Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Abstract = Historie van "lot" or "property&am

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
RhonDick
Amerika-ontdekker

Abstract = Historie van "lot" or "property&am

Bericht door RhonDick »

Wij hebben een oud "farmhouse" met 2,09 acre land gekocht in Clover, VA. (zie mijn vorige topics).
Nu hoorde ik gisteren van een van mijn (amerikaanse) schoonzusters, dat er een z.g. ABSTRACT = historie bestaat van elk stuk land, dat ooit verkocht is.
Deze historie gaat terug vanaf het geregistreerde moment, dat het stuk land verkocht is door de overheid.
Deze Abstract wordt je geacht zelf zuinig te bewaren (dit geldt althans voor Minnesota). Raak je dit document kwijt dan kost je dat een flink aantal dollars.
Heeft iemand enig idee hoe dat in Virginia werkt? Wij hebben hier niets van vernomen toen wij ons huis kochten; noch van de bank, noch van de notaris, noch van de vorige eigenaar. -normaal krijgt men dit tijdens de "closure" in Minnesota.
ik hoor graag.

vr.gr. RhonDick
Moving dit jaar van Bussum naar Clover
Marby
Amerikafan

Bericht door Marby »

Dat kan uniek zijn in Minnesota. Ik heb het hier in Missourie niet gekregen, en ook in California kenden we dat niet.

Wel kan ik hier naar de County Registrar gaan en dan zelf in oude, stoffige boeken gaan zitten snuffelen. In California trouwens ook.

Zowel hier als in California hebben we een County Registrar die zulke dingen bijhoud. Je zou eens met hun contact op kunnen nemen. Het adres moet ergens in die dikke stapel papieren zitten die je bij de 'closing' hebt gehad of gewoon in de ' Government white pages' van het telefoonboek.

Margaret
RhonDick
Amerika-ontdekker

ABSTRACT

Bericht door RhonDick »

Bedankt voor de tip Margaret :D
Wij zijn eerder bij de County house geweest en daar waren ze zeer informatief, doch hebben we daar niets over gehoord.
Zodra we weer -en hopelijk definitief- naar Clover, VA gaan, zoek ik het uit en zal mijn bevindingen in deze topic vermelden voor degene die daar ook in geinteresseerd is.

vr.gr. RhonDick
Moving dit jaar van Bussum naar Clover
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Ik heb twee stukken land in Colorado, een met woning een zonder, maar ook hier heb ik daar nooit van gehoord.
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

nog nooit van gehoord, zo'n Abstract!

Je kunt op in de publieke records wel de gehele geschieidenis terug vinden van de verkoop van het betreffende stuk land.

Het enige wat nu geld, is de naam die op de "Deed" staat, die bepaald de eigenaar!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer