Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Heb mijn visum in huis

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
yvet
Amerikafan
Contacteer:

Heb mijn visum in huis

Bericht door yvet »

Afgelopen maandag zijn we teruggekomen uit Amerika en daardoor kon mijn afspraak op maandag bij het consulaat niet doorgaan.
Ik had de afspraak voor de vakantie al verzet naar de dinsdag.

Dus afgelopen dinsdag ben ik bij het consulaat geweest.
Mede dankzij de voorbereidingen en tips van jullie is alles voorspoedig verlopen.
De controles zijn streng maar ach, kwam net uit de USA en daar is ook alles net iets te.....
Maar het visuminterview viel mijzelf reuze mee.
Voor mij werden er wel 2 weggestuurd zonder visum, maar dat hadden ze echt aan zichzelf te danken (voorbereiding belabberd en geen goede gronden enz enz).

Vandaag kreeg ik al mijn visum binnen.
ikzelf had pas eigenlijk na het weekend verwacht gezien hemelvaartdag ertussen maar vanochtend ging de bel en alles is nu helemaal in orde!!

Cool gezicht hoor zo'n visum in mijn paspoort.
http://ucla.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Dat is nog eens goed nieuws.
Gefeliciteerd!!!!! :doublethumb:
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Gefeliciteerd met je visum! En ja, dat staat wel stoer hè? Hoe lang is jouw visum trouwens geldig?
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer