Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Pacific Wings

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Plaats reactie
clo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 15

Pacific Wings

Bericht door clo »

Hallo,
Op mijn zoektocht naar binnenlandse vluchten op Hawaii kwam ik deze vliegmaatschappij tegen. Heeft hier ervaring mee? Ik vind bv een vlucht van Honolulu naar Kahului met stop in Hoolehua voor 38.90$ (tax incl.) Heb wel al reviews gelezen over het feit dat je wel op tijd op de luchthaven moet zijn en wel zelf een beetje moet zoeken waar in te checken enz... maar misschien kan iemand die daar woont mij meer info geven?
Alvast bedankt
Claudine
jiejie
Amerika-expert

Re: Pacific Wings

Bericht door jiejie »

Ik woon hier, en ken het bedrijf maar heb zelf geen ervaring met ze. 38 dollar is wel goedkoop zeg, normaal zitten ze daar rond de 87-50 dollar. Waar heb je deze vlucht gevonden als ik vragen mag? Wellicht kunnen wij daar ook eens mee vliegen ipv Hawaiian Airlines :D
clo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door clo »

Hallo;
Ik vond die gewoon op hun website : http://www.pacificwings.com/pwing/pwa/
Deze prijs is wel voor een one way en ik gaf 29 juli 2011 in als datum.
groetjes
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

Geen slechte prijs, een stuk lager dan Hawaiian Air ervoor vraagt. Ik zou zeggen: doen :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer