Ik ben vandaag nog even gaan shoppen. Ik ben met een Dirt Devil thuisgekomen (normaal $39, nu $9), en eindelijk dan toch een nieuwe TV voor de slaapkamer. Het is een 22" Vizio HD LED TV geworden, in de aanbieding voor $198, nu renteloos afbetalen in 12 maanden. Oh ja, en een nieuw CrockPot (slow cooker), eentje die automatisch op warmhouden overschakelt aan het eind van het programma.
We zijn ook nog even bij Macy's langsgeweest waar ik Anna alvast een kerst- (2010), anniversary- (2011), verjaardags- (2011), kerst- (2011), anniversary- (2012) en weer verjaardagscadeau (2012)

heb gekocht. Ze hadden een MEGA aanbieding voor een paar diamanten oorbellen (iets wat Anna altijd al heel graag wilde hebben). Het was een paar van een half karaat elk, ontzettend goede "clarity", gezet in platinum, normaal $2500, nu voor $799 (eindejaarsuitverkoop i.c.m. Black Friday/Saturday), maar daar ging nog eens allerlei extra korting van af, en als je het met je Macy's kaart betaalde dan ging er nog meer vanaf. Uiteindelijk kostte het "maar" $599, en ook dit kon in 12 maanden zonder rente worden afgelost. Ik heb maar eens over mijn hart gewreven en mijn kwartaalbonus aan haar uitgegeven...