Heej Yall.
Om te beginnen hartelijk dank aan alle posters op dit forum. heb nu in 30 minuten al meer info gevonden als in 3+ uur zelf rondscheumen op het internet!!! Ben van plan om binnen een maandje of 2 naar californië te gaan.Miami lijkt me helemaal geweldig.
Heb op bijna alle vragen die ik had al antwoord, maar voor wat ik nog niet weet zal ik nu in de submap Californië posten.
Nogmaals dank voor alle info!!!
bluewolf schreef:Ben van plan om binnen een maandje of 2 naar californië te gaan.Miami lijkt me helemaal geweldig.
Heb op bijna alle vragen die ik had al antwoord, maar voor wat ik nog niet weet zal ik nu in de submap Californië posten.
Hallo Bluewolf,
:welcome: op dit forum. Je kunt hier idd veel informatie vinden. Ook door het lezen van reisverslagen kun je een stuk wijzer worden.
Groetjes Marjan
Laatst gewijzigd door hekkie op 26 mar 2006, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.