Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
even voorstellen: tojo
even voorstellen: tojo
Hoi allemaal,
Mijn naam is Jolanda, eind dertiger en ga samen met mijn man dit jaar voor het eerst naar het Zuidwesten van Amerika.
Heb al veel info en tips en trucs gelezen op dit forum. Werkelijk prachtig en zinvol, waarvoor dank!
Wellicht kunnen wij straks na onze reis, andere mensen ook weer voorzien van info.
Groet!
Mijn naam is Jolanda, eind dertiger en ga samen met mijn man dit jaar voor het eerst naar het Zuidwesten van Amerika.
Heb al veel info en tips en trucs gelezen op dit forum. Werkelijk prachtig en zinvol, waarvoor dank!
Wellicht kunnen wij straks na onze reis, andere mensen ook weer voorzien van info.
Groet!
Re: even voorstellen
Beste Jolanda,
heel veel plezier. Maak er een mooie vakantie van!
En uiteraard welkom op het forum.....
Aquell
heel veel plezier. Maak er een mooie vakantie van!
En uiteraard welkom op het forum.....
Aquell
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
Lexington, Kentucky
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: even voorstellen: tojo
Welkom op het forum en veel (lees)plezier 

- john ny