Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
85mph in Texas?
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: 85mph in Texas?
De verhuur campers zijn allemaal op basis van een bestelwagen onderstel. Als je die van een busonderstel neemt kan je met gemak 80 mph rijden. Maarja die kosten gauw een tonnetje of twee. ook zijn dat meestal de diesel pushers. Is het verbruik ook beter van(relatief gezien dan)
Re: 85mph in Texas?
Mm... en nieuwe kastjes denk ik...Dento schreef:Dan moet je even nieuwe glaasjes gaan kopen... en een nieuwe koffiepot... en nieuwe mokken...
Wij reden vanuit Washington, DC over allemaal bruggen... aan het eind van de rit zei ik: 'Ik ben blij dat we al die bruggen hebben gehad, als ik namelijk toen de macht over het stuur was kwijtgeraakt hadden jullie kunnen laten zien of jullie konden zwemmen...
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 3155 Weergaves
-
Laatste bericht door swissdutchie
-
- 22 Reacties