Liveverslag gigatech: rondreis door het westen van de VS

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
gigatech
Amerika-ontdekker
Berichten: 59
Lid geworden op: 21 apr 2006, 15:18
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Liveverslag gigatech: rondreis door het westen van de VS

Bericht door gigatech »

Hoi allemaal,
Ik ga aanstaande donderdag 27 april met mijn familie beginnen aan een (voor ons ) hopelijk onvergetelijke rondreis door het westen van de VS.

We zijn nu echt volop bezig met de voorbereidingen (en vreselijk gestressed :D ). We hebben 5 weken een camper ter beschikking en zijn van plan om in een grote cirkel door het westen van de VS te cruisen.
met daarna nog enkele dagen in LA voor de noodzakelijke fun.
Voor details over de route zie: http://www.alibalex.com/vakantie/index.htm
(deze uitdraai lijkt erg gedetailleerd, maar is nog volledig open voor verandering. We zien wel wat we doen als we er zijn.)

Het is voor ons de eerste keer dat we naar de VS gaan en hebben veel geleerd hier op het forum. Hebben juliie nog tips of op/aanmerkingen?
Die horen we graag.

We houden een reisverslag bij op: http://usa2006.alibalex.com
Kom eens kijken de komende weken.
Gebruikersavatar
nieuwenoord
Amerika-expert
Berichten: 13814
Lid geworden op: 08 feb 2005, 17:34
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Macisvenda, Spanje
Contacteer:

Veel plezier

Bericht door nieuwenoord »

Hoi hoi,

Goh, geweldige route! Veel van wat jullie doen zit ook in onze route voor deze zomer. Niet te veel stressen, geen paniek over wat je eventueel vergeet (meeste is daar gewoon te koop!) en genieten!

Ik ga zeker jullie verslag volgen, we zitten in hetzelfde airporthotel en ook een aantal campings komen volgens mij overeen! Klein puntje: ik vind de letters van het verslag héél klein .... moeilijk te lezen voor mij.

Groetjes,
Monique
Gebruikersavatar
hekkie
Amerika-expert
Berichten: 14467
Lid geworden op: 31 mar 2004, 14:40
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Assen
Contacteer:

Re: rondreis door het westen van de VS

Bericht door hekkie »

gigatech schreef:Hoi allemaal,
Ik ga aanstaande donderdag 27 april met mijn familie beginnen aan een (voor ons ) hopelijk onvergetelijke rondreis door het westen van de VS.

We houden een reisverslag bij op: http://usa2006.alibalex.com
Kom eens kijken de komende weken.
Hallo,

:welcome: op dit forum. Het wordt een mooie reis als ik het zo bekijk en jullie zullen vast genieten.

Heel veel forumleden vinden het leuk om (dagelijks) een liveverslag te lezen. Daarvoor is het handig als je via dit topic zo'n schema invult. Ik zet jullie dan automatisch in dit schema met de bijbehorende link naar jullie liveverslag.

Zolas hierboven ook al genoemd, vind ik jullie lettertype ook erg klein en moeilijk leesbaar. Misschien is dit nog te veranderen? Verder ben ik nieuwsgierig naar de route dwars door Idaho en Oregon. Ik kan het niet zo goed volgen. Zelf doen we dit ook in juni, vandaar mijn nieuwsgierigheid.

Verder zou ik zeggen, niet te veel stressen en geniet nog maar even van de voorpret.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Gebruikersavatar
ess
Amerikakenner
Berichten: 1426
Lid geworden op: 08 apr 2006, 21:48
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: apeldoorn
Contacteer:

Bericht door ess »

Hallo,
Ziet er super uit!
Ga jullie zeker volgen als jullie daar zijn.
Heeel veeel plezier, maar dat spreekt voor zich.
groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Gebruikersavatar
vana
Amerika-expert
Berichten: 12928
Lid geworden op: 14 okt 2003, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi,
:welcome: op het forum.

Een gedeelte van jullie route gaan wij ook rijden in juli. Ik ga jullie verslag zeker volgen.
Een goede reis en heel veel plezier gewenst.

Marjon
Gebruikersavatar
gigatech
Amerika-ontdekker
Berichten: 59
Lid geworden op: 21 apr 2006, 15:18
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door gigatech »

He,
wat tof zeg al die positieve reacties.
We hebben er zeker zin in en het is bijna jammer dat de voorpret (waar we al maanden van genieten) nu bijna afgelopen is. :wink:
Ik heb de lettergrote op de website iets vergroot.
Is dit beter?
Ook heb ik het schema ingevult. Te gek man dat we erbij mogen staan, bedankt.
Ik weet nu in ieder geval dat ik wat te doen heb tijdens de vakantie: de site goed bijhouden (in de late uurtjes). :D
Voor ons reisverslag : http://usa2006.alibalex.com
Gebruikersavatar
hekkie
Amerika-expert
Berichten: 14467
Lid geworden op: 31 mar 2004, 14:40
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Assen
Contacteer:

Bericht door hekkie »

gigatech schreef:He,
wat tof zeg al die positieve reacties.
We hebben er zeker zin in en het is bijna jammer dat de voorpret (waar we al maanden van genieten) nu bijna afgelopen is. :wink:
Ik heb de lettergrote op de website iets vergroot.
Is dit beter?
Ook heb ik het schema ingevult. Te gek man dat we erbij mogen staan, bedankt.
Ik weet nu in ieder geval dat ik wat te doen heb tijdens de vakantie: de site goed bij houden. :D
Hoi Daniel,

Ik heb je toegevoegd en je hebt nu zeker wat te doen tijdens de vakantie..... :wink:

Het lettertype is nu veel beter leesbaar. Bedankt dat je het zo vlot gedaan hebt. Ik (en velen met mij) gaan jullie zeker volgen. Op 8 juni als jullie vakantie er op zit, vertrek ik naar de States. Wij vliegen op Phoenix, dus komen we jullie niet tegen op de airport.

Goede reis en veel plezier!!

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: rondreis door het westen van de VS

Bericht door Njit »

gigatech schreef:Voor details over de route zie: http://www.alibalex.com/vakantie/index.htm
(deze uitdraai lijkt erg gedetailleerd, maar is nog volledig open voor verandering. We zien wel wat we doen als we er zijn.)
De uitdraai LIJKT niet alleen erg gedetailleerd, hij IS het ook :)
Ik zou liever een reisschema per dag zien met waar je bent, wat je er wilt gaan doen en waar je heen gaat.
Op http://usa2006.alibalex.com/ heb je wel een klein stukje staan wat al een stuk leesbaarder is.

Je zult zien dat je ook veel beter commentaar krijgt op je route...

ps, opvatten als positieve kritiek. Je neemt de moeite om je route en ervaringen met ons te delen, dat is al heel wat!
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Gebruikersavatar
gigatech
Amerika-ontdekker
Berichten: 59
Lid geworden op: 21 apr 2006, 15:18
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door gigatech »

Maak je geen zorgen, ik bekijk het niet zo snel negatief hoor. :)
Maar een schema per dag is wel een lap tekst in eens hoor. haha
Ik zal eens even wat opstellen, want alle hulp en commentaar is welkom.
Ik post hem zodra ik hem af heb
Voor ons reisverslag : http://usa2006.alibalex.com
Gebruikersavatar
nieuwenoord
Amerika-expert
Berichten: 13814
Lid geworden op: 08 feb 2005, 17:34
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Macisvenda, Spanje
Contacteer:

Letters

Bericht door nieuwenoord »

Dank je, goed leesbaar zo!!
Gebruikersavatar
gigatech
Amerika-ontdekker
Berichten: 59
Lid geworden op: 21 apr 2006, 15:18
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door gigatech »

Hier een wat uitgebreidere planning per dag.

Reisschema Vakantie USA 2006

Datum Dag nr Omschrijving

donderdag 27 april 2006 1 Vlucht Amsterdam - Los Angeles (via london) en transfer naar Four-points Sheraton
vrijdag 28 april 2006 2 Ophalen Camper, vertrek naar campground buiten LA (onderweg inkopen doen)
zaterdag 29 april 2006 3 Van de campground naar een campground in de buurt van yosemite NP
zondag 30 april 2006 4 Bezoek Yosimite National Park
maandag 1 mei 2006 5 Reis naar campground bij Kings Canyon/Sequoia NP
dinsdag 2 mei 2006 6 Bezoek Kings Canyon National Park
woensdag 3 mei 2006 7 Verblijf Sequoia National Park en vertrek naar campground ten zuiden van sequoia
donderdag 4 mei 2006 8 reis via DEATHVALLEY (tussenstop) naar Rachel/Little Ali'in, Nevada
vrijdag 5 mei 2006 9 Van Rachel via AREA51/E.T. Highway 375 naar Las Vegas
zaterdag 6 mei 2006 10 Verblijf Las Vegas
zondag 7 mei 2006 11 Van Las Vegas naar campground bij Bryce/Zion NP
maandag 8 mei 2006 12 Bezoek Zion National Park
dinsdag 9 mei 2006 13 Bezoek Bryce Canyon National Park
woensdag 10 mei 2006 14 Bryce/Zion Via Grand (canyon) Viewpoint naar Grand Canyon Village en overnachting
donderdag 11 mei 2006 15 Van GC Village naar campground bij Flagstaff en bezoek Lowel Observatorium
vrijdag 12 mei 2006 16 Bezoek Meteor Crater (en misschien Petrified Forest)
zaterdag 13 mei 2006 17 Flagstaff via Sunset Crater National Monument naar Page/Lake Powel campground
zondag 14 mei 2006 18 Bezoek Antilope Canyon en vertrek richting monument valley
maandag 15 mei 2006 19 via Monument Valley naar campground bij Arches & Canyonlands NP
dinsdag 16 mei 2006 20 Bezoek Canyonlands National Park (Island in the Sky en verder)
woensdag 17 mei 2006 21 Bezoek Arches National Park
donderdag 18 mei 2006 22 Van Arches via Dinosaur Quarry Visitor Centre naar campground in de buurt
vrijdag 19 mei 2006 23 Van DQVC richting yellowstone NP
zaterdag 20 mei 2006 24 Bezoek Dinosaur Gravel/Termopolis en bezoek Hot Springs
zondag 21 mei 2006 25 reis naar YELLOWSTONE National Park
maandag 22 mei 2006 26 Verblijf YELLOWSTONE National Park/Grand Tetons
dinsdag 23 mei 2006 27 Verblijf YELLOWSTONE National Park/Grand Tetons
woensdag 24 mei 2006 28 Verblijf YELLOWSTONE National Park/Grand Tetons
donderdag 25 mei 2006 29 Verblijf YELLOWSTONE National Park/Grand Tetons
vrijdag 26 mei 2006 30 van Yellowstone richting pacifische oceaan, overnachting bij grens oregon/idaho
zaterdag 27 mei 2006 31 reis verder naar westen/zuidwesten overnachtingsplek vinden we wel
zondag 28 mei 2006 32 via Crater Lake National Park naar redwood state park
maandag 29 mei 2006 33 Verblijf redwood state park
dinsdag 30 mei 2006 34 Van redwood state park via avenue of the Giants naar campground
woensdag 31 mei 2006 35 van camprground via SAN FRANCISCO naar Santa Cruz
donderdag 1 juni 2006 36 Van Santa Cruz naar Four point Sheraton hotel, LOS ANGELES
vrijdag 2 juni 2006 37 Inleveren Camper, ophalen huurauto en verblijf LOS ANGELES
zaterdag 3 juni 2006 38 Verblijf LOS ANGELES en evt. bezoek Universal Studios
zondag 4 juni 2006 39 Verblijf LOS ANGELES
maandag 5 juni 2006 40 Verblijf LOS ANGELES en evt. bezoek San Diego Seaworld
dinsdag 6 juni 2006 41 Inleveren huurauto en verblijf LOS ANGELES
woensdag 7 juni 2006 42 Vertrek uit Los Angeles en vlucht naar Amsterdam via london
donderdag 8 juni 2006 43 Aankomst Amsterdam en transfer naar huis

Sorry, maar ik krijg de tabs er even niet in.
Voor ons reisverslag : http://usa2006.alibalex.com
Gebruikersavatar
Rob
Amerika-expert
Berichten: 14853
Lid geworden op: 06 feb 2004, 14:53
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Locatie: Biggekerke ZLD
Contacteer:

Bericht door Rob »

gigatech schreef: vrijdag 28 april 2006 2 Ophalen Camper, vertrek naar campground buiten LA (onderweg inkopen doen)
Op Firestone Blvd ongeveer 1,8 mile noordwest van El-Monte zit een Albertson's supermarkt, vraag er maar naar bij E-M ze kunnen het keurig uitleggen.
Rob
Gebruikersavatar
SpaceAce
Amerika-expert
Berichten: 3604
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:15
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

gigatech schreef:donderdag 1 juni 2006 36 Van Santa Cruz naar Four point Sheraton hotel, LOS ANGELES.
Ik weet niet of je bedoelt Santa Cruz net iets onder San Francisco, maar zo ja: dan is Santa Cruz - Los Angeles een behoorlijk lang stuk om te rijden. Zeker als je dit ook nog eens wilt doen via de kustweg (dan is het vrijwel onmogelijk om in één dag van Santa Cruz naar Los Angeles te rijden en al helemaal met een camper) :(

Ofja, het zou eventueel wel kunnen, maar dan kun je nergens stoppen om lekker te genieten van het uitzicht en de mooie tussenstops bewonderen. Want die zijn er namelijk nog al veel, tussen San Francisco en Los Angeles. Zie mijn lijstje:

Tussenstops kustweg San Francisco - Los Angeles:
- De boardwalk bij Santa Cruz
- Monterey Bay Aquarium (een bezoekje van ongeveer 2.5 uur)
- De 17-miles Drive bij Monterey (een rit van ongeveer 3 uurtjes)
- Carmel
- Point Lobos R.P.
- Big Sur
- Koffie bij Nepenthe
- Julia Pfeiffer Burns S.P.
- Zee-olifanten bekijken op het strand net voor San Simeon (bij Piedras Blancas)
- Hearst Castle in San Simeon (een bezoekje van ongeveer 3 uur)
- De rots Morro Rock
- Solvang
- Santa Barbara (bv de Mission)

Voor deze gehele lijst zou je twee overnachtingen nodig hebben (bijvoorbeeld in Monterey en eentje in San Simeon). Natuurlijk ben je er vrij in om maar een gedeelte van deze lijst te doen. Maar dag 36 (Santa Cruz - Los Angeles) ga je niet redden in één dag met tussenstops. Misschien zonder stops of eventueel alleen maar even langs de kust voor een paar foto's, maar dat zou zonde zijn... toch? Maar dan nog zou het een behoorlijk lange rit zijn en volgens mij ook nog eens erg vermoeiend. Ik zou je willen adviseren om van te voren te kijken naar dit lijstje en in te lezen wat alle stops inhouden enzo, zodat je kunt afwegen om nog een extra nachtje te verblijven langs de kust en om zo goed voorbereid en relaxt aan de kustweg te beginnen.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9254
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: rondreis door het westen van de VS

Bericht door markro »

gigatech schreef:We hebben 5 weken een camper ter beschikking en zijn van plan om in een grote cirkel door het westen van de VS te cruisen.

Het is voor ons de eerste keer dat we naar de VS gaan en hebben veel geleerd hier op het forum. Hebben juliie nog tips of op/aanmerkingen? Die horen we graag.
Dit gaat vast en zeker een prachtige vakantie worden en jullie zullen veel gaan genieten.
Echter een puntje van aandacht.
Uit het verhaal kan ik niet zo gauw lezen hoe groot de camper is, waarmee jullie reizen. Houdt er rekening mee, dat de weg naar/door Sequoia NP erg bochtig is en dat men daar als maximale camperlengte 22 feet (6,7 meter) aanbeveelt.
Zie http://www.nps.gov/seki/pphtml/planyourvisit.html en parkkaart (pdf-bestand).
Ook kunnen wegen in Kings Canyon nog gesloten zijn wegens sneeuwval.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Gebruikersavatar
gigatech
Amerika-ontdekker
Berichten: 59
Lid geworden op: 21 apr 2006, 15:18
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door gigatech »

Rob,
Bedankt voor de supermarkt tip. Das een goed begin van de reis.
Weet je of die supermarkt er zo een is als hier in NL, of zo'n mega super die 'alles' verkoopt (we moeten ook nog camping spullen etc. kopen)?


Spaceace,
Bedankt voor de info. Volgens de routeplanner moet het goed te doen zijn (in die planning starten we pas om 10:00uur en stoppen we iedere 2 uur voor half uur pauze en dan zij we om 17:32uur bij het hotel in LA, dus het leek ons al ruim genomen) We zijn inderdaad niet van plan om veel te stoppen onderweg, maar natuurlijk wat foto stops en we hopen een keer te stoppen om wat zee dieren te zijn.
Maar er is inderdaad veel interessants te zien, dus hopelijk kunnen we nog wat extra tijd vrij maken onderweg.


Markro,
De camper is een CS-30 (dus zo'n 30-31 ft) dus dat is idd te groot voor die wegen.
Ik moet er wel bij vertellen dat de meeste stukjes van de route bij/in de nationale parken, meer een indicatie zijn dat we ongeveer daar terecht willen komen. De wegen hoe er te komen en/of waar we precies steeds eindigen ligt nog helemaal open. Maar we wisten al wel dat je niet zo makkelijk overal komt net als met een gewone auto, dus is het toch al selecteren wat we willen/kunnen zien.
Natuurlijk zijn er soms shuttle services die van campground naar de NP's rijden, dus misschien kunnen we daar zo nu en dan gebruik van maken.
Voor ons reisverslag : http://usa2006.alibalex.com
Gebruikersavatar
Rob
Amerika-expert
Berichten: 14853
Lid geworden op: 06 feb 2004, 14:53
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Locatie: Biggekerke ZLD
Contacteer:

Bericht door Rob »

gigatech schreef:Rob,
Bedankt voor de supermarkt tip. Das een goed begin van de reis.
Weet je of die supermarkt er zo een is als hier in NL, of zo'n mega super die 'alles' verkoopt (we moeten ook nog camping spullen etc. kopen)?
Albertson's is een hele grote Appie, dus ligt het er maar aan wat je nodig hebt ze hebben wel wat op het gebied van servies en bestek en voor de BBQ maar als je ook nog stoelen en zo zoekt kan je beter naar een Wal*mart gaan die vind je zo wie zo in Bakersfield op dag twee dus moeten je maar even kijken of je zo lang kunnen wachten.
Als je via S&T El-Monte aangeeft als startpunt en je via show or hide places zoekt op Grosery stores binnen 2 mile dan kan je zo de lokatie op Firestone Blvd vinden.
Rob
Gebruikersavatar
SpaceAce
Amerika-expert
Berichten: 3604
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:15
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

gigatech schreef:Spaceace,
Bedankt voor de info. Volgens de routeplanner moet het goed te doen zijn (in die planning starten we pas om 10:00uur en stoppen we iedere 2 uur voor half uur pauze en dan zij we om 17:32uur bij het hotel in LA, dus het leek ons al ruim genomen)
Wij zijn om 11.00 uur (na een bezoek aan Hearst Castle) weer verder gereden over de kustweg naar Los Angeles. Vanaf San Simeon tot aan Santa Monica Beach hebben wij er 8 uur over gedaan, met een tussenstop van een half uur bij Morro Rock en een tussenstop van een kwartier bij een picknickplaatsje om te eten.

Streets & Trips geeft voor deze route 4.5 uur aan. Dus neem die routeplannertijden gerust maar ruim!! Dit komt ook omdat de kustweg behoorlijk veel scherpe bochten bevat. En zeker met een camper kun je dan de maximale snelheid niet halen.

Maar vanaf San Luis Obispo zou je best weer terug naar de snelweg 101 en de normale weg 154 kunnen, want vanaf daar heb je het mooiste gedeelte van de kustweg toch al gehad. Dat is namelijk bij Big Sur.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Gebruikersavatar
Rob
Amerika-expert
Berichten: 14853
Lid geworden op: 06 feb 2004, 14:53
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Locatie: Biggekerke ZLD
Contacteer:

Bericht door Rob »

gigatech schreef:Markro,
De camper is een CS-30 (dus zo'n 30-31 ft) dus dat is idd te groot voor die wegen.
Ik moet er wel bij vertellen dat de meeste stukjes van de route bij/in de nationale parken, meer een indicatie zijn dat we ongeveer daar terecht willen komen. De wegen hoe er te komen en/of waar we precies steeds eindigen ligt nog helemaal open. Maar we wisten al wel dat je niet zo makkelijk overal komt net als met een gewone auto, dus is het toch al selecteren wat we willen/kunnen zien.
Natuurlijk zijn er soms shuttle services die van campground naar de NP's rijden, dus misschien kunnen we daar zo nu en dan gebruik van maken.
Zou me hier nog niet al te veel zorgen over maken, toen wij er in 2001 doorreden kwamen we ook van die stadsbussen tegen van 36 ft en ook pickups met trailers er achter.
Volgens mij is het ook een advies en geen verbod maar dat kan je op de site van Sequoia&Kings Canyon NP nazoeken.
Rob
Cyber-Alien
Amerikafan
Berichten: 314
Lid geworden op: 25 mei 2005, 21:51

Bericht door Cyber-Alien »

jeetje, lijkt me super alleen zou het mij echt veel en veel te benauwen, een schema van dag tot dag? Wat nou als je het ergens helemaal het einde vindt en je er wel niet 1 dag, niet twee dagen, maar misschien wel een week wil blijven. Ik zou er ook nie tvan kunnen genieten, want je bent zo gigantisch gefixeerd op de route [je kent daar de weg niet] als je ergens bent ben je bij wijze van spreken me tje hoofd alweer aan het rijden naar de volgende bestemming. Plus je weet dat je daar maar superkort bent dus je moet dan geforceerd gaan genieten, want straks moet je weer verder. Tis leuk voor erbij, bijv als je toch al weet dat je later nog een keer gaat. dán is het perfect, dan onthou je gewoon deplekken die je leuk vond om er nog een keer heen te gaan. Maar dit als vakantie op zich zou ik te stressend en te benauwend vinden.
Maar in ieder geval superveel plezier, spannend! Hoor er veel goede verhalen over!
Gebruikersavatar
gigatech
Amerika-ontdekker
Berichten: 59
Lid geworden op: 21 apr 2006, 15:18
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door gigatech »

Cyber-Alien schreef:jeetje, lijkt me super alleen zou het mij echt veel en veel te benauwen, een schema van dag tot dag? Wat nou als je het ergens helemaal het einde vindt en je er wel niet 1 dag, niet twee dagen, maar misschien wel een week wil blijven. Ik zou er ook nie tvan kunnen genieten, want je bent zo gigantisch gefixeerd op de route [je kent daar de weg niet] als je ergens bent ben je bij wijze van spreken me tje hoofd alweer aan het rijden naar de volgende bestemming. Plus je weet dat je daar maar superkort bent dus je moet dan geforceerd gaan genieten, want straks moet je weer verder. Tis leuk voor erbij, bijv als je toch al weet dat je later nog een keer gaat. dán is het perfect, dan onthou je gewoon deplekken die je leuk vond om er nog een keer heen te gaan. Maar dit als vakantie op zich zou ik te stressend en te benauwend vinden.
Maar in ieder geval superveel plezier, spannend! Hoor er veel goede verhalen over!
We zijn inderdaad een beetje eigenwijs. We willen nu proberen zoveel mogelijk te zien (1ste keer he :) ). We verwachten al een beetje 'verslaafd' te raken en dan is de kans groot dan we nog eens terug komen.
Maar het schema lijkt heel vast van dag tot dag, maar wij zijn als familie altijd mensen geweest die van minuut tot minuut van gedachten kunnen veranderen. en misschien blijven we ergens wel langer, dan moeten we iets anders laten schieten. Alleen willen we proberen de route (de weg) wel te volgen, het verblijf hier en daar kan zo wijzigen.
Voor ons reisverslag : http://usa2006.alibalex.com
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer