Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alternatief Tiogapas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Duiker
Amerika-newbie

Alternatief Tiogapas

Bericht door Duiker »

Wij verblijven 2 nachten in El Portal /Yosemite eind september. Indien de Tiogapas dicht is, is het dan mogelijk om via de NOORD kant naar Mammoth Lakes te rijden ??? De reisagenten vermelden als alternatief altijd een zuidelijke route maar via de noordkant schijnt mooier te zijn. Wie heeft hier ervaring mee en hoeveel kilometer is dat ongeveer??? Alvast bedankt voor de reacties.

Duiker
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

In september zal de Tioga pas nog niet dichtzijn, hoor. Voor de rest weet ik helaas geen antwoord op je vraag.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
ginie
Amerika-ontdekker

Bericht door ginie »

Volgens mij zal de Tioga Pass in september inderdaad nog niet dicht zijn. En wat de noordelijke route betreft, denk ik dat je een enorme omweg moet maken. Wij hebben de zuidelijke route genomen en hebben zo nog Sequioa NP kunnen bezoeken. Wat toch ook zeker de moeite waard is!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer