Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
betaling USA-Reisen.de
-
laura_roberto
- Amerika-ontdekker
betaling USA-Reisen.de
Hallo!
Misschien een hele domme vraag, maar toch even checken...
Ik heb een auto gehuurd via usareisen bij Alamo. Ik ging er eigenlijk van uit dat ik het huurbedrag pas hoefde te betalen als ik de auto op zou halen, maar op mn Visa afschrift zag ik dat ik het hele bedrag nu al moet betalen. (ik heb mijn cvc-code niet gebruikt bij de huuraanvraag) Klopt dit?
Groetjes Laura
Misschien een hele domme vraag, maar toch even checken...
Ik heb een auto gehuurd via usareisen bij Alamo. Ik ging er eigenlijk van uit dat ik het huurbedrag pas hoefde te betalen als ik de auto op zou halen, maar op mn Visa afschrift zag ik dat ik het hele bedrag nu al moet betalen. (ik heb mijn cvc-code niet gebruikt bij de huuraanvraag) Klopt dit?
Groetjes Laura
Laatst gewijzigd door markro op 14 aug 2011, 06:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel voor de duidelijkheid aangepast.
Reden: Titel voor de duidelijkheid aangepast.
Re: betaling usareisen
Ja dat klopt, zij schrijven voor de huurperiode het bedrag af
-
laura_roberto
- Amerika-ontdekker
Oke! Dan weet ik genoeg!
Bedankt voor je reactie!
Bedankt voor je reactie!
-
Dommel
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ook bij ons werd het bedrag direct afgeschreven.
Ik heb mijn vakantie in het voorjaar moeten annuleren en heb contact hierover gehad met USAreisen.
Tot onze grote verrassing hebben ze het bedrag toen direct teruggestort.
Ik ging er eigenlijk van uit dat we het bedrag bij de annuleringsverzekering zouden moeten claimen maar dat was dus niet nodig.
Echt een heel goeie service, wij boeken volgende keer dus weer bij USAreisen.
Els
Ik heb mijn vakantie in het voorjaar moeten annuleren en heb contact hierover gehad met USAreisen.
Tot onze grote verrassing hebben ze het bedrag toen direct teruggestort.
Ik ging er eigenlijk van uit dat we het bedrag bij de annuleringsverzekering zouden moeten claimen maar dat was dus niet nodig.
Echt een heel goeie service, wij boeken volgende keer dus weer bij USAreisen.
Els
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Het is natuurlijk netjes dat ze het bedrag meteen teruggestort hebben. Het had echter geen grote verrassing hoeven te zijn, want het maakt deel uit van de voorwaarden.
Keine Stornogebühren bei Stornierung mind. 72 Std. vor Annahme. Bei späterer Stornierung gelten die Bedingungen des Veranstalters.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
als je voor een lange periode een auto boekt bij usareisen wordt het geld pas vlak voor vertrek afgeschreven
6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Men zal alleen het geld pas innen net voor je vertrek als het bedrag aan huur boven de € 1000 valt .In het laatste geval krijg je dan ook pas kort voor afreis de voucher toegestuurd (zo'n 3 weken voor afreis dan ).Het heeft meer te maken met de huurprijs dan met de duur van je reis .
Laatst gewijzigd door Rob op 13 aug 2011, 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
Ja, ik wist dat het zoiets was 
6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami
- Jan&MarS
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Meestal hebben die twee wel een relatie met elkaar.Knabbeltje schreef:Men zal alleen het geld pas innen net voor je vertrek als het bedrag aan huur boven de € 1000 valt .In het laatste geval krijg je dan ook pas kort voor afreis de voucher toegestuurd (zo'n 3 weken voor afreis dan ).Het heeft meer te maken met de huurprijs dan met de duur van je reis .
Overigens hadden wij een probleem met betaling vanwege gewijzigde creditcard sinds de boeking in februari en afboeking in augustus. Na een mailtje en een telefoontje (in keurig Engels ipv door mij gevreesde Duits) was het probleem opgelost. Prima ervaring met USAreisen.de voor ons dus!
-
Dommel
- Amerikakenner
Re: betaling USA-Reisen.de
Dat zagen wij later ook maar daar letten wij eigenlijk niet echt op omdat we een goeie annuleringsverzekering hebben.Old Faithful schreef:Het is natuurlijk netjes dat ze het bedrag meteen teruggestort hebben. Het had echter geen grote verrassing hoeven te zijn, want het maakt deel uit van de voorwaarden.
Ik ga er ook altijd van uit dat het lang duurt voordat het allemaal geregeld is maar dat viel dus reuze mee.
Wat ik vooral aan wil geven is dat ik de service van USAreisen erg goed vind, zeker ook omdat de prijzen ook nog eens heel goed zijn. Voor mij dus een reden om in Oktober weer mijn auto via hun te huren.
Els
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Ik huur nu ook al een aantal jaren bij usareisen.de en heb alleen maar positieve ervaringen.Dommel schreef:Wat ik vooral aan wil geven is dat ik de service van USAreisen erg goed vind, zeker ook omdat de prijzen ook nog eens heel goed zijn.
Vorige week kreeg ik nog een mailtje van ze. Of ik mee wilde doen met een enqûete. Elke maand trekken ze een winnaar die het huurbedrag, wat hij/zij betaald heeft voor de auto, terug. Zou mooi zijn.
Nog meer die zo'n mail hebben ontvangen?
Roland
-
Dommel
- Amerikakenner
Nee, helaas. Maar het huurbedrag heb ik wel terug ontvangen!Coyote schreef:Nog meer die zo'n mail hebben ontvangen?
(Uiteraard was ik liever gewoon op vakantie gegaan.
Els
- PENPE
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 54
- Contacteer:
Ja ook wij vallen onder de gelukkigenCoyote schreef:..Vorige week kreeg ik nog een mailtje van ze. Of ik mee wilde doen met een enqûete. Elke maand trekken ze een winnaar die het huurbedrag, wat hij/zij betaald heeft voor de auto, terug. Zou mooi zijn.![]()
Nog meer die zo'n mail hebben ontvangen?
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 40 Reacties
- 16334 Weergaves
-
Laatste bericht door bedeve