Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overstromingen in het oosten van de VS

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Marjol schreef:Zo te zien op weeronline.nl ziet het er gelukkig weer wat beter uit voor de komende dagen. Vanaf donderdag wordt het in New York weer droog. Wij gaan vrijdag :)
Vergeet de snorkels niet in te pakken. En de zwembroek :D
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Zulk slecht weer als vorig weekend is voor ons gebied althans erg ongewoon. Jullie zullen vast een heerlijke vakantie hebben! Het is op het moment "hazy, hot and humid", naar wat ik hoor, typisch zomerweer voor ons. Veel plezier, Marjol en Wilma!!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Alvast bedankt, Petra :)

Weer of geen weer, plezier zullen we in ieder geval wel hebben. Maar hoe beter het weer, hoe meer plezier natuurlijk :)
findolin
Amerikafan

Bericht door findolin »

Ja dank je wel Petra.

Wij gaan er ook voor, weer of geen weer.
Ik moet wel zeggen dat ik wel heb ingesteld op heel warm weer, maar alles is goed, we hebben zo'n in de reis, dat het weer ons plezier niet kan bederven.
Wilma :)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer