Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Petitie

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.

Midwesten moet populairder

Eens
16
80%
Oneens
3
15%
Weet niet
1
5%
Valt Florida daaronder?
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 20

DejaVu
Amerika-expert

Petitie

Bericht door DejaVu »

Hierbij dien ik een petitie in om het midwesten populairder te maken.

Alle regio's op dit forum hebben elke dag minimaal 1 bericht en in het midwesten valt het soms wel een week stil! Zelfs Hawaii is actiever!!

:mrgreen: :mrgreen:
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Petitie

Bericht door ned in MO »

Ik propageer al jaren the mid west.
Het probleem is dat nieuwe amerika gangers bijna allemaal zuidwest, NY of Florida gaan.
Heb je dat allemaal gezien dan is er zoveel in de Midwest te beleven en ook hier kan de natuur schitterend zijn.
Ik woon zelf in de Midwestern part (het zuidelijk gedeelte)van de USA en het leven is hier goed 8)
De nederlanders die hier op bezoek zijn geweest zijn ook eigenlijk allemaal positief. Het heeft hier weer zijn eigen charme

Zo heb je hier bijvoorbeeld Branson, MO. Een toeristenstad van groot kaliber (7miljoen per jaar) maar eigenlijk alleen bekend onder de amerikanen en canadezen, terwijl het voor buitenlanders die amerikaanse cultuur willen snuiven eigenlijk onmisbaar is.
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

ned in MO schreef:Zo heb je hier bijvoorbeeld Branson, MO. Een toeristenstad van groot kaliber (7miljoen per jaar) maar eigenlijk alleen bekend onder de amerikanen en canadezen, terwijl het voor buitenlanders die amerikaanse cultuur willen snuiven eigenlijk onmisbaar is.
Branson staat in ieder geval wel bij ons op de planning voor 2012!

Dus volgend jaar zal ik in ieder geval meer in het midwesten posten :D
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Leuk, kom je dan op de koffie?
Gerd
Amerikakenner

Bericht door Gerd »

DejaVu schreef:Hierbij dien ik een petitie in om het midwesten populairder te maken.

Alle regio's op dit forum hebben elke dag minimaal 1 bericht en in het midwesten valt het soms wel een week stil! Zelfs Hawaii is actiever!!

Bij "Andere regio's/interregionaal/Canada" is het net hetzelfde hoor . Ik krijg daar ook amper reactie op mijn topic :? Die regio's zullen niet zo geliefd zijn zeker ?
SpaceAce
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

ned in MO schreef:Leuk, kom je dan op de koffie?
Oeh, volgens mijn planning komen we letterlijk door Springfield (alhoewel we wellicht vanuit St. Louis een stukje route 66 willen doen, komen we dan alsnog langs Springfield?) Maar anders zou dat natuurlijk wel erg leuk zijn om in te plannen! :D Of ga je een dagje later mee naar Silver Dollar City? Dan ga ik met jou in de achtbaan :lol: ;)
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Gerd schreef:
DejaVu schreef:Hierbij dien ik een petitie in om het midwesten populairder te maken.

Bij "Andere regio's/interregionaal/Canada" is het net hetzelfde hoor . Ik krijg daar ook amper reactie op mijn topic :? Die regio's zullen niet zo geliefd zijn zeker ?
:o :o
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Gerd schreef: Bij "Andere regio's/interregionaal/Canada" is het net hetzelfde hoor . Ik krijg daar ook amper reactie op mijn topic :? Die regio's zullen niet zo geliefd zijn zeker ?
Gerd, jou route staat dan eigenlijk ook in het verkeerde regio gedeelte.
Eigenlijk valt een route Denver - Denver met SD , Yellowstone en Moab in het Noordwest gedeelte.
Al denk ik dat de meeste mensen via 'toon actieve onderwerpen' naar het forum kijken.
Maar het midwesten is nu eenmaal minder in trek dan het zuidwesten. Of dat terecht is laat ik in het midden want ik ben zelf nog niet in het midwesten geweest :wink:
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Gerd
Amerikakenner

Bericht door Gerd »

Dude schreef:
Gerd schreef: Bij "Andere regio's/interregionaal/Canada" is het net hetzelfde hoor . Ik krijg daar ook amper reactie op mijn topic :? Die regio's zullen niet zo geliefd zijn zeker ?
Gerd, jou route staat dan eigenlijk ook in het verkeerde regio gedeelte.
Eigenlijk valt een route Denver - Denver met SD , Yellowstone en Moab in het Noordwest gedeelte.
Oei , misschien kan er een moderator mijn topic naar de juiste plaats zetten ?
Toch bedankt voor je reactie Dude :thumbup:
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

SpaceAce schreef:
ned in MO schreef:Leuk, kom je dan op de koffie?
Of ga je een dagje later mee naar Silver Dollar City? Dan ga ik met jou in de achtbaan :lol: ;)
Dat doet Mark zo hoor! Hij is ook al eens een dagje met Jan en mij hier naar toe geweest.

@Enneh... ik kan het midwesten en m.n. het gebied van de Ozark Mountains in Missouri van harte bij iedereen aanbevelen. Het is daar werkelijk prachtig. Verder loopt Route 66 dwars door deze Staat en Branson is tevens een bezoek waard. St. Louis is ook een stad die wat te bieden heeft en m.n. de Gateway Arch is een topper die ik kan aanbevelen.

Dit jaar kun je ons begin juli ook weer vinden in Missouri....... :wink:
@Mark, die kop koffie komen we halen hoor!

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
SpaceAce
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

hekkie schreef:@Enneh... ik kan het midwesten en m.n. het gebied van de Ozark Mountains in Missouri van harte bij iedereen aanbevelen. Het is daar werkelijk prachtig. Verder loopt Route 66 dwars door deze Staat en Branson is tevens een bezoek waard. St. Louis is ook een stad die wat te bieden heeft en m.n. de Gateway Arch is een topper die ik kan aanbevelen.
Cool, alle vier de dingen die je opnoemt Marjan, staan in onze planning :thumbup:

De midwest lijkt me echt super mooi en leuk! Duurt alleen nog wel even... 15 maanden, om precies te zijn... :(
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Yup, ik ben met marjan ook naar silver dollar city geweest. Stervens koud was het toen :lol:
In de zomer is dat wel anders. Dan is het heet maar genoeg attracties waar je zeiknat van wordt. Koel je wel weer af.
Dus als space ace volgend jaar naar silver dollar city wil dan kan dat. Silver dollar city heeft voor mij wat speciaals want ik ben er getrouwd.

Als je trouwens door missouri komt komen de meesten vlak bij mij langs.
Als je vanaf Hwy 60 komt (vanaf Memphis) dan kom je er op minder dan een kilometer langs
Kom je vanaf hwy 65 vanaf Branson dan is het 20 minuutjes.
Kom je van Route 66 (of I44) dan is het ook 20 minuutjes.
Dus als je dwars door Missouri rijdt ben je altijd een keer in de buurt.
Ik heb intussen al 4 forumleden op bezoek gehad en het was altijd erg gezellig.

@ Marjan zou leuk zijn als je hier op het onafhankelijkheidsweekend (of de dag zelf) zou zijn. Er is hier dan altijd giga groot vuurwerk waar meer dan 100000 man op af komt
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Meld mij ook maar aan voor het 'Midwesten doet niet onder voor de rest van de VS'-comité ;) Moet ook eigenlijk wel als kersvers Missouri-resident. Al is de state of Missouri het nog niet helemaal met me eens daarover ;)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
SpaceAce
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

ned in MO schreef:Dus als space ace volgend jaar naar silver dollar city wil dan kan dat.
Dat gaan we even noteren :thumbup: Vorig jaar hebben we ook Dennis ontmoet tijdens onze vakantie. Altijd leuk om tijdens de vakantie AA-nederamerikanen te ontmoeten!

Super stoer overigens dat jullie in een pretpark getrouwd zijn!
ned in MO schreef:Als je trouwens door missouri komt komen de meesten vlak bij mij langs.
Als je vanaf Hwy 60 komt (vanaf Memphis) dan kom je er op minder dan een kilometer langs
Kom je vanaf hwy 65 vanaf Branson dan is het 20 minuutjes.
Kom je van Route 66 (of I44) dan is het ook 20 minuutjes.
De planning is overigens om dan via de Route 66 vanaf St. Louis te komen... Zie verder ook ons topic, om dit topic niet meer te vervuilen :)
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

In dit kerkje ben ik getrouwd http://www.bransonsilverdollarcity.com/ ... tionID=911

volgens mij ben je er dan op memorial day. Op zich de beste dag van dat 3 dagen weekend want op maandag gaan veel amerikanen weer teug naar huis
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

@Linda, Silver Dollar City is zeker een leuk park en met achtbanen uiteraard. Op deze foto zitten we in een van deze "simpele" monsters met Mark in het voorste bakkie..... :wink:

Afbeelding

In het kerkje in het park is Mark getrouwd en naar aanleiding daarvan heb ik Mark en Odilia toen voor dit kerkje op de gevoelige plaat vastgelegd.

Afbeelding

@Mark, goede tip van je om op 4 juli daar te zijn. In principe zou het moeten kunnen dat wij die dag daar bij jullie zijn. Ik ga in dit verband mijn planning dit nog eens goed bekijken.
De jongens zullen inmiddels wel aardig groter zijn dan drie jaar geleden denk ik..... :wink:

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Ja Luke is daar nog zo klein die zie je niet eens op het plaatje :lol:
raar dat wesley er wel op staat maar luke niet. luke is inmiddels 7 en wes 9(reikt inmiddels al bijna tot mijn schouders)
Als je in het paardentopic kijkt kun je zien hoe groot ze nu zijn :roll:
Die eerste foto is trouwens de kiddie achtbaan. Er zitten een paar hele gave achtbanen bij
Ik moet altijd wel voorzichtig zijn. Wordt snel bleekjes in dat soort apparaten :lol:
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Luke staat wel op de foto hoor, maar was achter z'n moeder weggekropen.... :wink:
Hier kun je het beter zien

Afbeelding

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

ned in MO schreef:Die eerste foto is trouwens de kiddie achtbaan. Er zitten een paar hele gave achtbanen bij
Ik moet altijd wel voorzichtig zijn. Wordt snel bleekjes in dat soort apparaten :lol:
we sleuren je gewoon mee in de grote achtbanen :lol:
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer