Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Unlimited mileage autohuur Canada

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Kenneth
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Unlimited mileage autohuur Canada

Bericht door Kenneth »

Hallo iedereen,

Samen met m'n vriendin maak ik in juli een rondreis in Canada (Ottawa, Quebec, Montreal, Toronto,...) en Noord-Oost Amerika (Washington, NT, Boston, Baltimore en Philadelphia). Zowel de aankomst- als vertrekplaats is Ottowa. Na wat speuren op het Internet had ik een redelijke prijs gevonden voor een huurauto in die periode (bij het autoverhuurbedrijf Enterprise), maar in de "terms and conditions" vind ik dit:

Mileage Restrictions

MILEAGE IS UNLIMITED WHEN VEHICLE REMAINS IN THE RENTING STATE OR BORDERING STATES. IF TRAVELING OUTSIDE OF THOSE STATES, MILEAGE IS CHARGED AT 150 FREE MILES PER DAY AND .20 FOR EACH ADDITIONAL MILE, FOR THE ENTIRE RENTAL.

Jammergenoeg komen we dus ook in niet-aangrenzende staten van Ontario (waar we dus de auto huren in Ottawa). Nu vroeg ik me af: hoe kunnen ze eigenlijk checken in welke staten je tijdens je rondreis komt en hoeveel mijl je daar (per dag) aflegt??
Heeft iemand hier ervaring mee (of suggesties)?? En hanteren andere autoverhuurbedrijven zoals bv. Alamo die beperking dat je enkel in aangrenzende staten mag rijden, ook?

Alvast bedankt!

Kenneth
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Volgens mij gebruiken vele maatschappijen nu GPS tracking op de auto's. Maar dat je in een bepaalde staat niet unlimited kan rijden heb ik nog nooit van gehoord!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer