Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

La Brea Tar Pits in LA

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Makki
Amerikafan

La Brea Tar Pits in LA

Bericht door Makki »

Wie heeft reeds een bezoek gebracht aan La Brea Tar Pits in LA ?
Is deze plaats een bezoekje waard ?
Graag jullie ervaringen.
Makki
marcuscj
Amerikakenner

Bericht door marcuscj »

Hoi Makki . Ik woonde in California voor meer dan 10 jaren en nooit iets van de La Brea Tar Pits gehoord. It is not a typical tourist attraction in LA. Volgens mij niet de moeite waard but you never can tell.
Groetjes
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hallo Makki
Volgens mij is La Brea Tar Pits in LA wel de moeite waard om heen te gaan. Ik heb ongeveer 2 maand geleden hier een documentaire van gezien op tv. Ongelooflijk hoeveel botten van div (mammoet)dieren hier gevonden zijn in de teerputten.
Coyote van dit forum (Roland) is 3 weken geleden in dit museum geweest (ik heb hem gesproken in Amerika) en hij vond het mooi. A.s. Vrijdag komt hij terug in Nederland en wil je er vast wel iets over vertellen.
Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Makki
Amerikafan

Bericht door Makki »

hekkie schreef:Hallo Makki
Volgens mij is La Brea Tar Pits in LA wel de moeite waard om heen te gaan. Ik heb ongeveer 2 maand geleden hier een documentaire van gezien op tv.
Hallo Marjan,

Ik zou het heel fijn vinden mocht je mij wat meer kunnen vertellen over dit bezoek van Roland aan de teerputten.
Alvast bedankt bij voorbaat
Makki
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Ik zou het heel fijn vinden mocht je mij wat meer kunnen vertellen over dit bezoek van Roland aan de teerputten.
Alvast bedankt bij voorbaat
Sorry Makki, maar ik weet geen details van dit bezoek. Hij vertelde alleen dat het de moeite waard was. Nog een paar dagen geduld dus. Of ga je al gauw weg soms?
Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
ANY
Amerika-expert

Bericht door ANY »

Website http://www.tarpits.org
Ben er zelf nooit geweest, maar lijkt me wel leuk. Veel pre history.
Ik had er wel van gehoord van mijn man die uit Californie komt, maar die is er sinds kind ook niet meer geweest.
Annemiek
Makki
Amerikafan

Bericht door Makki »

Sorry Makki, maar ik weet geen details van dit bezoek. Hij vertelde alleen dat het de moeite waard was. Nog een paar dagen geduld dus. Of ga je al gauw weg soms?
Gr. Marjan
Het vertrek is voorzien voor half oktober. Dus ik kan nog even wachten op jouw reactie.

Aan de andere leden eveneens bedankt voor de reacties.
Makki
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

hekkie schreef:Coyote van dit forum (Roland) is 3 weken geleden in dit museum geweest (ik heb hem gesproken in Amerika) en hij vond het mooi. A.s. Vrijdag komt hij terug in Nederland en wil je er vast wel iets over vertellen.
Hallo Makki en de rest! 8) 8)

Je hoeft niet tot vrijdag te wachten voor het antwoord. Ben nu even online bij familie in Californie (Sorry de "stipjes" werken hier niet... :? :wink: ).

Ik vond de La Brea Tar Pits heel interessant. Als je er komt, lijkt het net of ze de weg aan het asfalteren zijn...zo'n lucht!! :lol: Nog steeds vindt men resten van dieren in deze teerput. Het museum is heel leuk om te bezoeken. Ik heb er foto's van gemaakt. Helaas kan ik ze nu (nog) niet tonen. Dat komt wel in mijn reisverslag. Heel veel tijd hoeft dit bezoek ook niet te nemen. De pagina hierover is al genoemd.

Succes ermee,

Roland (die over 3 dagen...snik..snik... :( weer naar huis moet...)
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
simba
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door simba »

Als je in de buurt ben is het een bezoekje waard.
Ik ben er geweest ,echte teerputten zijn er nog
Maar als ik eerlijk ben om er exstra naar toe te rijden.
Als je er 2 a 3 uur moet voor gaan rijden vindt ik het niet de moeite waard
En ik ben net 3 weken terug
groetjes simba
Makki
Amerikafan

Bericht door Makki »

Aan allen bedankt voor de reacties.
Bij mijn bezoek aan LA zal ik beslist deze "teerputten" bezoeken.

Makki
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer