Vanmiddag hebben we dé bruiloft van mijn nichtje. Buiten op een grasveld van de Boarshead Inn. Gisteren was de rehearsel, en het zal me een spektakel worden.
De camping is een aanrader. We hebben een mooie cabin.
We zijn al op King's Dominion geweest. Thieu heeft genoten van alles. Hij heeft Blue en Dora ontmoet en mocht gelukkig al in aardig wat dingen, omdat hij 'blauw' was (40").
We hebben gisteren een terrasje gepikt in Downtown Charlottesville. Op de 4th of July hebben we genoten van een Parade in Scottsville. Thieu heeft enorm veel snoep verzameld. Het was alleen erg warm.
Virginia is een mooie staat, maar dat wisten we al.
Met de jongens (14 maanden en 3 jaar) kunnen we beter wat rustig aan doen hebben we gemerkt. Heel ver rijden gaat niet zo lekker. Ze vallen dan te diep in slaap.
Volgende week willen we naar Luraycaverns. En naar Natural Bridge (daar is een indianendorp nagebouwd). Dat ligt langs de skylinedrive die we ook willen rijden.
We zitten eigenlijk heel dicht bij Shanadoah (?) NP, maar of we daar nog echt heen gaan weet ik niet.
Och, we zien wel, we bekijken per dag en zien wel. Met kleine kinderen werkt dat toch wel het beste.
Groetjes dus,
Liliane