Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Dood in Joshua Tree NP

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
andre208
Amerikafan

Re: Dood in Joshua Tree NP

Bericht door andre208 »

Yeehaw schreef:Ik zou als belangrijkste punt, helemaal aan de bovenzijde van de pagina, mededelen dat het door het verhuurbedrijf vrijwel nooit is toegestaan om een huurauto off paved road te rijden. Sedan, cabriolet, minivan, SUV met of zonder awd.
Yeehaw

Ik kwam bij askja reizen het volgende tegen over een extra verzekering voor het rijden op onverharde wegen. Hun rondreizen in Alaska en Canada gaan ook over onverharde wegen.

http://www.askja.nl/index.php?option=co ... iew&id=711

Toen ik in februari naar Ijsland ben geweest heb ik deze verzekering ook afgesloten voor 4,5 euro per dag. In Ijsland had je een eigen risico van 1000 euro wat bij de verhuurder niet af te kopen was bij de verhuurder zelf.

Andre
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Ik heb me vroeger eens beziggehouden met het emailen van enkele verhuurmaatschappijen over de juiste omschrijving en mogelijke schade mbt het rijden van een dirt road. Eén reactie heb ik gehad. Daarin stond dat de weg een wegnummer moet hebben, ook al is die unpaved. Dan mag het wel.
Als je op een niet genummerde dirt road pech krijgt, moet je de schade zelf betalen. Van een boete oid werd niks gezegd.
Groetjes,
Carine
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Had je dit via e-mail bevestigd gekregen S. ?
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik heb dat ooit eens op de vakantiebeurs gevraagd aan een medewerker van Alamo, die gaf hetzelfde antwoord.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Ik heb nog eens in mn oude mails gekeken en herinner me hoe het juist gegaan is.

Ik heb enkele mails gestuurd waaronder naar alamo. Daar heb ik volgende reactie op gehad (ik vermoed geautomatiseerd)

Op 23-jan-09, om 17:25 heeft Alamo Rent A Car het volgende geschreven:

Thank you for contacting Alamo Rent A Car. We are currently looking into your inquiry and will make every effort to get back to you in a timely manner. We appreciate your patience and look forward to serving you.

To update your question from our support site, click here. If you do not have a password set up please leave that field blank.

Ik heb toen geen reactie gehad en heb het nog eens geprobeerd.
Van: carine [adres weggehaald door moderator]
Onderwerp: Antw.: Thank you for contacting us at alamo.com [Incident: 090123-000474]
Datum: 12 februari 2009 15:32:52 GMT+01:00
Aan: alamo_intl_internet@mailca.custhelp.com

Ik heb dan naar Alamo Phoenix gebeld (omdat we daar gingen huren) en daar is mij bovengenoemde gezegd.
Ik heb het dus niet op mail.

Omdat ik toch aan het zoeken was, heb ik de mail nog maar eens verstuurd :-)

** Persoonlijk e-mail adres van Carine verwijderd. **
Groetjes,
Carine
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer