Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel in Estes Park / Rocky Mountains N.P.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Hotel in Estes Park / Rocky Mountains N.P.

Bericht door Jasmino »

Hallo allemaal,

Welk hotel kunnen jullie me adviseren voor Estes Park / Rocky Mountain N.P.? Omdat we waarschijnlijk pas ’s avonds aankomen in Estes Park, na het rijden van de Peak to Peak route, wil ik het hotel graag alvast vastleggen. Ik zou wel graag in het Stanley Hotel willen overnachten, maar dat is schrikbarend duur. Weet iemand een goedkoper alternatief met een mooie ligging?

Groetjes,
Jacqueline
Bart40
Amerikakenner

Re: Hotel in Estes Park / Rocky Mountains N.P.

Bericht door Bart40 »

Jasmino schreef:Hallo allemaal,

Welk hotel kunnen jullie me adviseren voor Estes Park / Rocky Mountain N.P.? Omdat we waarschijnlijk pas ’s avonds aankomen in Estes Park, na het rijden van de Peak to Peak route, wil ik het hotel graag alvast vastleggen. Ik zou wel graag in het Stanley Hotel willen overnachten, maar dat is schrikbarend duur. Weet iemand een goedkoper alternatief met een mooie ligging?

Groetjes,
Jacqueline
De trapper's motor inn hebben we vorig jaar overnacht, prima hotel en niet te duur. Bij terugkomst s'avonds vanuit het park stonden er op de weg voor het hotel een aantal elken. In de tuin van het hotel besloot een reusachtig mannetje dat hij even orde opzaken moest stellen en joeg zijn jongere rivaal weg. Dit was beter dan Discovery.... ik heb er nog foto's van.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Hoi Bart,

Bedankt voor de tip! Ik heb via internet eens informatie opgevraagd, en wellicht gaan we die inderdaad boeken. Intussen blijf ik nog zoeken naar goedkope aanbiedingen voor Stanley, want je weet maar nooit.... misschien komen er nog las-minutes? Anders zal ik wel gebruik maken van jouw tip.

Groetjes,
Jacqueline
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer