Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
-
- Amerika-newbie
Re: Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegticke
Is 545 euro trouwens een goede prijs voor Miami met 1 tussenstop, of komen er geregeld aanbiedingen bij Americain Airlines?
Iemand een idee?
Iemand een idee?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik vind € 545 een hele schappelijke prijs.
Meestal kom ik ook rond die prijs uit (en dan maakt het niet uit waar ik naartoe vlieg in Amerika). Dit is wel altijd buiten het hoogseizoen dus dat maakt wel verschil.
Afhankelijk van de mei-vakantie kan het in die periode dus wel eens duurder zijn om naar Amerika te vliegen.
Roland
Meestal kom ik ook rond die prijs uit (en dan maakt het niet uit waar ik naartoe vlieg in Amerika). Dit is wel altijd buiten het hoogseizoen dus dat maakt wel verschil.
Afhankelijk van de mei-vakantie kan het in die periode dus wel eens duurder zijn om naar Amerika te vliegen.
Roland
-
- Amerika-ontdekker
Ik wil volgende week voor 25 Aug tot en met 15 Sep een vlieg reisboeken van Brussel,Düsseldorf of amsterdam naar Lax en terug vanuit San fransisco. Op welke dag is het goedkoops om te boeken?? Alvast bedanken
Over het algemeen zijn donderdag en dinsdag de goedkoopste dagen qua vliegen. Maar dit is een vuistregel. Of het uitmaakt of jij je boeking voltooit op bijvoorbeeld een woensdag in vergelijking met een zaterdag durf ik niet te zeggen.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Dat durf ik dan wel
in het weekend boeken is duurder ( er zijn meestal veel mensen die dan willen boeken) dacht dat de dinsdag de meest geschikte dag was om te boeken.

Ik heb een vraag ivm het last minute kopen van vliegtickets.
Omwille van bepaalde omstandigheden kunnen we nog niet met zekerheid ons verlof op voorhand plannen. Daarom vroeg ik mij af of iemand hier ervaring heeft met het kort op voorhand boeken van tickets, namelijk in de zin van maximaal een maand op voorhand. Is het aanbod dan nog groot ? En hoe zit het met de prijzen? Hebben deze eerder de neiging goedkoper of duurder te worden dan als je nu zou boeken voor de periode augustus of september ? Wat ik me ook afvroeg, als je zo kort op voorhand boekt, kan je dan nog de plaatsen in het vliegtuig kiezen? Of is de kans groter dat je niet langst elkaar zal kunnen zitten tijdens de vlucht ? En is er eigenlijk een verschil tussen tickets waarbij je vanuit dezelfde luchthaven aankomt en vertrekt of dat je een andere eindbestemming hebt dan begin?
Alvast bedankt!
Omwille van bepaalde omstandigheden kunnen we nog niet met zekerheid ons verlof op voorhand plannen. Daarom vroeg ik mij af of iemand hier ervaring heeft met het kort op voorhand boeken van tickets, namelijk in de zin van maximaal een maand op voorhand. Is het aanbod dan nog groot ? En hoe zit het met de prijzen? Hebben deze eerder de neiging goedkoper of duurder te worden dan als je nu zou boeken voor de periode augustus of september ? Wat ik me ook afvroeg, als je zo kort op voorhand boekt, kan je dan nog de plaatsen in het vliegtuig kiezen? Of is de kans groter dat je niet langst elkaar zal kunnen zitten tijdens de vlucht ? En is er eigenlijk een verschil tussen tickets waarbij je vanuit dezelfde luchthaven aankomt en vertrekt of dat je een andere eindbestemming hebt dan begin?
Alvast bedankt!
Een maand of zelfs een week vooraf pas een vliegticket boeken gaat prima. Er is dan nog voldoende aanbod. Maar je kan vaak niet meer de beste deal krijgen. Je betaalt dus wel voor die vrijheid.
Of je nog naast elkaar kan zitten, sja, lastig te beantwoorden. Dat zal verschillen per vlucht en ook met hoeveel mensen je naast elkaar wil zitten.
Of je nog naast elkaar kan zitten, sja, lastig te beantwoorden. Dat zal verschillen per vlucht en ook met hoeveel mensen je naast elkaar wil zitten.
Kort van te voren boeken betekent over het algemeen hogere prijzen en ook een mindere kans dat je naast elkaar kan zitten. Of je moet mazzel hebben en nog een leuke deal meepakken, maar dat is niet te voorspellen. Zeker in hoogseizoen waar augustus en september ook onder vallen.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Wij hebben vorig jaar een week voor de vlucht(retour Las Vegas) geboekt, vertrek 26 juni 3 weken, we betaalden 650 euro pp bij US airways, we konden 24 uur voor vertrek inchecken en de stoelen vastleggen met 4 naast elkaar heen en terug.
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
-
- Amerika-ontdekker
Wij willen rond 25 aug tot en met 15 sept 3weken na LAX en San fransisco gaan(vanuit brussel/amstedam/dusseldorf). Helaas zijn de tickets deze maand fors gestegen van 550 na 700 euro. omdat ik officieel nog een goedkeuring van het werk nodig had kan ik nu pas boeken. bij 2 personen is het prijsverschil 500 euro.
Weet iemand nog goeie zoek sites na kayaak en WTC.nl???
Weet iemand nog goeie zoek sites na kayaak en WTC.nl???
Volgens mij heb je die vraag al eerder gesteld. Gewoon elke dag alle sites nakijken totdat je een prijs vindt die bij je past. En onder jouw posting lees ik iets over een actie van BA. Doe je voordeel ermee zou ik zeggen.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zijn ook weer op zoek, 2 oktober AMS-SFO, en 19 oktober SAN-AMS
Tot nu toe alles rond de 800 euro, tenzij we via Heathrow vliegen, dan vindt ik al tickets voor 649 euro.
Door omstandigheden alweer twee jaar geleden dat ik voor het laatst heb geboekt, dus als er ondertussen nieuwe handigheidjes zijn hoor ik die graag...
Tot nu toe alles rond de 800 euro, tenzij we via Heathrow vliegen, dan vindt ik al tickets voor 649 euro.
Door omstandigheden alweer twee jaar geleden dat ik voor het laatst heb geboekt, dus als er ondertussen nieuwe handigheidjes zijn hoor ik die graag...

- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
@ Pete.Z: via Londen vliegen vind ik zelf wel prettig. Voordeel van BA is dat je vaak pas later op de dag vertrekt uit Amerika.
Lastig te zeggen of de prijs van € 649 een beetje redelijk is voor oktober. Heb je al rechstreeks bij BA gekeken voor een vlucht?
Roland

Lastig te zeggen of de prijs van € 649 een beetje redelijk is voor oktober. Heb je al rechstreeks bij BA gekeken voor een vlucht?
Roland
- bedeve
- Amerika-expert
De afgelopen jaren kom ik regelmatig met B.A . terug uit LAX met de vlucht van 21.20 .
Dat bevalt prima.
Ben benieuwd of je vanuit SFO voor € 649 ook kunt kiezen voor een avondvlucht.
DE vraag betreft de prijs.
Ik vind het een prima prijs om vast te leggen.
Roland aarzelt omdat je ruim midden oktober vliegt.
Maar vanuit SFO dat niet veel uit.
DE ticketprijzen zullen de komende weken weer omhooggaan , keuze lijkt mij snel gemaakt.
KLM had afgelopen week een sale voor vluchten vanuit Amerika.
Ticket SFO-AMS retour eind april /begin mei voor $ 835 .
Twee dagen later gewoon weer $ 200 duurder.
Dat bevalt prima.
Ben benieuwd of je vanuit SFO voor € 649 ook kunt kiezen voor een avondvlucht.
DE vraag betreft de prijs.
Ik vind het een prima prijs om vast te leggen.
Roland aarzelt omdat je ruim midden oktober vliegt.
Maar vanuit SFO dat niet veel uit.
DE ticketprijzen zullen de komende weken weer omhooggaan , keuze lijkt mij snel gemaakt.
KLM had afgelopen week een sale voor vluchten vanuit Amerika.
Ticket SFO-AMS retour eind april /begin mei voor $ 835 .
Twee dagen later gewoon weer $ 200 duurder.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er staat voor de terugreis SAN - AMS. Volgens mij vertrek je dan vanuit San Diego.
Kan een typefoutje zijn. Vertrek van een dergelijk vliegveld beperkt je vaak wel weer in de vluchten. Indien inderdaad San Diego bedoeld wordt zou ik ook kijken wat het scheelt als je vanaf LAX vertrekt.
Roland

Kan een typefoutje zijn. Vertrek van een dergelijk vliegveld beperkt je vaak wel weer in de vluchten. Indien inderdaad San Diego bedoeld wordt zou ik ook kijken wat het scheelt als je vanaf LAX vertrekt.
Roland
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Klopt, vertrekken uit San Diego, ivm familiebezoek de laatste 4 of 5 dagen, LAX zou een optie kunnen zijn, afhankelijk van het prijsverschil, maar dat zal niet zo dramatisch zijn denk ik?
Zal het eens controleren.
*edit* 649 is wel een vervelende connectie zie ik, met teveel overstappen naar ons zin,tickets gaan dus naar de 800 euro nu,oops.
Komende maanden maar in de gaten blijven houden, 2 okt. vliegen en 19 okt. terug.
Zal het eens controleren.
*edit* 649 is wel een vervelende connectie zie ik, met teveel overstappen naar ons zin,tickets gaan dus naar de 800 euro nu,oops.

Komende maanden maar in de gaten blijven houden, 2 okt. vliegen en 19 okt. terug.
- bedeve
- Amerika-expert
Deze bijvoorbeeld via Expedia
€ 653,35
10:30 Vertrek Amsterdam (AMS)
Aankomst San Francisco (SFO) 16:50 di 2-okt
Duur: 15 uur 20 min.
American Airlines 6435 / 6190
Overstappen in Londen (LHR)
19:55 Vertrek Los Angeles (LAX)
Aankomst Amsterdam (AMS) 20:10 +1 dag vr 19-okt
Duur: 15 uur 15 min.
American Airlines 136 / 6452
Deze vlucht kiezen
€ 653,35
10:30 Vertrek Amsterdam (AMS)
Aankomst San Francisco (SFO) 16:50 di 2-okt
Duur: 15 uur 20 min.
American Airlines 6435 / 6190
19:55 Vertrek Los Angeles (LAX)
Aankomst Amsterdam (AMS) 20:10 +1 dag vr 19-okt
Duur: 15 uur 15 min.
American Airlines 136 / 6452
Deze vlucht kiezen
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
t1m schreef:Ben je bekend met ITA Matrix Search? http://matrix.itasoftware.com/.
Ik heb deze matrix de afgelopen dagen gebruikt (voor een vlucht naar Istanbul en Dubai). Nu kwam ik een mooie prijs tegen, maar wanneer ik ging boeken bij de Airline waren de prijzen 100 euro per persoon duurder! Ik heb een telefoontje gewaagd waarin ik de vriendelijke meneer eerst moest uitleggen dat ik het niet bij een travelagent had gevonden en er dus geen sprake kon zijn van "bulkkortingen" heeft hij in zijn systeem gekeken, maar ook daar waren de prijzen meer dan 100 euro duurder.
Heb jij daar zelf wel eens ervaring mee gehad?
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dank je bedeve, dat is een nette!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties