Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Zwemmen
Zwemmen
Als wij met de camper vanuit NY richting Boston rijden en daarna nog verder naar het noorden, nemen we de kustweg, is het daar mogelijk om te zwemmen in zee en is het veilig.
Ik bedoel onderweg even stoppen bij een mooi stukje, zwempakken aan even zwemmen en doorrijden. Ik heb begrepen dat de kust daar vrij ruig is,maar zijn er ook kleine strandjes?
Bedankt alvast
Wilma
Ik bedoel onderweg even stoppen bij een mooi stukje, zwempakken aan even zwemmen en doorrijden. Ik heb begrepen dat de kust daar vrij ruig is,maar zijn er ook kleine strandjes?
Bedankt alvast
Wilma
-
Bennogr
- Amerika-expert
Als een strand/kust veilig is, zijn er altijd borden die dat zeggen. En/of er zijn strandwachten.
Loop eens binnen bij de plaatselijke politie (of houd een agent aan) en vraag. Vinden ze meestal erg interessant, een buitenlander die vragen stelt (zeggen dat je Cops altijd volgt -- is die show in Nederland? -- of dat je je Kojak nog herinnert, gaat er altijd ook goed in). Of vraag de plaatselijke Chamber of Commerce/Tourist Information.
Loop eens binnen bij de plaatselijke politie (of houd een agent aan) en vraag. Vinden ze meestal erg interessant, een buitenlander die vragen stelt (zeggen dat je Cops altijd volgt -- is die show in Nederland? -- of dat je je Kojak nog herinnert, gaat er altijd ook goed in). Of vraag de plaatselijke Chamber of Commerce/Tourist Information.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 6374 Weergaves
-
Laatste bericht door Jumping Jack