Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rondreis door het Zuidwesten van de VS
- stijn konijn
- Amerika-newbie
Rondreis door het Zuidwesten van de VS
hoi beste forum-leden,
10 juli vertrekken we met 4 kameraden voor een maand op amerikareis door de staten Californië, Arizona, Colorado, Utah en Nevada. We zijn hier al jaren over aan het praten en zijn dan ook allemaal superenthousiast.
Onze route staat volledig beschreven op onze website http://www.amerikareis.be.
We hebben al heel veel opgezocht, maar ik volg nog maar pas de discussies hier op het forum en ik zal zeker nog meer posten. Het is de eerste keer dat we zo een reis ondernemen dus als jullie nog tips hebben voor ons ben ik altijd blij deze te horen!
Tijdens onze reis kan je op onze site een verslag van elke dag lezen.
groetjes,
Stijn
10 juli vertrekken we met 4 kameraden voor een maand op amerikareis door de staten Californië, Arizona, Colorado, Utah en Nevada. We zijn hier al jaren over aan het praten en zijn dan ook allemaal superenthousiast.
Onze route staat volledig beschreven op onze website http://www.amerikareis.be.
We hebben al heel veel opgezocht, maar ik volg nog maar pas de discussies hier op het forum en ik zal zeker nog meer posten. Het is de eerste keer dat we zo een reis ondernemen dus als jullie nog tips hebben voor ons ben ik altijd blij deze te horen!
Tijdens onze reis kan je op onze site een verslag van elke dag lezen.
groetjes,
Stijn
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hoi Stijn
:welcome: op het forum.
Wat een schitterende site heb je gemaakt.
Jullie hebben een mooie route in elkaar gezet, wij hebben ongeveer dezelfde route gereden.
Veel plezier verder met de voorbereidingen en als er nog vragen zijn: Er zijn hier op het forum een heleboel deskundigen aanwezig.
Marjon
:welcome: op het forum.
Wat een schitterende site heb je gemaakt.
Jullie hebben een mooie route in elkaar gezet, wij hebben ongeveer dezelfde route gereden.
Veel plezier verder met de voorbereidingen en als er nog vragen zijn: Er zijn hier op het forum een heleboel deskundigen aanwezig.
Marjon
- ess
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Site ziet er top uit, en ga zeker jullie verslag volgen
groetejs ess
groetejs ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
- stijn konijn
- Amerika-newbie
Bedankt voor al de positieve reacties! We kunnen echt niet meer wachten voor het zover is! Als er nog iemand opmerkingen of tips heeft over de website, ben ik blij deze te horen. Ook mag je altijd iets in ons gastenboek schrijven
(gastenboek: http://www.amerikareis.be/gastenboek/index1.php)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2171 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 7 Reacties