Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Forum Tijd
Forum Tijd
Forum tijd klopt niet - Ik heb het ingesteld in mijn profile op GMT +1 en alle berichten lopen een uur achter met de Nederlandse tijd ... Ik vind een accurate tijdsaanduiding persoonlijk heel prettig ...
Het is nu dus 6.30 uur en niet 5.30 am, zoals het bovenin mijn post weergeeft ..
Het is nu dus 6.30 uur en niet 5.30 am, zoals het bovenin mijn post weergeeft ..
Sandy
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Zelfs niet als je in een maisonettewoning woont en het binnen 32 graden blijft, ongeacht of je de deuren en ramen op en of dicht doetSandy schreef:Tja als je op zolder slaapt .... dan valt het niet mee in deze hitte Mack
Drijf ook smorgens heel vroeg mijn bed uit.....gelukkig "mag" ik van 7-14 werken (AIRCO
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Vannacht is de wintertijd weer ingegaan.
Vergeten jullie niet de tijd in je profiel in te stellen op: GMT + 1 uur?
Dit geldt overigens voor de forumleden in Nederland en België. Voor onze forumleden in Amerika dient de tijd op GMT -5, GMT -6, GMT -7 of GMT -8 te staan, afhankelijk van waar je woont in Amerika.
Op Hawaii hebben we volgens mij geen actieve leden zitten, die tijd heb ik dus niet vermeld.
E.e.a. wordt door Dennis ook nog eens hier uitgelegd.
Roland
Edit: ik zie dat de tijd van het forum (nog) niet goed staat als je niet ingelogd ben. Dan wordt alles nog in de zomertijd weergegeven. Wellicht moet Dennis of Sander hiervoor de forumtijd nog aanpassen.
Dit geldt overigens voor de forumleden in Nederland en België. Voor onze forumleden in Amerika dient de tijd op GMT -5, GMT -6, GMT -7 of GMT -8 te staan, afhankelijk van waar je woont in Amerika.
Op Hawaii hebben we volgens mij geen actieve leden zitten, die tijd heb ik dus niet vermeld.
E.e.a. wordt door Dennis ook nog eens hier uitgelegd.
Roland
Edit: ik zie dat de tijd van het forum (nog) niet goed staat als je niet ingelogd ben. Dan wordt alles nog in de zomertijd weergegeven. Wellicht moet Dennis of Sander hiervoor de forumtijd nog aanpassen.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Even een update voor 2007:
Vannacht (28-10) is de wintertijd weer ingegaan.
Dit geldt overigens voor de forumleden in Europa. Voor onze forumleden in Amerika gaat de wintertijd volgende week pas in. Je dient de tijd dan op GMT -5 (New York), GMT -6 (Chicago), GMT -7 (Denver), GMT -8 (Los Angeles) of GMT -10 (Honolulu) te staan, afhankelijk van de tijdzone waarin je je bevindt in Amerika.
Roland
Vannacht (28-10) is de wintertijd weer ingegaan.
Dit geldt overigens voor de forumleden in Europa. Voor onze forumleden in Amerika gaat de wintertijd volgende week pas in. Je dient de tijd dan op GMT -5 (New York), GMT -6 (Chicago), GMT -7 (Denver), GMT -8 (Los Angeles) of GMT -10 (Honolulu) te staan, afhankelijk van de tijdzone waarin je je bevindt in Amerika.
Roland
-
doreennicole
- Amerika-expert
-
doreennicole
- Amerika-expert