Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
2 dagen new york met kinderen
2 dagen new york met kinderen
Hoi,
Wij hebben een stop van twee nachten in New York ( hotel Beacon ) voordat we naar Las Vegas vliegen.
We kunnen natuurlijk in deze tijd niet zo heel veel zien. Maar wat moeten we in ieder geval zien? O ja, we hebben ook onze kinderen mee van 7 en 9.
Wij hebben een stop van twee nachten in New York ( hotel Beacon ) voordat we naar Las Vegas vliegen.
We kunnen natuurlijk in deze tijd niet zo heel veel zien. Maar wat moeten we in ieder geval zien? O ja, we hebben ook onze kinderen mee van 7 en 9.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Je hotel zit 3 blokken van Central Park dus daar kun je makkelijk even heen. Verder is het toch een kwestie van keuzes maken. Wij hebben in 3 dagen de volgende highlights gedaan.
- Macy’s
- Time Square
- Broadway
- Bezoek aan Central Park
- Trump Tower
- St. Patricks Cathedral
- Chrysler Building
- Empire State Building
- Bezoek aan Ground Zero
– Vrijheidsbeeld
- Brooklyn Bridge
- Little Italy
– Chinatown
– Wallstreet
Ik heb de Highlights die op mij het meeste indruk hebben gemaakt blauw gemaakt. Zie verder onze Weblog.
- Macy’s
- Time Square
- Broadway
- Bezoek aan Central Park
- Trump Tower
- St. Patricks Cathedral
- Chrysler Building
- Empire State Building
- Bezoek aan Ground Zero
– Vrijheidsbeeld
- Brooklyn Bridge
- Little Italy
– Chinatown
– Wallstreet
Ik heb de Highlights die op mij het meeste indruk hebben gemaakt blauw gemaakt. Zie verder onze Weblog.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik zou ook precies die dingen bezoeken die Njit hierboven in het blauw heeft neergezet. Alleen zou ik niet naar het vrijheidsbeeld zelf gaan, maar er langs varen (gratis).
Ook wil ik jullie de bustour aanraden in de dubbeldekker met open dak(wel bovenin gaan zitten). Je ziet op die manier ontzettend veel en je kunt regelmatig uitstappen.
Groetjes van Marloes
Ook wil ik jullie de bustour aanraden in de dubbeldekker met open dak(wel bovenin gaan zitten). Je ziet op die manier ontzettend veel en je kunt regelmatig uitstappen.
Groetjes van Marloes
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben het beeld zelf ook niet bezocht maar zijn er met de Staten Island Ferry langs gevaren (idd gratis). Dat is denk ik wat jij ook bedoeld..lelie schreef:Ik zou ook precies die dingen bezoeken die Njit hierboven in het blauw heeft neergezet. Alleen zou ik niet naar het vrijheidsbeeld zelf gaan, maar er langs varen (gratis).

Uitzicht vanaf onze boot op de terugweg
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 4837 Weergaves
-
Laatste bericht door MeMaaike