Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

vraagje over bezoek

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
vso1
Amerika-newbie

vraagje over bezoek

Bericht door vso1 »

wat zou nu echt de moeite waar zijn om te bezoeken in de states ???

let wel .. zit in MI, ga met de auto eventjes :wink: (knipoog) naar FL orlando(toch?) en wat parkjes bezoeken .. en dan weer terug naar MI om de vliegtuig naar NL te nemen
we zullen vanuit daytona beach elke keer heen en weer naar een park moeten ..

ongeveer 3 a 4 weken tijd .. dus veel "uitstapjes zullen er wel niet zijn ..

voordeel is wel dat ik bij mijn vader ga logeren in Grand Blanc

Vraag me echt af is zo'auto rit echt eentonig ? gewoon simpel auto in cruise control en stuur bijna niet bewegen of valt dat nog wel mee ?

wat ik wel leuk vind is zo'n wall markt of winkels bezoeken .. nu ben ik niet zo'n shop fanaat maar goed ..
enige waar ik best wel tegen op zie is dat zoete pizza, zoete meuk eerlijk gezegt dat ze serveren bij gerechten ,... zoete pizza deeg BAH ..
USA is mij te zoet soms ...

"pannekoeken" die smaken als karton geen wonder dat men er een lading siroop erop mikt .. .

ben blij als ik gewoon een normaal brood naar binnen krijg sochtends .. en enigsins de zoete troep kan vermijden ..
zou al een wonder wezen als ik de mac snack in wandel en niet mijn eigen big mac mag customizen ..

goed dat is iets van 14 jaar terug onthouden heb .. (pff word oud bah)

leuke eettentjes, winkels, alles wat je in NL gewoon niet kent of "vreemd" zou zijn .. in de omgeving van FLint MI.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer