een fiets is ook een goede optie, alleen heb ik volgens mij ergens gelezen dat dit best duur is.
Iemand erv aring mee?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben in 2008 en in 2011 gefietst vanuit Marina del Rey. Wij huurden de fietsen bij ons hotel, in mijn reisverslag 2008 staat 72 dollar (4 personen). Ik weet niet of dat onder duur valt, maar ik vond het erg leuk om te doen.
Marianne
Marianne
-
Free Bird
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
't is maar net wat je gewend bent, maar wij keken daar inderdaad onze ogen uitRobkuh schreef:Klopt het ook dat Mucle beach het gedeelte is waar je je ogen uitkijkt wat betreft straatartiesten e.d. of moet je danweer ergens anders zijn?
Wij hebben het gelopen, heen en terug, geweldig! Dan kijk je pas je ogen uit
Alleen al voor die boulevard zou ik zo weer terug willen naar LA.
2008: 3,5 week westkust Amerika. http://www.everyoneweb.com/Gowest/" onclick="window.open(this.href);return false;
2010: week New York
2012: 4 dagen New York en 2,5 week Noordwest Amerika
2013: week New York
2010: week New York
2012: 4 dagen New York en 2,5 week Noordwest Amerika
2013: week New York
- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
Is goed te lopen hoor, als je beide strande wil doen, een dagje uittrekken en genieten!
If you can dream it...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1971 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-