Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Liveverslag campertrip (28 juni - 1 augustus)
-
CaroLine
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Liveverslag campertrip (28 juni - 1 augustus)
De vakantie komt in zicht (nog maar 11 nachtjes slapen!).
Ons verslag kun je lezen op http://www.amerikavakantie2006.web-log.nl
groetjes van Carola
Ons verslag kun je lezen op http://www.amerikavakantie2006.web-log.nl
groetjes van Carola
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
En natuurlijk heb ik ook deze site toegevoegd, ik hoef voorlopig niet bang te zijn dat ik niet genoeg te lezen heb!
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Carola, je stond er bij mij al in
Bij punt.nl kan je linken maken en als je dan op 'meer' klikt onder aan het rijtje krijg je een eigen pagina met favoriete links, keurig onderverdeeld. Daar staan er dus al een aantal die ik nu volg.
Marjon, ga jij ook live verslag maken??
Henriëtte, jullie site is natuurlijk een geweldig naslagwerk, gaat ook bij de linken!
Groetjes,
Monique
Bij punt.nl kan je linken maken en als je dan op 'meer' klikt onder aan het rijtje krijg je een eigen pagina met favoriete links, keurig onderverdeeld. Daar staan er dus al een aantal die ik nu volg.
Marjon, ga jij ook live verslag maken??
Henriëtte, jullie site is natuurlijk een geweldig naslagwerk, gaat ook bij de linken!
Groetjes,
Monique
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ook deze bij favorieten gezet! We krijgen het nog druk deze zomer met lezen!
Een hele fijne vakantie
Elly
Een hele fijne vakantie
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
CaroLine
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Nog 1 nachtje slapen
De koffers zijn gepakt, handbagage staat klaar (oh, wat slepen we toch weer mee!). Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover!
De kriebels beginnen te komen.
Ik hoop de volgende keer vanuit de USA te berichten.
groetjes van Carola
PS Iedereen die nog op vakantie gaat wens ik een hele goede reis, veel plezier en kom gezond weer thuis!
De kriebels beginnen te komen.
Ik hoop de volgende keer vanuit de USA te berichten.
groetjes van Carola
PS Iedereen die nog op vakantie gaat wens ik een hele goede reis, veel plezier en kom gezond weer thuis!
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Deal! Ik hoop op een beetje op Durango of zo .... lijkt me écht leuk om jullie te 'meeten'.
Ik heb trouwens vorige week mijn rooster voor het najaar gezien en ik moet zaterdag 11 november werken
Ik had 4 november al problemen in verband met de markt ....
Pfff, vond ik maar niet álles zo ontzettend leuk. Ik kan in zo'n weekend gewoon niet er tussen uit, mijn groep is van vrijdagochtend tot zondagavond dag en nacht onder mijn hoede.
Dus organisatie .... wat dachten jullie van eind oktober of 18 november of zo
Ik heb trouwens vorige week mijn rooster voor het najaar gezien en ik moet zaterdag 11 november werken
Pfff, vond ik maar niet álles zo ontzettend leuk. Ik kan in zo'n weekend gewoon niet er tussen uit, mijn groep is van vrijdagochtend tot zondagavond dag en nacht onder mijn hoede.
Dus organisatie .... wat dachten jullie van eind oktober of 18 november of zo
-
Gast
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Leuk, over onszelf te lezen en leuke foto! Blij, dat jullie die lunch ook hebben gedaan, het is inderdaad erg de moeite waard! Ik wacht met smart op je verslag van vandaag, want wij dubben nog of we morgen terug willen gaan naar Boeing voor de tour of iets anders willen gaan doen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik volg jullie verslag ook op de voet, Carola! Erg leuk om te lezen, en de foto's zijn prachtig. Ik hoop dat de rest van jullie vakantie net zo leuk is en dat jullie nog veel zullen genieten!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 5190 Weergaves
-