Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Neverlost in Amerika en Canada

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Neverlost in Amerika en Canada

Bericht door hekkie »

Als je een rondreis wil maken door het Noordoosten van de VS en Canada (Montreal, Toronto e.d.) en je huurt een auto met Neverlost van Hertz, zit daar dan zowel de kaart van Amerika als de kaart van Canada op?

Wie heeft hier ervaring mee?

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Hoi Marjan,

Wij zijn in 2003 niet naar Canada geweest met de auto, maar wel dieper het binnenland in, en toen hadden we toch vaker "no service" op het navigatiesysteem. Later kwamen we erachter dat je voor de verschillende gebieden in Amerika ook van het systeem dat Hertz gebruikt verschillende CD's of DVD's (weet niet meer welke in het systeem zitten) nodig hebt, en dat hadden we vantevoren niet zekergesteld.

Ik zou er dus een e-mailtje aan spenderen naar de Hertz klantenservice als ik jou was.

Maarre, waren jullie niet een camperreis aan het plannen door het zuidwesten? Ben je nu alweer bezig met jullie volgende reis? :blink: :dunno:
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Jasmino schreef: Maarre, waren jullie niet een camperreis aan het plannen door het zuidwesten? Ben je nu alweer bezig met jullie volgende reis? :blink: :dunno:
Hoi Jacqueline,

Was het maar waar, maar ik krijg (privé) zoveel vragen van verschillende (soms zelfs onbekende) mensen en ik weet ook niet overal antwoord op. En bovendien als ik een vraag op het forum zet, wijs ik die bewuste lui daarop en maak op die manier "reclame" voor ons forum...... :wink:

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Erika
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Erika »

volgens mij kun je wel heel amerika door maar beperkt in canada,de steden vooral.
maar je hebt toch je tomtometje op je pda en daar staat dan toch canada op ?
gr erika
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Erika schreef:volgens mij kun je wel heel amerika door maar beperkt in canada,de steden vooral.
maar je hebt toch je tomtometje op je pda en daar staat dan toch canada op ?
Helemaal waar Erika, maar lees mijn antwoord maar naar Jacqueline.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Erika
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Erika »

okicroky.in ieder geval ben je toch een onuitputtelijke bron van informatie dus is het niet zo vreemd dat ze je allemaal vragen stellen,zoveel ervaring die je daar in de jaren hebt opgedaan.
erika
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer