Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kamperen tussen Chicago en Detroit

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
Airmiles
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Kamperen tussen Chicago en Detroit

Bericht door Airmiles »

Binnenkort wil ik 4 dagen een auto huren en gaan kamperen. Ik vertrek in Chicago en kom 4 dagen later aan in Detroit. Mijn route gaat langs Lake Michigan (tot Holland Michigan) en dan neem ik de snelweg richting Detroit. Dus de I-94, I-196 en I-96. Deze route is globaal. Ik zal af en toe een omweggetje maken om iets leuks te bezoeken, maar dat plan is nog niet rond. Is dit een trayect waar ik veel campsites tegenkom of wordt het goed zoeken? Ik weet dat er rond het meer een heleboel liggen, maar in het binnenland ook?
Airmiles
Amerikafan

Bericht door Airmiles »

Update 11 april:

Inmiddels heb ik het plan wat omgegooid. Ik ga de route andersom maken. Dus vertrek Chicago, via westzijde van Lake Michigan naar noorden (Upper Peninsula) en terug via oostzijde tot Holland Michigan en dan Detroit. Hier liggen wel veel national/state parks, dus aan campings zal geen gebrek zijn. Nog iemand tips m.bt. campings of bezienswaardigheden?
olavski
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door olavski »

Goede keus, in het noorden van MI en de upper peninsula zijn meer dan zat campings te vinden.

have fun

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Tawas City is erg leuk om te kamperen. Tahquamenom Falls in Chippewa County zijn erg mooi. Mackinaw City is leuk maar erg toeristisch, Mackinaw Bridge móet je gezien hebben als je in de buurt bent. Overal in Michigan en zeker rond jouw route vind je vele campsites.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Als je richting Detroit rijdt, sla dan eens af bij (East) Lansing en neem een kijkje op de Michigan State University Campus. In Lansing staat ook het Capitol Building van MI, mocht je dat interessant vinden ;)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Airmiles
Amerikafan

Bericht door Airmiles »

Clint schreef:Als je richting Detroit rijdt, sla dan eens af bij (East) Lansing en neem een kijkje op de Michigan State University Campus. In Lansing staat ook het Capitol Building van MI, mocht je dat interessant vinden ;)
Ik zag dat op een poster staan en zag er wel interessant uit. Uiteindelijk toch niet bezocht.

En van dat kamperen is uiteindelijk niks terecht gekomen. Voor vertrek had ik op weather.com gekeken en ze voorspelden alleen maar regen. De tent had ik daarom maar thuis gelaten. Die regen kwam ook echt. De drie dagen in Chicago waren droog, maar daarna was het niks meer en in Canada al niet veel anders. Erg jammer, maar toch een leuke tijd gehad.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer