Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
La Brea Tar Pits in LA
La Brea Tar Pits in LA
Wie heeft reeds een bezoek gebracht aan La Brea Tar Pits in LA ?
Is deze plaats een bezoekje waard ?
Graag jullie ervaringen.
Makki
Is deze plaats een bezoekje waard ?
Graag jullie ervaringen.
Makki
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hallo Makki
Volgens mij is La Brea Tar Pits in LA wel de moeite waard om heen te gaan. Ik heb ongeveer 2 maand geleden hier een documentaire van gezien op tv. Ongelooflijk hoeveel botten van div (mammoet)dieren hier gevonden zijn in de teerputten.
Coyote van dit forum (Roland) is 3 weken geleden in dit museum geweest (ik heb hem gesproken in Amerika) en hij vond het mooi. A.s. Vrijdag komt hij terug in Nederland en wil je er vast wel iets over vertellen.
Gr. Marjan
Volgens mij is La Brea Tar Pits in LA wel de moeite waard om heen te gaan. Ik heb ongeveer 2 maand geleden hier een documentaire van gezien op tv. Ongelooflijk hoeveel botten van div (mammoet)dieren hier gevonden zijn in de teerputten.
Coyote van dit forum (Roland) is 3 weken geleden in dit museum geweest (ik heb hem gesproken in Amerika) en hij vond het mooi. A.s. Vrijdag komt hij terug in Nederland en wil je er vast wel iets over vertellen.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Hallo Marjan,hekkie schreef:Hallo Makki
Volgens mij is La Brea Tar Pits in LA wel de moeite waard om heen te gaan. Ik heb ongeveer 2 maand geleden hier een documentaire van gezien op tv.
Ik zou het heel fijn vinden mocht je mij wat meer kunnen vertellen over dit bezoek van Roland aan de teerputten.
Alvast bedankt bij voorbaat
Makki
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Sorry Makki, maar ik weet geen details van dit bezoek. Hij vertelde alleen dat het de moeite waard was. Nog een paar dagen geduld dus. Of ga je al gauw weg soms?Ik zou het heel fijn vinden mocht je mij wat meer kunnen vertellen over dit bezoek van Roland aan de teerputten.
Alvast bedankt bij voorbaat
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Website http://www.tarpits.org
Ben er zelf nooit geweest, maar lijkt me wel leuk. Veel pre history.
Ik had er wel van gehoord van mijn man die uit Californie komt, maar die is er sinds kind ook niet meer geweest.
Annemiek
Ben er zelf nooit geweest, maar lijkt me wel leuk. Veel pre history.
Ik had er wel van gehoord van mijn man die uit Californie komt, maar die is er sinds kind ook niet meer geweest.
Annemiek
Het vertrek is voorzien voor half oktober. Dus ik kan nog even wachten op jouw reactie.Sorry Makki, maar ik weet geen details van dit bezoek. Hij vertelde alleen dat het de moeite waard was. Nog een paar dagen geduld dus. Of ga je al gauw weg soms?
Gr. Marjan
Aan de andere leden eveneens bedankt voor de reacties.
Makki
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Hallo Makki en de rest!hekkie schreef:Coyote van dit forum (Roland) is 3 weken geleden in dit museum geweest (ik heb hem gesproken in Amerika) en hij vond het mooi. A.s. Vrijdag komt hij terug in Nederland en wil je er vast wel iets over vertellen.
Je hoeft niet tot vrijdag te wachten voor het antwoord. Ben nu even online bij familie in Californie (Sorry de "stipjes" werken hier niet...
Ik vond de La Brea Tar Pits heel interessant. Als je er komt, lijkt het net of ze de weg aan het asfalteren zijn...zo'n lucht!!
Succes ermee,
Roland (die over 3 dagen...snik..snik...