Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Liveverslag Nieuwenoord USA/Canada 9 juli-23 augustus 2006
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Liveverslag Nieuwenoord USA/Canada 9 juli-23 augustus 2006
Ik ben ruim op tijd, maar wil alvast toch een link geven naar onze nieuwe log waarop we verslag zullen bijhouden van onze reis. Op de log staat een link naar het reisplan wat uitgebreid is vastgelegd in een andere weblog. Vanwege de zwaarte van dit plan, gaan we maar 'vers' beginnen met het verslag.
Klik hier voor ons Reisverslag 2006.
Klik hier voor ons Reisverslag 2006.
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Jullie link staat alvast in mijn favorieten....
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Zier er goed uit Monique, jullie nieuwe reisverslag-weblog. Een link staat al weer bij mijn favorieten en ik ga jullie volgen hoor.
Ik zie dat jij hiervoor naar "punt.nl" bent uitgeweken. Ik kan het mij voorstellen, na de "verhuizing" van "web-log.nl".
Succes met de voorbereidingen voor de vakantie.
Ik zie dat jij hiervoor naar "punt.nl" bent uitgeweken. Ik kan het mij voorstellen, na de "verhuizing" van "web-log.nl".
Succes met de voorbereidingen voor de vakantie.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ook ik ga jullie zeker volgen! Leuk al die weblogs.
Een hele fijne vakantie,
Elly
Een hele fijne vakantie,
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
En het is bijna zo ver. Nog twee nachtjes slapen. De koffers zijn zo goed als gepakt. Mijn grootste 'zorg' is nog dat ik de insuline vergeet de laatste dag, want die moet koel mee. Verder hebben we de boel aardig op een rijtje geloof ik.
Thuis is alles 'aan kant' en geregeld. Morgen nog een laatste blik gaan werpen op onze paarden in België, veel knuffels en zoenen uitdelen daar en dan zijn we er klaar voor.
Een mailtje richting Road Bear vandaag heeft ons de belofte opgeleverd dat we maandagmorgen om 7.00 uur al opgepikt worden bij ons hotel, dus kunnen we lekker vroeg aan de slag. We blijven de hele dag in de buurt hangen, dus dat wordt shoppen en sterren watchen in Malibu.
Ik hoop dat alle 'juni-gangers' weer veilig teruggekomen zijn!
Thuis is alles 'aan kant' en geregeld. Morgen nog een laatste blik gaan werpen op onze paarden in België, veel knuffels en zoenen uitdelen daar en dan zijn we er klaar voor.
Een mailtje richting Road Bear vandaag heeft ons de belofte opgeleverd dat we maandagmorgen om 7.00 uur al opgepikt worden bij ons hotel, dus kunnen we lekker vroeg aan de slag. We blijven de hele dag in de buurt hangen, dus dat wordt shoppen en sterren watchen in Malibu.
Ik hoop dat alle 'juni-gangers' weer veilig teruggekomen zijn!
-
enger003
- Amerikakenner
- Contacteer:
Bij deze dan: Prettige vakantie !!
Eric
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ook voor jou fijne vakantie dan!!Ga het zekers volgen, al ben ik dan zelf ook een weekje op vakantie in het Noorden van Amerika in die periode. Alleen aan de andere kant
En ook de mensen die per pb of mail ons een fijne vakantie wensten: heel erg bedankt en we gaan proberen er wat moois van te maken, zowel van de vakantie als van de log.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi Monique en familie,
Ik ben te laat, maar wens jullie toch een hele mooie reis en een fijne vakantie. Je zult dit vast wel lezen ergens onderweg.
Ik kan me er nu al op verheugen om weer dagelijks een liveverslag van iemand anders te lezen. Die van mij moet ik nog afmaken, want dat is de laatste week niet meer gelukt.
Jij moet je ook niet laten verleiden door de "druk" die er misschien achter zit. Je wilt graag je verslag bijhouden, maar je moet niet vergeten te genieten.
Veel plezier allemaal!
Groetjes Marjan
Ik ben te laat, maar wens jullie toch een hele mooie reis en een fijne vakantie. Je zult dit vast wel lezen ergens onderweg.
Ik kan me er nu al op verheugen om weer dagelijks een liveverslag van iemand anders te lezen. Die van mij moet ik nog afmaken, want dat is de laatste week niet meer gelukt.
Jij moet je ook niet laten verleiden door de "druk" die er misschien achter zit. Je wilt graag je verslag bijhouden, maar je moet niet vergeten te genieten.
Veel plezier allemaal!
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ook van mijn kant nog een heel fijne reis gewenst! Ik keek net al even stiekum op de site of er al een eerste update was, maar ik was een beetje te ongeduldig. Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen! Veel plezier, geniet er lekker van.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
wendyjol
- Amerikakenner
Allebei Rob (al weer gewend in t schone Zeeland???)Rob schreef:Zijn jullie verslaafd of te veel verwend de laatste wekenwendyjol schreef:Pfffffffffff ben blij dat jullie vertrokken zijn. Nu we Rob, Marjan en Roland niet meer hebben werd het tijd voor een nieuw live verslag naast die van Carola.
Veel plezier, wij genieten mee!!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 3895 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-