Heerlijk om weer mee te mogen lezen op dit forum. In 2008 zijn we met onze vrienden groep 3 weken naar Florida geweest en in 2010 wederom met onze vrienden groep naar Californie & Hawaii, het waren twee onvergetelijke reizen geweest en heb toen veel aan dit forum gehad, dus dat was helemaal top.
En nu, nu mag ik weer

We hebben nu 1 Amerika avond gehad waarin iedereen zijn of haar wensen doorgaf, die liggen vrijwel bijelklaar, aanstaande zaterdag hebben we weer een Amerika avond en dan willen we de route een beetje bespreken met o.a. hoelang we overal willen blijven. Een aantal dingen staan vast, 4 dagen NYC en 10 dagen Orlando, de rest kunnen we nog inplannen !!
Hier mijn opzetje !!
Dag 1: Vertrek NYC
Dag 2: Volle dag NYC
Dag 3: Volle dag NYC
Dag 4: Halve dag NYC en vertrek Atlantic City (hoelang we nog voor NYC hebben ligt aan de vertrek tijd van de trein naar Atlantic City)
Dag 5: Atlantic City
Dag 6: Vertrek naar Miami (hoe we dat doen, geen idee, terug naar NYC en dan vliegen naar Miami, misschien wel een vlucht vanuit Atlantic City naar Miami
Dag 7: Miami
Dag 8: Miami
Dag 9: Miami - The Keys
Dag 10: The Keys
Dag 11: Vertrek The Keys, stop bij de Everglades
Dag 12: Dag 13 t/m 22: Orlando
Dag 23: Vertrek Amsterdam
Waar ik dus niet helemaal uitkom is hoelang hebben we nodig voor Mimi, The keys en Everglades, wat is er allemaal te doen? Tips? In Miami huren we de auto en leveren deze weer in Orlando in!
Nou ben benieuwd wat jullie ervan vinden en mij kunnen helpen!
Alvast bedankt, groetjes IVY