Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

25 dollar korting bij aankoop van new york pass voor 3 dagen

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

25 dollar korting bij aankoop van new york pass voor 3 dagen

Bericht door RoyBergen »

Als je voor eind mei de new york pass koopt voor 3 dagen bijvoorbeeld krijg je 25 dollar vroegboek korting. (per pas)
ik wilde het even met jullie delen. :wink:
Er zijn trouwens 3 soorten passen voor new york (die ik heb gevonden tenminste)
new york explorer pass (deze geeft van te voren aan hoeveel bezienswaardigheden je kan doen)
new york pass- vrij entree in wel 70 atrakties (mijn keuze)
new york city pass (ik geloof 6 entrees)
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: 25 dollar korting bij aankoop van new york pass voor 3 d

Bericht door meyem »

dit soort kortingen zijn permanent, al staat er een datum bij....
zo'n pas kan best handig zijn, maar bedenk goed: er is maar 1 reden waarom ze bestaan en dat is omdat de verkoper er op verdient....(dwz, de meeste mensen halen de pas er niet uit;;;; :mrgreen: )
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Het is precies zoals meyem aangeeft; bedenk wat je echt wil en maak dan een kosten/baten-analyse.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Ik heb de pas zelf 2x gekocht, voor de reizen met resp. mijn neef en mijn nichtje.....ik heb er geen spijt van gehad, hoewel ik ze er niet altijd uit heb gehaald...

maar eigenlijk is het een heel gemene verkooptruc, want iedereen die voor het eerst kijkt, denkt mazzel te hebben juist van een korting gebruik te kunnen maken en koopt er snel 1....zo is het mij de eerste keer ook vergaan....
maar die korting, die is dus nep....
advies: lees heel goed wat er allemaal onder de pas valt. Er zijn nog best een aantal extra dingetjes...een ijsje hier, een snoepje daar....dat haal ik er dan als rasechte Hollandse ook wel uit. Staat allemaal op hun website, even goed bestuderen en aantekeningen maken (even een Word documentje aanleggen).... :lol:
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

meyem schreef:maar die korting, die is dus nep....
Over het algemeen wel, maar wij hebben de pas in december 2008 gekocht en betaalden toen na korting 132 dollar per persoon voor 7 dagen! Toen hebben we het er dus dubbel en dwars uitgehaald!

Maar het is dus inderdaad goed uitzoekwerk of je het er wel of niet uithaalt. Wanneer je het er "ongeveer" uithaalt, zou ik het altijd doen. Alleen al vanwege het gemak, maar ook voor op een verloren momentje waarbij je dan nog iets kunt doen wat je normaal niet zo snel zou doen :)
Nonnie
Amerika-ontdekker

Bericht door Nonnie »

Een keer googelen op "promotion code new york pass" of "discount code" levert soms ook nog wel wat leuks op.
DERK
Amerika-ontdekker

Bericht door DERK »

de pas vorige maand aangekocht voor ons bezoek aan NYC
$178,50 voor 7 dagen (waren wel maar 6 ter plaatse)

we hebben hem er uit gehaald (de prijs), niet heel veel winst, maar de FastTrack was soms wel handig (alhoewel bij bv Top of the Rock de FastTrackline langer was an de reguliere :) )
ook gaan eten bij Planet hollywood (waar je hem haalt ook) en daar $10 per persoon dacht ik minder moeten betalen, altijd mooi

maak even een overzicht van wat je zeker wil doen, tel de gewone prijs op en zie of je er komt .. indien ja (of zelfs dicht in de buurt) zou ik zegen: kopen maar
http://derkgoesusa.wordpress.com

Afbeelding

2013 MT-WY-ID-UT-COL-NM-AZ-CA
2012 WAS-PHI-NYC
2009 NV-AZ-UT-CA
1998 NYC
1991 St.Louis - MO
1990 Orlando - FL
RoyBergen
Amerika-expert

Bericht door RoyBergen »

Ik had dat rekensommetje al gemaakt, en ik maak er wel wat korting op, alleen circle line kost al 36 regulier.....
Ik denk dat we 4 tot 5 dingen per dag doen......
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer