Dude schreef:Ahzo, ik kende vorig ook niemand behalve ... Rob en Annie haha.
Wij krijgen inderdaad naamkaartjes opgespeld met de echte naam en de forumnaam. Althans vorig jaar was dat zo.
En dit jaar doen we het anders. Iedereen krijgt een naamplaatje van iemand anders opgespeld. En tijdens de avond moet je de juiste persoon bij het juist kaartje zoeken.
Degene die wint krijgt de hoofdprijs
Grapje, uiteraard.
Gerd, wat leuk dat jullie komen! (en blijven slapen) Dan zakken we aan het einde van de avond in de bar nog even af.
Haha zotte doos hahaha
Dat is een mooie foto Dude
Ik denk dat de tijd daar snel voorbij vliegt en je idd niet de tijd hebt om met iedereen kennis te maken , jammer hé ?
Ivm de betaling van de meeting : Krijg ik daar nog een mail over of heb ik weer ergens iets gemist ?
Nee hoor, daar krijg je zeker nog een bevestiging van. Ik denk dat de dames 'administratie' druk zijn met andere dingen, maar ik verwacht dat je vrij snel een bevestiging zult ontvangen met daarin gegevens over de betaling.
Ik print gewoon de foto van Rob en Annie gewoon op groot formaat uit, dan kán ik ze gewoon niet voorbij lopen! Gerd, van jou heb ik dan weer géén close up maar er zullen vast en zeker naamkaartjes zijn.
Ja, het was mistig, maar we hebben de voorbije dagen al zoveel in de zetel gehangen dat we nu echt buiten moesten.
Misschien kunnen we samen eens een mooie cache lopen.
Uiteindelijk wonen we wel heel dicht bij elkaar
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.