ik zal mij (ons) even voorstellen: ik ( 33jr ) en mijn vrouw Nienke (30jr) gaan in augustus naar New York voor een vakantie van 17 dagen.
We zijn van plan om 5 nachten in New York te blijven en daarna een auto te huren om de omgeving van New York te gaan verkennen, waaronder in ieder geval Niagara Falls.
Tot nu toe hebben we al veel info van dit forum kunnen halen, maar we weten nog niet precies hoe we onze route willen laten lopen.
Of een route via het noorden nemen langs bijv. Cape Cod en Adirondack park naar Toronto en Niagara en dan door naar Washington en weer terug naar New York
Of bijv. via Finger Lakes naar Niagara en Toronto en dan langs Lake Erie zuidelijk en weer terug naar de oostkust.
we willen voornamelijk gaan kamperen met een tent. Dit is ons in SW-USA goed bevallen.
Omdat er toch teveel is om te zien gaan we voor kwaliteit ipv kwantiteit. Het is tenslotte maar 17 dagen en het moet wel vakantie blijven.
Als iemand goede tips heeft voor mooie campings of scenic routes in bovengenoemde omgevingen dan houd ik me aanbevolen.
P.s. we overnachten in New York in hotel Carlton Arms http://www.carltonarms.com/
een erg apart hotel
bedankt alvast voor jullie reacties