Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Pretparken Los Angeles
Pretparken Los Angeles
Hallo allemaal,
Ik ga komende zomer met 3 vrienden naar Los Angeles en we willen naar 1 van de volgende pretparken
- Magic Mountain (via de officiële website: 37 dollar)
- Disney World (via de officiële website: 80 dollar)
- Seaworld (via de officiële website: 73 dollar)
- Universal Studios (via de officiële website: 77 dollar)
- Knott's Berry Farm (via de officiële website: 48 dollar)
We weten dat het 5 totaal verschillende parken zijn en de prijs zal misschien dus ook wel de doorslag geven.
Nu is Magic Mountain dus veruit het goedkoopst, maar hier zijn we al een keer geweest.
Zijn er nog speciale sites waar je online tickets kunt kopen met (enorme) korting?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,
Mvg
Rob Verbeek
Ik ga komende zomer met 3 vrienden naar Los Angeles en we willen naar 1 van de volgende pretparken
- Magic Mountain (via de officiële website: 37 dollar)
- Disney World (via de officiële website: 80 dollar)
- Seaworld (via de officiële website: 73 dollar)
- Universal Studios (via de officiële website: 77 dollar)
- Knott's Berry Farm (via de officiële website: 48 dollar)
We weten dat het 5 totaal verschillende parken zijn en de prijs zal misschien dus ook wel de doorslag geven.
Nu is Magic Mountain dus veruit het goedkoopst, maar hier zijn we al een keer geweest.
Zijn er nog speciale sites waar je online tickets kunt kopen met (enorme) korting?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,
Mvg
Rob Verbeek
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Pretparken Los Angeles
Koop een Citypass. http://www.citypass.com/southern-california2
What is Southern California CityPASS?
* An admission card that gives you a 3-Day Disneyland Resort Park Hopper® Ticket for back-and-forth access to Disneyland® Park and Disney California Adventure® Park and a Magic Morning* early park entry PLUS 1-day admission to Universal Studios Hollywood and SeaWorld San Diego
* 25% savings off the price of combined attraction admission
* Turnstile entry; With CityPASS in hand, skip ticket lines
* Good for 14 days beginning the day of your first attraction visit
Moet je alleen nog toegang voor Knotts en Magic Mountain regelen
Overigens ligt DisneyWORLD in Orlando. DisneyLAND ligt in Anaheim..
Edit: overheen gelezen dat je maar één pretpark wil bezoeken.
What is Southern California CityPASS?
* An admission card that gives you a 3-Day Disneyland Resort Park Hopper® Ticket for back-and-forth access to Disneyland® Park and Disney California Adventure® Park and a Magic Morning* early park entry PLUS 1-day admission to Universal Studios Hollywood and SeaWorld San Diego
* 25% savings off the price of combined attraction admission
* Turnstile entry; With CityPASS in hand, skip ticket lines
* Good for 14 days beginning the day of your first attraction visit
Moet je alleen nog toegang voor Knotts en Magic Mountain regelen
Edit: overheen gelezen dat je maar één pretpark wil bezoeken.
Laatst gewijzigd door Njit op 06 feb 2012, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Het zijn dus zes parken! Of reken je Disney California Adventures niet mee? (omdat je het dus over een disneyWORLD hebt, wat zoals gezegd door Njit Disneyland heet)Robkuh schreef:We weten dat het 5 totaal verschillende parken zijn
Disneyland Resort Anaheim telt twee pretparken: Disneyland en Disney California Adventure
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Veel pretparken hebben speciale acties. Je moet dan een blikje van een bepaald merk, een coupon bij een bepaalde winkel etc meenemen. Ook krijg je vaak korting met je AAA kaart (ANWB pas). Zoals bijvoorbeeld bij Knotts:
AAA Members
Show your card and save!
Show your USA AAA membership card and save 30% on Knott’s Berry Farm Regular admission tickets & save 15% on Regular admission tickets at Knott's Soak City water parks! (offer does not apply to Junior or Senior tickets or to Special Ticketed Events, i.e., Halloween Haunt or New Year's Eve) – Plus get 10% off at select shopping locations in the Knott’s MarketPlace
Ik ga in mei naar LA en naar Orlando in deze 2 steden wil ik in totaal 4 parken bezoeken. LA warner bros movieworld en universial studio's en in Orlando walt Disney en seaworld en waarschijnlijk ook de Kennedy space centre wat is het meest voordelige qua kaartjes kopen?? Ik hoorde van een collega dat er een kaart bestond voor alle pretparken voor 30 dagen voor heel Amerika en ik dacht iets van 150$. Ik ben ook lid van de ANWB.
Heeft die collega meer informatie en kan hij een link geven naar de site waar dit mogelijk is? Daar hebben meer mensen, waaronder ik, waarschijnlijk wel oren naar.Redouan10 schreef:Ik hoorde van een collega dat er een kaart bestond voor alle pretparken voor 30 dagen voor heel Amerika en ik dacht iets van 150$.
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Denk dat dit een broodje aap verhaal is.Redouan10 schreef:Ik hoorde van een collega dat er een kaart bestond voor alle pretparken voor 30 dagen voor heel Amerika en ik dacht iets van 150$. Ik ben ook lid van de ANWB.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Ten eerst warner bros in LA is geen pretpark (je kunt hier alleen een studiotour doen. Heel erg leuk en erg aan te raden!) en ten tweede: welk disneypark in orlando denk je te bezoeken van disneyworld. Er zijn er namelijk vier: magic kingdom, animal kingdom, epcot en hollywood studios 
En die kaart voor 150 dollar voor ALLE pretparken in amerika bestaat natuurlijk niet. Verwacht dat je je collega verkeerd hebt begrepen. Paar jaar geleden bestond er wel zo iets als The Sun In The Fun kaart. Hiermee kon je 30 dagen naar alle pretparken in Orlando. Helaas bestaat deze niet meer
En die kaart voor 150 dollar voor ALLE pretparken in amerika bestaat natuurlijk niet. Verwacht dat je je collega verkeerd hebt begrepen. Paar jaar geleden bestond er wel zo iets als The Sun In The Fun kaart. Hiermee kon je 30 dagen naar alle pretparken in Orlando. Helaas bestaat deze niet meer
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
nee een link heb ik niet, en ik bedoel inderdaad de studiotour! en in orlando tja nou zeg je me wat.......... ik dacht dat er maar 1world walt disney pretpark was??? ik wil er maar 1 bezoeken aangezien ik ook naar seaworld en naar spacekennedy centre wil. animal kingdom valt af want mijn vrouw is heel erg bang van dieren,hollywood studios ook want ik ga al naar de studiotour en naar universial studios dus blijven die 2 over welke is het leukst??????. ik zal vragen aan mijn collega wat hij precies bedoelde.
-
dhg2000
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ik zou in Orlando gaan naar: Islands of Adventure, Disney's Magic Kingdom en SeaWorld.
In Californie zou ik gaan naar Universal Studio's en Disney's California Adventure.
De parken in Orlando ben ik al geweest en dat was mijn top3.
Die in Californie ga ik aankomende vakantie naartoe.
Tevens naar Knott's Berry Farm, Seaworld, Disneyland, San Diego Zoo, Legoland, Knott's Soak City en San Diego safari Park.
Misschien dat er daar ook nog iets voor u bij staat.
In Californie zou ik gaan naar Universal Studio's en Disney's California Adventure.
De parken in Orlando ben ik al geweest en dat was mijn top3.
Die in Californie ga ik aankomende vakantie naartoe.
Tevens naar Knott's Berry Farm, Seaworld, Disneyland, San Diego Zoo, Legoland, Knott's Soak City en San Diego safari Park.
Misschien dat er daar ook nog iets voor u bij staat.
Tja weet je, ik ben maar 4 dagen in Orlando en 4 in LA en ik wil niet alleen maar naar pretparken ik wil dan ook maar naar 2 toppers gaan.
Graag. Maar laat hem ook vertellen waar precies we dit kunnen vinden op internet.Redouan10 schreef:ik zal vragen aan mijn collega wat hij precies bedoelde.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Het is niet bepaald zo dat je oog in oog komt te staan met (gevaarlijke) dieren zonder dat er een hek tussen zit.animal kingdom valt af want mijn vrouw is heel erg bang van dieren
Op de safari en voetsafari na is het wel gebaseerd op dieren, maar vooral op educatief niveau. Ik vond dit toch een van de mooiste parken. Magic Kingdom is in grote lijnen hetzelfde als in Parijs, Disney studio's ook, maar dan iets uitgebreider. Ik weet niet precies wanneer in Mei je gaat, maar Epcot is buiten de vakantiedagen in een halve dag wel te doen. Je zou voor disney ook een magic your way ticket kunnen nemen dat je bv in 2 parken mag ipv 1. De busverbindingen tussen de parken zijn zeer goed. Officeel zou je ook nog moeten zeggen dat er behalve de 4 attractieparken 2 waterparken en diverse 'sport' mogelijkheden zijn. Ook kun je, zonder disney ticket overigens, naar downtown disney, voor diverse shows en wat terras en eetgelegenheden

Kennedy Space Center koste mij ook een halve dag. Maar dat had meer te maken met het feit dat er een schuttle op het lanceerplatform stonden en dan kun je een heel groot deel van het park niet doen. Ook was het niet bepaald druk. Ik kon voor alle films ed en de shuttle experience zo doorlopen. Ik weet niet in hoeverre je nu met de bus door/over cape canaveral kunt nu het space shuttle project is afgesloten!
Wij vonden in Orlando Disney studios erg leuk, een aanrader! Leuke attracties en leuke shows. Animal Kingdom vonden wij verrassend leuk! Zijn we een halve dag geweest, maar we hadden spijt dat we er geen hele dag van gemaakt hadden. Erg veel te zien en erg mooi en sfeervol. Niet 'gewoon' een dierentuin. Magic Kingdom... tja, zo'n beetje hetzelfde als Eurodisney. Downtown Disney is ook leuk, gratis en toch de sfeer opsnuiven van de Disneyparken.
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada
Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada
Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Van Disney World in Orlandi vin ik persoonlijk Animal Kingdom en Epcot de meest bijzondere parken. daar vind je unieke attracties die je niet (of bijna niet) zal vinden in Disneyland Anaheim of Disney in Parijs. Echt prachtige parken! Magic Kingdom en Hollywood Studios zijn ook mooi, maar hebben veel overeenkomsten met Parijs en deels ook met Anaheim.
In Anaheim is Disney's California Adventure mijn favoriet van beide parken.
Verder vind ik ook Island of Adventure van Universal in Orlando een grote aanrader! Seaworld is ook fantastisch trouwens.
Je zou ook nog kunnen overwegen omBusch Gardens in Tampa te bezoeken (evt met de bus vanuit Orlando), dat is ook een fantastisch park dat in mijn persoonlijke top 3 staat, met een geweldige mix aan attracties en fantastische achtbanen.
In Anaheim is Disney's California Adventure mijn favoriet van beide parken.
Verder vind ik ook Island of Adventure van Universal in Orlando een grote aanrader! Seaworld is ook fantastisch trouwens.
Je zou ook nog kunnen overwegen omBusch Gardens in Tampa te bezoeken (evt met de bus vanuit Orlando), dat is ook een fantastisch park dat in mijn persoonlijke top 3 staat, met een geweldige mix aan attracties en fantastische achtbanen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Hockey schreef:Graag. Maar laat hem ook vertellen waar precies we dit kunnen vinden op internet.Redouan10 schreef:ik zal vragen aan mijn collega wat hij precies bedoelde.
Hij kon mij niet duidelijk laten zien waar en op welke site dat was, dus dat laat ik varen vooral omdat ik hier al heb gelezen dat het niet mogelijk is! Maar weten jullie of het toevallig mogelijk is om een kaart voor de pretparken zowel als in Orlando als in LA?? Een combikaart
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die zijn er ook niet voor zover ik weet. De meeste toeristen zullen deze combi niet maken denk ik..
Wij willen naar sea world en universal, is het verstandig om een combi ticket van te voren te kopen, of kan je deze korting ter plekke ook wel krijgen? Of zijn er ter plekke betere aanbiedingen..
welke park is leuker ???
de universial studios en seaworld in orlando of die in LA??
de universial studios en seaworld in orlando of die in LA??
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 6718 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties