Jasmino schreef:Maar misschien zijn er toch nog mogelijkheden? Het is ongeveer 3 uurtjes rijden van Cincinnati , en als jullie dat verdelen? De rit van Kennywood naar Cincinatti is langer, maar in Kenneywood hebben jullie waarschijnlijk niet de hele dag nodig. Als jullie 's ochtends zo vroeg mogelijk in Kennywood zijn, en dan rond 15.00 uur vertrekken, zijn jullie rond 19.00 uur in Cincinnati. Bij vertrek uit Cincinnati kunnen jullie ook niet helemaal doorrijden tot Cedar Point, maar overnachten in bijvoorbeeld Ashland, en dan de dag erna rijden tot Cedar Point?
Ik probeer alleen met jullie mee te denken.....
En dat is natuurlijk ontzettend lief!
Ik zit nu ook een beetje te kijken en wat je zegt, moet volgens mij wel te doen zijn... Alleen wij kunnen "onmogelijk" 's ochtends vroeg al in Kennywood zijn, omdat wij - waarschijnlijk - die ochtend vanuit Hagerstown vertrekken en dat is rond de 3 uurtjes rijden.
Waarschijnlijk zullen we wel proberen vroeg te vertrekken en als het verkeer dan mee zit, hopelijk zijn we er dan rond 11.30 uur. Dat moet toch te doen zijn? Kennywood is inderdaad een park waar je niet ontzettend lang hoeft te zijn, dus dit moet ook goed komen.
Dag erna dus bezoek PKI en dan die avond al richting een hotel bij Cedar Point rijden. De dagen daar weer na bezoek Cedar Point en Geauga Lake. Zo iets dus:
Dag 13 (08-06) Overnachtingsplaats -> ? - Kennywood - Hotel bij PKI
Dag 14 (09-06) Paramount Kings Island -
Hotel tussen PKI & CP
Dag 15 (10-06) Cedar Point
Het dikgedrukte is dan dus veranderd. In plaats van na PKI meteen naar een hotel bij CP te rijden, zoeken we tussen PKI en CP een hotel, maar wel de volgende dag vanuit die overnachtingsplaats naar CP... Of iets...
Dat zou te realiseren moeten zijn. Gelukkig gaan we op de bonnefooi, dus kunnen we ter plekke nog altijd bekijken.
In ieder geval erg bedankt voor het meedenken. Ik zie het weer een beetje zitten zo
Jasmino schreef:Nog even een heel andere vraag:
Om met jullie mee te kijken, heb ik jullie route even snel in S&T ingegeven, en het viel me op dat jullie vanuit NYC eerst naar Six Flags New England gaan, en op het einde van de reis naar Six Flags Great Adventure. Is het niet gemakkelijker om deze 2 parken om te draaien? De route wordt dan iets logischer, volgens mij. Na het bezoek aan Ithaca rijden jullie dan naar New England en naderen dan NYC weer vanuit het NOorden. Als jullie aankomen in NYC en dan naar Great Adv. gaan hoeven jullie maar 3 kw. te rijden, dat ligt vlakbij.
Ik heb het even bekeken en ben tot de conclusie gekomen dat je inderdaad wel gelijk hebt ja... Hm, apart dat ik dat zelf niet gezien heb
(Alleen wel jammer dat we zo als eerste CP doen met de Millennium Force en pas op het laatst in SFNE de Superman - Ride of Steel en dat we dan meteen Kingda Ka doen en daarna pas TTD

waarschijnlijk was dit in eerste instantie de reden dat we SFGA op het laatst wilde doen. Maar qua planning zou dat totaal onlogisch zijn).