Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
New York pass kwijt. Wat nu?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
New York pass kwijt. Wat nu?
Morgenochtend vertrek ik naar de USA. We zullen onder andere naar New York gaan. Ik heb vooraf een New York pass besteld en deze laten bezorgen. De pass is ook aangekomen maar jullie raden het al... ik ben de pass kwijt.
Weet iemand of ik de pass gewoon kan ophalen in NY met een ordernummer? Ik heb ze al een mail gestuurd maar nog geen reactie.
Tnx alvast voor de replys
Weet iemand of ik de pass gewoon kan ophalen in NY met een ordernummer? Ik heb ze al een mail gestuurd maar nog geen reactie.
Tnx alvast voor de replys
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: New York pass kwijt. Wat nu?
waaah, dat gaat om een hoop geld!
Wat erg, dat is stressen natuurlijk....!
heb je bewijs van aankopen nog? Ik zou ze even bellen....
en ondertussen heftig brainstormen over de meest logische plek waar je ht kan hebben liggen.....
zelf heb ik een vaste plek voor alle reisgerelateerde dingen....zit ie niet in je paspoort of zo?
Onwijs veel sterkte, ik hoop dat het zich oplost!
Wat erg, dat is stressen natuurlijk....!

heb je bewijs van aankopen nog? Ik zou ze even bellen....
en ondertussen heftig brainstormen over de meest logische plek waar je ht kan hebben liggen.....
zelf heb ik een vaste plek voor alle reisgerelateerde dingen....zit ie niet in je paspoort of zo?
Onwijs veel sterkte, ik hoop dat het zich oplost!
-
- Amerika-ontdekker
Op de FAQ pagina van de NY Pass vind je het volgende:
When you receive your New York Pass, you should immediately sign the back of the card and note the card’s I.D. number on a separate piece of paper for safekeeping. If loss occurs, the New York Pass home office can issue you a new one, only if the lost card’s number is provided so we can de-activate the lost card. Please be sure to put the card in a safe place upon receipt.
Als wij er vorige week waren kwam iemand ook om een nieuwe pass vragen (op het collection point in Planet Hollywood), die werd zonder pardon afgescheept met de opmerking dat hij maar beter op zijn spullen moest letten. Dus als je die card ID number niet hebt vrees ik dat je er niet zoveel zal kunnen aan doen...
When you receive your New York Pass, you should immediately sign the back of the card and note the card’s I.D. number on a separate piece of paper for safekeeping. If loss occurs, the New York Pass home office can issue you a new one, only if the lost card’s number is provided so we can de-activate the lost card. Please be sure to put the card in a safe place upon receipt.
Als wij er vorige week waren kwam iemand ook om een nieuwe pass vragen (op het collection point in Planet Hollywood), die werd zonder pardon afgescheept met de opmerking dat hij maar beter op zijn spullen moest letten. Dus als je die card ID number niet hebt vrees ik dat je er niet zoveel zal kunnen aan doen...
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
hoe is het afgelopen met de pas??
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 36 Reacties