Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Motel Seattle
Motel Seattle
Hallo
10 september 2011 is het zoveer voor ons. Wij vliegen naar Seattle en hier willen we 2 nachten verblijven. Liefst in een motel in de buurt van Kerry park/centrum en dan rond 100$ betalen met een parkeerplaats erbij. Te mooi om waar te zij? Of kent iemand zoeen plek? Een B&B is natuurlijk ook prima.
BVD Gr. Elf
10 september 2011 is het zoveer voor ons. Wij vliegen naar Seattle en hier willen we 2 nachten verblijven. Liefst in een motel in de buurt van Kerry park/centrum en dan rond 100$ betalen met een parkeerplaats erbij. Te mooi om waar te zij? Of kent iemand zoeen plek? Een B&B is natuurlijk ook prima.
BVD Gr. Elf
-
Heleen72
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Motel Seattle
Wij hebben ook lang gezocht naar een beetje betaalbaar hotel in het centrum van Seattle. Uiteindelijk hebben wij via Hotwire The Paramount geboekt voor $ 113,-- ex tax. Ik weet nog niet of het wat is, want we vertrekken pas op 9 juni.
Onze huurauto halen we pas op als we uit Seattle vertrekken, dus van de parkeerprijzen weet ik niets. Het heeft wel een rol gespeeld in de overweging om de huurauto pas op te halen bij vertrek uit Seattle.
Onze huurauto halen we pas op als we uit Seattle vertrekken, dus van de parkeerprijzen weet ik niets. Het heeft wel een rol gespeeld in de overweging om de huurauto pas op te halen bij vertrek uit Seattle.
Laatst gewijzigd door Heleen72 op 11 mei 2011, 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
...: $ 166 per nacht (ex-tax)......ik hoop iets beters te vinden voor het geld. 
Wel bedankt voor je reactie.
Gr Elf
Wel bedankt voor je reactie.
Gr Elf
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is als je rechtstreeks boekt. Waarom probeer je niet priceline of hotwire? Ik denk dat het anders erg lastig gaat worden.
Wij zaten in 2006 in de University Inn. Is ons goed bevallen, gratis parkeren en een shuttleservice naar het centrum.
Marianne
Wij zaten in 2006 in de University Inn. Is ons goed bevallen, gratis parkeren en een shuttleservice naar het centrum.
Marianne
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Als je graag in het centrum van een stad wil zitten, zijn Hotwire en Priceline goede opties voor een redelijk geprijsd hotel. Zo zijn wij in 2008 terecht gekomen in The Edgewater. Gratis parkeren zal lastig worden in het centrum van een grote stad.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Weet iemand of de wijken/plaatsen Bellevue of Redmond/Kirkland leuke/veilig zijn?
En of de afstand naar het centrum van Seattle te doen zijn?
groetjes Karin
groetjes Karin
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Niks mis met die plaatsen, maar niks bijzonders voor toeristen. (Ik werk zelf in downtown Bellevue, maar woon in Seattle.) Qua afstand zijn ze niet erg ver dan het centrum van Seattle, maar het verkeer kan behoorlijk tegenzitten. Er zijn namelijk maar twee bruggen over Lake Washington: I-90 en HW 520. Houd er ook rekening mee dat HW 520 binnenkort (ik meen ergens in juni) een tolbrug wordt. Als Seattle mijn voornaamste bestemming is, zou ik persoonlijk eerder aan de westkant van Lake Washington blijven, bijvoorbeeld noord-Seattle.karin1978 schreef:Weet iemand of de wijken/plaatsen Bellevue of Redmond/Kirkland leuke/veilig zijn?
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Don't believe everything you think.
- girliecathy
- Amerikakenner
Wij hebben geboekt in het Holiday inn naast Seatac airport. Je stapt daar op de lightrail naar het centrum.
Het punt is dat we liever niet bij het vliegveld willen zitten, we blijven 3 nachten in Seattle.
Het centrum van Seattle zou het mooist zijn maar ook erg duur.
Vandaar dat ik zat te kijken voor alternatieven.
Zou univers. Washington - Northgate beter zijn qua reisafstand? Of is dat geen leuke wijk?
Wat is een leuke wijk die dichtbij Seattle centrum ligt, die niet al te duur is?
Het centrum van Seattle zou het mooist zijn maar ook erg duur.
Vandaar dat ik zat te kijken voor alternatieven.
Zou univers. Washington - Northgate beter zijn qua reisafstand? Of is dat geen leuke wijk?
Wat is een leuke wijk die dichtbij Seattle centrum ligt, die niet al te duur is?
Geboekt,
Days Inn via Hotels.com in Seattle noord. Het kost ons 100 euro voor 2 nachten en is 10-15 min. met de auto naar Space Needle. Ik ben tevreden
Gr Elf
Days Inn via Hotels.com in Seattle noord. Het kost ons 100 euro voor 2 nachten en is 10-15 min. met de auto naar Space Needle. Ik ben tevreden
Gr Elf
-
Heleen72
- Amerikakenner
Gefeliciteerd. Mooie prijs! Het zou mij te ver uit het centrum liggen, maar ik kan natuurlijk niet in jullie portemonnaie kijken. En misschien is het wel een verrassend leuke buurt, waar je normaal niet komt.
Hoi Heleen, we vonden 10-15 min naar het centrum niet erg (hebben een dikke SUV gehuurd hihihi)en Days Inn is ook altijd prima.
Gr Elf
Gr Elf
-
Heleen72
- Amerikakenner
Wij zijn altijd een beetje paranoia dat we dicht bij het centrum willen zitten, vooral ivm het uit eten gaan 's avonds en een biertje drinken. Dan willen we niet meer in de auto stappen. In de praktijk komt het er op neer dat we om 21.00 uur doodop zijn en naar ons bed verlangen
. Maar goed... het zit er blijkbaar ingebakken 
- girliecathy
- Amerikakenner
Als je met de auto naar Seattle rijdt ben je wel een vermogen aan parkeerkosten kwijt. En zoals in iedere stad is het geen pretje om de stad in te rijden terwijl je de weg niet goed weet zelfs met een navigatie systeem.
Onze voorkeur gaat daarom uit naar een hotel/motel dicht bij het openbaar vervoer.
Onze voorkeur gaat daarom uit naar een hotel/motel dicht bij het openbaar vervoer.
Het university inn heeft nu een aanbieding waardoor je 20% korting krijgt met boeken.
De kamer komt dan rond de honderd veertig dollar.
Er rijd een gratis shuttle naar de bezienswaardigheden van het hotel.
Bij het vorige hotel wat ik had geboekt waren de parkeer kosten 49 dollar per nacht.
Dus het scheelt een hoop geld of je hier zit of in het centrum.
Heb meteen geboekt.
De kamer komt dan rond de honderd veertig dollar.
Er rijd een gratis shuttle naar de bezienswaardigheden van het hotel.
Bij het vorige hotel wat ik had geboekt waren de parkeer kosten 49 dollar per nacht.
Dus het scheelt een hoop geld of je hier zit of in het centrum.
Heb meteen geboekt.
Kijk nu pas goed naar de datum.
Is van vorig jaar sorry.
Maar misschien heeft iemand er nog wat aan.
Is van vorig jaar sorry.
Maar misschien heeft iemand er nog wat aan.
Ja ik, want ik ben ook nog op zoek naar een hotel in Seattle.
Pfff ik moet dringend eens werk gaan maken van onze aankomende reis want ik loop ver achter op mijn planning
Ik onderzoek jouw tip in elk geval
Bart
Pfff ik moet dringend eens werk gaan maken van onze aankomende reis want ik loop ver achter op mijn planning
Ik onderzoek jouw tip in elk geval
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
wij hebben ook geboekt in de university inn in Seattle
250 dolla voor twee nachten, maar aangezien het parkeren gratis is en je de gratis shuttle naar het centrum hebt, hebben we deze genomen
250 dolla voor twee nachten, maar aangezien het parkeren gratis is en je de gratis shuttle naar het centrum hebt, hebben we deze genomen
- Bert&Hanny
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Wij hebben The Moore Hotel geboekt in downtown Seattle op een paar minuten lopen van Pike Place Market.
Kosten 433 dollar incl tax voor drie nachten.
Parkeren in parkeergarage vlakbij voor 12 dollar per dag.
http://www.moorehotel.com/
Kosten 433 dollar incl tax voor drie nachten.
Parkeren in parkeergarage vlakbij voor 12 dollar per dag.
http://www.moorehotel.com/
Wanneer je in het centrum wil zitten kun je via Priceline, zoals Marianne ook al gezegd heeft (vorig jaar) voor een goede prijs een hotel krijgt. Wij zaten vorig jaar in het Monaco Seattle (Kimpton Hotel) voor 320 dollar voor 3 nachten. Wij hadden geen auto, dus parkeerkosten bij het hotel of in de buurt ken ik niet. Maar met de prijzen die ik hier voorbij zie komen kan het nog steeds wel voordelig zijn 
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 6262 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 12 Reacties