Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Happy Halloween!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Happy Halloween!
Wie viert het vanavond en hoe gaan jullie of jullie kleintjes verkleed? Ik ben nog bezig met mijn kostuum, maar onze kitten heeft al lief als vampier geposeerd:
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Susie one
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Happy Halloween!
De kitten heeft inderdaad als een vampier geposeerd
Ik ben benieuwd wat jou outfit vanavond wordt.
Ik ben benieuwd wat jou outfit vanavond wordt.
Reisverslagen
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Wij vieren het niet. Vanavond voor het eerst in mijn leven wel kinderen aan de deur hier, maar ja, daar waren we dus niet op voorbereidt.
Volgend jaar vliegen we volgens de planning nu terug op 30 oktober uit Las Vegas. Is het de moeite waard om 2 dagen langer te blijven? En dus met Halloween in Las Vegas te zijn? Iemand al eens in Las Vegas geweest met Halloween.
@Petra, heel veel plezier! Ook ik ben benieuwd naar je outfit!
Volgend jaar vliegen we volgens de planning nu terug op 30 oktober uit Las Vegas. Is het de moeite waard om 2 dagen langer te blijven? En dus met Halloween in Las Vegas te zijn? Iemand al eens in Las Vegas geweest met Halloween.
@Petra, heel veel plezier! Ook ik ben benieuwd naar je outfit!
dit vergeet ik dus elk jaar,( gelukkig kwam er niemand langs want dan was ik juffrouw Kikkerbil geweest... zo noemden wij dat vroeger met Sint Maarten ( 11 november)
hier woont juffrouw Kikkerbil, die ons nooit wat geven wil
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
We hebben buiten langs de oprit tot aan de voordeur 5 spoken hangen, en wat versiering aan de voordeur + een slinger doodshoofden binnen in de hall.
Verder een hele voorraad snoep aangekocht om uit te delen.
Zoonlief is 17, dus die gaan hier niet meer rond of verkleed. Hij is met een vriend naar een Halloween feestje 'voor-mensen-die-niet-van-partys-houden'. Het is iets georganiseerd door de kerk van die vriend, en ik heb geen idee wat ik me hier bij voor moet stellen.
Dat zal ik straks wel horen.
Happy Halloween aan ieder die het viert!
Verder een hele voorraad snoep aangekocht om uit te delen.
Zoonlief is 17, dus die gaan hier niet meer rond of verkleed. Hij is met een vriend naar een Halloween feestje 'voor-mensen-die-niet-van-partys-houden'. Het is iets georganiseerd door de kerk van die vriend, en ik heb geen idee wat ik me hier bij voor moet stellen.
Happy Halloween aan ieder die het viert!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Deze gezelligerd heeft Rick gisteren naar beneden gehaald. Ik schrik iedere keer, als ik erlangs loop:
Zo en nu de laatste pompoen uitsnijden en dan zijn we er klaar voor!
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Zaterdag hadden we hier bij de buurtjes een Halloween feest.
Een van de buurtjes hadden zich verkleed als Popeye en Olijfje.
Maar dan hij als Olijfje en zij als Popeye. Echt zo grappig!
Heb zo gelachen!

Een van de buurtjes hadden zich verkleed als Popeye en Olijfje.
Maar dan hij als Olijfje en zij als Popeye. Echt zo grappig!
Heb zo gelachen!
Vanavond moet ik helaas werken, maar ik ben zaterdag even heerlijk los gegaan op het Halloweenfeestje van mijn beste vriendin. Heb tot 's ochtends 6 uur in dit gave bijenpakje gedanst.
Amerikanen weten wel van feesten!
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Geweldig die Popeye en Olive! Ik kan me voosrtellen dat je in een deuk gelegen hebt Petra 
In Den Haag(in mijn wijk tenminste) is het niet zo veilig voor kleine kinderen om in het donker langs de deuren te gaan vanwege cultuurverrijkende hangjongeren, weet je zeker dat die kinderen met lege zakken terugkomen. Omgekeerde Halloween zeg maar, einde van de avond is alles weg.

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Goed verzonnen, die Popeye en Olive!! Leuk bijenpakje, Guinevere! Ik vind het altijd zo leuk om te bedenken, wat we gaan worden! Saskia, onze jongste, had zaterdagavond hier een Halloweenfeestje en had zelf een Pikachu kostuum bij elkaar geraapt. Ook vanavond gaat ze daarin trick or treaten, maar wel met een jas eroverheen, want het wordt fris.
Voor ons is het vandaag de eerste Halloween hier. Het is dus wel de bedoeling dat de kinderen straks langs de deuren gaan, als heks en ridder. Ik heb zelf ook snoep in huis, maar versiering is er niet van gekomen. Hopelijk snappen ze dat ze welkom zijn als ik het licht bij de voordeur aan doe. We hebben het voorgaande jaren in de expat gemeenschap in India ook wel wat gevierd, maar ik ben toch erg benieuwd hoe het hier gaat.
Terug in Texas!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hier komen ze uit andere buurten aanrijden. We hebben al zeker 100 kinderen langs gehad! Gelukkig hebben we van vorig jaar geleerd om een of twee snoepjes per kind te geven, want we hadden toen niet genoeg snoep. Hier Rick en ik vanavond, hij als Homer Simpson en ik als (de achterkant van) zilveren auto met bumper stickers:
-
LittlePhoenix
- Amerika-expert
Hier ook een fijne Halloween gehad. Dochter (10) was verkleed als piraat, oudste zoon (5) was verkleed als Black Spiderman (geen idee wat dat precies is maar hij vond dat kostuum zo prachtig) en de jongste van bijna 2 had een shirt aan met een monster erop omdat hij weigerde z'n kostuum aan te houden.
We zijn met een vriendin en haar dochter langs de deuren gegaan. Die wonen pas sinds kort in Utah en haar dochter en mijn oudste zoon gaan later trouwen
Was supergezellig, heerlijk lopen kletsen en met 2 paar ogen is het toch makkelijker om de kids in de gaten te houden. Jongste heeft trouwens de hele tijd in de kinderwagen gezeten. Hij wierp 1 blik op de versiering van de buren, dook in z'n wagen en bleef de rest van de avond verstopt achter z'n plastic pumkpin maar z'n grote zus was lief en vroeg bij elk huis ook iets voor haar baby brother. Na een uurtje begon de jongste een beetje bij te komen en had ineens door dat er wel heel veel candy in z'n pumpkin zat en werd hij helemaal vrolijk...en nu ligt hij in bed te brullen over trick or treat en candy
(Het irritante hier in dit district is dat de kinderen vandaag vrij hadden maar morgen gewoon naar school moeten. Had liever gehad dat ze vandaag naar school waren gegaan en dan morgen konden uitslapen.)
We zijn met een vriendin en haar dochter langs de deuren gegaan. Die wonen pas sinds kort in Utah en haar dochter en mijn oudste zoon gaan later trouwen
Was supergezellig, heerlijk lopen kletsen en met 2 paar ogen is het toch makkelijker om de kids in de gaten te houden. Jongste heeft trouwens de hele tijd in de kinderwagen gezeten. Hij wierp 1 blik op de versiering van de buren, dook in z'n wagen en bleef de rest van de avond verstopt achter z'n plastic pumkpin maar z'n grote zus was lief en vroeg bij elk huis ook iets voor haar baby brother. Na een uurtje begon de jongste een beetje bij te komen en had ineens door dat er wel heel veel candy in z'n pumpkin zat en werd hij helemaal vrolijk...en nu ligt hij in bed te brullen over trick or treat en candy
(Het irritante hier in dit district is dat de kinderen vandaag vrij hadden maar morgen gewoon naar school moeten. Had liever gehad dat ze vandaag naar school waren gegaan en dan morgen konden uitslapen.)
Haha coole foto's zeg!
Vandaag mijn eerste Halloween gevierd en ik vond het superleuk. De hele dag op werk rondgelopen in mijn kostuum (een vampier) en 's avonds gewacht op de trick or treaters. Alleen, beetje dom, ik had de porch verlichting uitgedaan om het allemaal nog spannender te maken (we hebben een kerkhof, diaprojector met doodshoofd, overal lampjes, net een kermis hier haha) maar dat betekent dan blijkbaar dat je niet thuis bent en slaan ze je over. Tja... niet slim want nu hebben we nog veel snoep over haha. Helemaal met de buit die de kinderen hebben binnengehaald erbij!
En ja, Amerikanen weten zeker wel hoe ze een feestje moeten vieren
Vandaag mijn eerste Halloween gevierd en ik vond het superleuk. De hele dag op werk rondgelopen in mijn kostuum (een vampier) en 's avonds gewacht op de trick or treaters. Alleen, beetje dom, ik had de porch verlichting uitgedaan om het allemaal nog spannender te maken (we hebben een kerkhof, diaprojector met doodshoofd, overal lampjes, net een kermis hier haha) maar dat betekent dan blijkbaar dat je niet thuis bent en slaan ze je over. Tja... niet slim want nu hebben we nog veel snoep over haha. Helemaal met de buit die de kinderen hebben binnengehaald erbij!
En ja, Amerikanen weten zeker wel hoe ze een feestje moeten vieren
-
Gast
Ook onze eerste Halloween gehad. Ik was ook als vampier verkleed. De kids als Batman en die engerd uit Scream. Om 5 uur 'smiddags stond er al een vuurkorf en bbq in de cul de sac, neergezet door 1 van onze buren. Even snel een hamburger/hotdog naar binnen werken, want om 6 uur mocht er gestart worden. De vaders liepen met de kinderen door de wijk, terwijl de moeders lekker bij de vuurkorf appelcider konden drinken. We hadden in de cul de sac bakken snoep neergezet, zodat de kinderen in ons gedeelte niet bij elk huis aan hoefden te bellen. Er staan hier 65 huizen op kavels van 1 acre, dus je loopt je dan een ongeluk met die lange opritten. Vooral voor de hele kleintjes niet leuk. Zo hoefden ze maar naar 1 plek voor 7 huizen. M'n oudste is wel de hele wijk doorgeweest, de bikkel. Was bekaf, maar had ongelovelijk veel snoep verzameld. Het was een erg gezellige avond. Inderdaad, die Amerikanen weten wel hoe ze een feestje moeten vieren 
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Foto's? Of hebben jullie die niet gemaakt
?
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar wat doe je nou met al dat snoep? Bijvoorbeeld de overschot die we hebben (mini mars, raider, snickers, m&m, reese en ook van die fruitrolletjes). Of het snoep dat je kinderen meegebracht hebben en niet lusten (of wat veel te veel is om het ooit op te krijgen)... Ik neem aan dat de Foodbank ook niet staat te springen om die dingen. Dus wat dan? De vuilbak?
Elke
Gewoon tot volgend jaar bewaren...
Hier worden de kids ook met hele kuddes aangevoerd uit andere delen van de plaats(en). Ik moet zeggen dat ik de kleine kids leuk vind, ontroerend zelfs. Maar al snel komen de 16 en 17 jarigen die vaak proberen een handvol weg te graaien uit de snoepbak.
Overigens worden de meeste kids (niet de tieners maar die komen in groepjes wat het veiliger maakt) door hun ouders in de gaten gehouden als ze naar je deur komen. Bijna niemand hier laat zijn kinderen in hun uppie trick treaten.
(Zo te zien hadden Popeye en Olive hadden nu wel de juiste afmetingen....)
Hier worden de kids ook met hele kuddes aangevoerd uit andere delen van de plaats(en). Ik moet zeggen dat ik de kleine kids leuk vind, ontroerend zelfs. Maar al snel komen de 16 en 17 jarigen die vaak proberen een handvol weg te graaien uit de snoepbak.
Overigens worden de meeste kids (niet de tieners maar die komen in groepjes wat het veiliger maakt) door hun ouders in de gaten gehouden als ze naar je deur komen. Bijna niemand hier laat zijn kinderen in hun uppie trick treaten.
(Zo te zien hadden Popeye en Olive hadden nu wel de juiste afmetingen....)
Laatst gewijzigd door USInsider op 01 nov 2011, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind Halloween echt een geweldige feestdag en jammer dat het hier niet zo uitgebreid gevierd wordt!
Bij mijn ouders in de buurt wordt het wel elk jaar gevierd en daar deden dit jaar ruim 70 kids mee met "trick or treat". Van tevoren wordt er aan iedereen gevraagd of je meedoet zodat ze een indicatie hebben. En de huizen met een lichtje (en de versierde huizen natuurlijk) kunnen de kids langs. Mijn zusjes gaan elk jaar helemaal los met het versieren van de voortuin!
Bij mijn ouders in de buurt wordt het wel elk jaar gevierd en daar deden dit jaar ruim 70 kids mee met "trick or treat". Van tevoren wordt er aan iedereen gevraagd of je meedoet zodat ze een indicatie hebben. En de huizen met een lichtje (en de versierde huizen natuurlijk) kunnen de kids langs. Mijn zusjes gaan elk jaar helemaal los met het versieren van de voortuin!