Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wijziging forumstructuur Zuidwesten
-
Dennis
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Wijziging forumstructuur Zuidwesten
Na veel overleg zijn de mods en ik eruit voor wat betreft het veel te drukke Zuidwestenforum: dit wordt vanaf nu onderverdeeld in twee forums. Het eerste forum zal uitsluitend topics bevatten die over een specifieke reis gaan, terwijl het tweede forum bedoeld is voor alle andere vragen betreffende het zuidwesten.
Tot deze onderverdeling is besloten na een grondige analyse en veel onderling overleg betreffende de vele postings in het oude Zuidwestenforum. Hieruit bleek dat de vragen over specifieke reizen van forumleden in bepaalde delen van het jaar alle andere vragen ondersneeuwden, waardoor deze niet de aandacht kregen die ze verdienden. Met deze nieuwe structuur hopen we dat zowel de specifieke reizen van AA-leden als alle andere vragen de aandacht krijgen die ze verdienen.
Let op: in principe worden uitsluitend specifieke reizen die gestart worden in 2011 verplaatst naar het nieuwe forum voor reisschema's naar het zuidwesten. Alle oudere specifieke reisschema's blijven momenteel in het oude forum staan.
Let op 2: deze wijziging heeft uitsluitend betrekking op het Zuidwesten. In alle andere fora kun je gewoon je reisschema blijven plaatsen tussen de andere onderwerpen.
Tot deze onderverdeling is besloten na een grondige analyse en veel onderling overleg betreffende de vele postings in het oude Zuidwestenforum. Hieruit bleek dat de vragen over specifieke reizen van forumleden in bepaalde delen van het jaar alle andere vragen ondersneeuwden, waardoor deze niet de aandacht kregen die ze verdienden. Met deze nieuwe structuur hopen we dat zowel de specifieke reizen van AA-leden als alle andere vragen de aandacht krijgen die ze verdienen.
Let op: in principe worden uitsluitend specifieke reizen die gestart worden in 2011 verplaatst naar het nieuwe forum voor reisschema's naar het zuidwesten. Alle oudere specifieke reisschema's blijven momenteel in het oude forum staan.
Let op 2: deze wijziging heeft uitsluitend betrekking op het Zuidwesten. In alle andere fora kun je gewoon je reisschema blijven plaatsen tussen de andere onderwerpen.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Wijziging forumstructuur Zuidwesten
Lijkt mij prima zo. Succes met verplaatsen :
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het ziet er overzichtelijk uit zo!
Derk
Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Maar het reizen topic is voor mij niet te lezen.
Laatst gewijzigd door Harry op 09 mar 2011, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
AmericanNoob
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Waarom kan ik niet meer in het Zuid Westen reisschema's kijken? Ik ben ingelogd en heb er zelfs een reis geplaatst maar ik krijg de melding dat ik geen toestemming heb om dit te lezen...
-
Dennis
- Contacteer:
Oeps. Sorry! Is het forum nu wel toegankelijk?
Ja, zowel als gast als ingelogd is het forum nu te lezen.
Laatst gewijzigd door Hockey op 09 mar 2011, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien een idee om de volgorde om te draaien in de index? Eerst Zuidwesten (algemeen) en daarna Zuidwesten (reisschema's).
-
AmericanNoob
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Perfect ik kan weer 
Dat lijkt me een goede verandering!
Ik vind het nog steeds wel jammer dat je na 48h je bericht niet meer kan bewerken, voornamelijk omdat de topictitel dan geen updates meer kan plaatsen in de TT.
Ik vind het nog steeds wel jammer dat je na 48h je bericht niet meer kan bewerken, voornamelijk omdat de topictitel dan geen updates meer kan plaatsen in de TT.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Heel goed dat er een apart forum is voor de Zuidwesten-reizen.
Dat maakt het al een stuk overzichtelijker. Persoonlijk had ik het nog mooier gevonden als alle reizen in een apart reisschema-forum zouden komen maar dit is in ieder geval een goed begin.
Misschien nog een tip voor de te verplaatsen topics. Zie nu in Zuidwesten algemeen een 'Moved' topic staan. Misschien kunnen jullie dat 'Moved' voortaan achterwege laten en misschien enkel een berichtje naar de TO sturen dat het topic verplaatst is? Geldt dus niet alleen voor het zuidwesten forum maar voor alle fora. Zie het regelmatig en is niet nodig volgens mij als TO maar even ingelicht wordt. Berichten worden toch wel gelezen, waar ze ook staan.
Verder ben ik het met Chrisp eens dat het niet meer kunnen wijzigen na 48h een gemis is. Destijds werd dit om specifieke redenen ingevoerd. Is het een optie om het voorlopig weer even uit te schakelen en eventueel weer in te schakelen zodra jullie zien dat het weer mis dreigt te gaan (mensen die ineens berichten verwijderen?) Volgens mij is het nu aardig 'normaal' op het forum.
Roland
Misschien nog een tip voor de te verplaatsen topics. Zie nu in Zuidwesten algemeen een 'Moved' topic staan. Misschien kunnen jullie dat 'Moved' voortaan achterwege laten en misschien enkel een berichtje naar de TO sturen dat het topic verplaatst is? Geldt dus niet alleen voor het zuidwesten forum maar voor alle fora. Zie het regelmatig en is niet nodig volgens mij als TO maar even ingelicht wordt. Berichten worden toch wel gelezen, waar ze ook staan.
Verder ben ik het met Chrisp eens dat het niet meer kunnen wijzigen na 48h een gemis is. Destijds werd dit om specifieke redenen ingevoerd. Is het een optie om het voorlopig weer even uit te schakelen en eventueel weer in te schakelen zodra jullie zien dat het weer mis dreigt te gaan (mensen die ineens berichten verwijderen?) Volgens mij is het nu aardig 'normaal' op het forum.
Roland
Ik vind het ook jammer dat je de topic titel na 48uur niet meer kan wijzigen. Je mag er geen nieuw topic voor aanmaken, maar soms krijg je dan helemaal geen antwoord meer op je vraag.
Is het misschien mogelijk om de topic titel onbeperkt te kunnen wijzigen, zonder de rest van het bericht te kunnen aanpassen?
Is het misschien mogelijk om de topic titel onbeperkt te kunnen wijzigen, zonder de rest van het bericht te kunnen aanpassen?
-
Dennis
- Contacteer:
Roland, dat "Moved" topic is het enige topic waarbij ik dat gedaan heb. Voor andere topics heb ik dit niet gedaan. (Dit topic was een uitzondering omdat er minder dan 10 minuten eerder een reactie op was geweest.)
Het niet kunnen wijzigen van berichten na 48 uur zal niet worden teruggedraaid. Guinevere, ik zal wel een onderzoek doen naar jouw voorstel over het wijzigen van de topictitel. Ik kom hierop terug.
EDIT: niet vergeten, je kunt altijd een bericht naar een admin sturen als je een wijziging aan je onderwerptitel wilt doorvoeren!
Het niet kunnen wijzigen van berichten na 48 uur zal niet worden teruggedraaid. Guinevere, ik zal wel een onderzoek doen naar jouw voorstel over het wijzigen van de topictitel. Ik kom hierop terug.
EDIT: niet vergeten, je kunt altijd een bericht naar een admin sturen als je een wijziging aan je onderwerptitel wilt doorvoeren!
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Prima Dennis en de mods,
heel goede en wijze beslissing. Nu is het heel moeilijk om onderwerpen die geen reis betrekken
snel te vinden.
Verder zo.
Groet Theo.
heel goede en wijze beslissing. Nu is het heel moeilijk om onderwerpen die geen reis betrekken
snel te vinden.
Verder zo.
Groet Theo.
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
-
Dennis
- Contacteer:
Is dat sarcasme? 
Bij een topic over je eigen reis wil je dat misschien wel meerdere keren doen. Moet ik dan elke keer een van jullie lastigvallenDennis schreef: EDIT: niet vergeten, je kunt altijd een bericht naar een admin sturen als je een wijziging aan je onderwerptitel wilt doorvoeren!
Volgens mij bedoelt hij met 'nu' hoe heet tot een paar uur geleden wasDennis schreef:Is dat sarcasme?
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
misschien een wat algemenere titel nemen?Chrisp schreef:Bij een topic over je eigen reis wil je dat misschien wel meerdere keren doen. Moet ik dan elke keer een van jullie lastigvallen?
Maar het is toch handig als je zoveel mogelijk over je reis in één topic kunt houden? Het wijzigen van de topictitel dient ervoor, om mensen op een nieuwe vraag te wijzen, die bijvoorbeeld over wat anders of iets specifieks gaat.Njit schreef:
misschien een wat algemenere titel nemen?
Ik durfde het al bijna niet te zeggen, maar ik denk dat als ik (en de rest van het forum) jullie een PBtje stuur elke keer dat ik mijn titel wil aanpassen dat jullie helemaal horendol worden.
Vandaar dat ik dat nooit doe, maar dat is wel jammer omdat ik soms vragen heb waarvan ik weet dat er veel mensen zijn die het antwoord weten, maar die komen de vraag nooit tegen juist omdat de titel heel algemeen is.