Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
renewal of the vows LV
renewal of the vows LV
Hallo
weet iemand een goede site waarop ik prijzen kan zien voor de renewal of the vows in LV.
het lijkt me erg leuk om mijn man daarmee te verrassen, maar moet ik reserveren?
THNX
weet iemand een goede site waarop ik prijzen kan zien voor de renewal of the vows in LV.
het lijkt me erg leuk om mijn man daarmee te verrassen, maar moet ik reserveren?
THNX
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: renewal of the vows LV
Als ik "renewal of the vows in LV" in Google in tik, krijg ik allerlei bruikbare links, waarvan sommige met prijzen; de eerste de beste startte bij $ 199,-
Succes
Succes

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
En anders gewoon de Drive-Thru pakken in LV 

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Is dat in- of exclusief kant en klare "vows."DVDGuy schreef: de eerste de beste startte bij $ 199,-

Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij "renewal of vows" denk ik nou niet meteen aan Las Vegas; klinkt een beetje "tacky". Las Vegas ga je heen om snel te trouwen, en dan vervolgens door naar Reno om weer snel te scheiden. Een renewal of vows zou ik meer doen op Maui in Hawaii, of Monument Valley, ergens in the Rocky Mountains of aan de over van de Potomac in de omgeving van de Washington Mall. Misschien ben ik teveel een romanticus... 

- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
mmm, ik zou ook best voor de fun nog eens willen trouwen (met mijn man wel te verstaan) in LV. Dat kan toch gewoon en is dan toch een "renewal of the vows"?
-
- Amerika-expert
hallo,
inderdaad, dat ,,nog eens trouwen" kan gewoon als renewal of vows. Je krijgt dan zelfs een MARRIAGE CERTIFICATE met daarboven wel Renewal of vows.
wij deden het in de the little white wedding chapel. Op hun website kan je het zo goedkoop of zo duur maken als je wil. ter plaatse wordt nog wel een fooi voor de dominee verwacht.
Jacques
inderdaad, dat ,,nog eens trouwen" kan gewoon als renewal of vows. Je krijgt dan zelfs een MARRIAGE CERTIFICATE met daarboven wel Renewal of vows.
wij deden het in de the little white wedding chapel. Op hun website kan je het zo goedkoop of zo duur maken als je wil. ter plaatse wordt nog wel een fooi voor de dominee verwacht.
Jacques