Zal waarschijnlijk een ander verslag zijn want wij vonden het wel een mooie route, het enige wat tegenviel was Dinosaur NM maar dat kun je gemakkelijk overslaan omdat je daarvoor (iets) van de route af moet.- Route via Vernal hebben we ook overwogen, maar in een reisverslag van één van de forumleden (ik dacht Rob en Annie, maar weet t niet zeker) stond dat het niet super de moeite waard was
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Valerie : LV-GC-Moab-Yellowstone???
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Reis Valerie : LV-GC-Moab-Yellowstone???
- Valerie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Bedankt voor de nieuwe reacties!!
Intussen blijft de (frustrerende) zoektocht naar vliegtuigtickets verder gaan.
We gaan na de vele lovende tips Capitol Reef er proberen inpassen, maar Monument Valley houden we er ook zeker in!
Misschien Page dagje inkorten, of proberen dagje langer gaan.....
We'll see!
Intussen blijft de (frustrerende) zoektocht naar vliegtuigtickets verder gaan.
We gaan na de vele lovende tips Capitol Reef er proberen inpassen, maar Monument Valley houden we er ook zeker in!
Misschien Page dagje inkorten, of proberen dagje langer gaan.....
We'll see!
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
Valerie,
Ik denk dat je té bang bent om voor een bepaalde route te kiezen omdat je geen enkel hoogtepunt wilt "missen".
Mijn ervaring is dat je daar geen erg in zult hebben. Alles is nl. mooi en misschien ontdek jij plekjes die anderen nog nooit zo bekeken hebben.
Van dat twijfelen word je alleen maar onzekerder . Maak een keuze en laat je gewoon verrassen.
Ik denk dat je té bang bent om voor een bepaalde route te kiezen omdat je geen enkel hoogtepunt wilt "missen".
Mijn ervaring is dat je daar geen erg in zult hebben. Alles is nl. mooi en misschien ontdek jij plekjes die anderen nog nooit zo bekeken hebben.
Van dat twijfelen word je alleen maar onzekerder . Maak een keuze en laat je gewoon verrassen.
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Misschien helpt het als je een lijstje maakt van dingen die (een van jullie beiden) zeker willen doen. Dan dingen die mooi zijn en dan nog wat er ook nog te zien is. Prioriteiten stellen. Zo heb ik onze reis ingedeeld.. en soms doe je alles en soms even niks.. of iets anders (aan rivier zitten omdat het heerlijk is).
Dan kijk je nog hoeveel tijd je ergens hebt en vervolgend plan jij... Ik had ook wat zaken op lijstje staan langs de scenis Byway 12 (PRACHTIG!!) tussen Escalante en Boulder en die hebben we laten liggen. Maar dat is niet erg je ziet al genoeg en soms is het ook gewoon goed iets niet te doen. Pin je er albast niet teveel op vast wat je op een dag wilt doen.
Je mag op mijn blog kijken (stukken zijn afgeschermd met ww: stuur ff pb) wij hebben niet jullie route gedaan maar wel delen ervan.
Dan kijk je nog hoeveel tijd je ergens hebt en vervolgend plan jij... Ik had ook wat zaken op lijstje staan langs de scenis Byway 12 (PRACHTIG!!) tussen Escalante en Boulder en die hebben we laten liggen. Maar dat is niet erg je ziet al genoeg en soms is het ook gewoon goed iets niet te doen. Pin je er albast niet teveel op vast wat je op een dag wilt doen.
Je mag op mijn blog kijken (stukken zijn afgeschermd met ww: stuur ff pb) wij hebben niet jullie route gedaan maar wel delen ervan.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
- Valerie
- Amerikakenner
Aiai, ik ben hier precies een probleemgeval aan het worden
Ik heb nochtans geen slecht gevoel bij de plannen die we hebben. Heel vaak zijn we 2 of 3 nachten op 1 plek dus echt overhaast vind ik het niet. Waar we vooral aan twijfelden was de volgorde van de route. Op zich maakt dat zoveel niet uit ware het niet dat we uiteraard wel geïnteresseerd zijn in mooie routes onderweg (als ze niet AL te ver omleiden). Ik voel me bij alle 2 de routes goed en ben niet erg geneigd er iets uit te halen van plek tenzij iemand me kan overtuigen dat ik gekkenwerk lever
Ik heb nochtans geen slecht gevoel bij de plannen die we hebben. Heel vaak zijn we 2 of 3 nachten op 1 plek dus echt overhaast vind ik het niet. Waar we vooral aan twijfelden was de volgorde van de route. Op zich maakt dat zoveel niet uit ware het niet dat we uiteraard wel geïnteresseerd zijn in mooie routes onderweg (als ze niet AL te ver omleiden). Ik voel me bij alle 2 de routes goed en ben niet erg geneigd er iets uit te halen van plek tenzij iemand me kan overtuigen dat ik gekkenwerk lever
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- Valerie
- Amerikakenner
UPDATE!!!!
De vluchten zijn een 10tal minuten geleden geboekt!!!
Gevoel is dubbel.... Enerzijds schuldgevoel voor het vele geld, anderdzijds een hele opluchting na weken elke dag elke mogelijke datum en plaats op elke mogelijke site in te tikken!!! We boekten uiteindelijk bij worldticketcenter.. Oplichters als je het mij vraag met hun 35 euro voor het gebruik van Belgische bankkaarten maar dan nog waren ze bijna 100 euro per ticket goedkoper dan wat ik elders vond..
We vertrekken nu op vrijdag 8 juli naar Las Vegas en vliegen van daar op vrijdag 29 juli ook terug.
We kozen om toch van Las Vegas terug te vliegen aangezien we dan toch die drop off kosten uit te sparen en de vluchten waren ook goedkoper. Een extra rijdagje dus maar wel pak goedkoper dus dan doen we dat maar!
Nu wordt het dus weer tijd jullie allemaal te ambeteren
met m'n route-perikelen.
Het een en ander verandert nu wel aangezien we niet vanuit SLC maar wel vanuit Las Vegas terugvliegen.
Ik realiseer me nu ook dat we van vrijdag naar vrijdag niet 21 maar 22 dagen hebben... Extra dagje dus! Maar aangezien we extra dagje moeten rijden, zijn we dat meteen ook weer kwijt.
Zion zou ik er eig. toch wel graag inhouden en bij Page hopen we op een permit voor The Wave.. wishfull thinking maar je weet toch maar nooit, anders wordt dat een extra relaxdagje.
Misschien toch dagje Yellowstone afstaan.... Het is keuzes maken, en daar ben ik nu net niet goed in!!
Iemand die m'n route nog eens wil bekijken en met de nieuwe terugvlucht een opzetje kan geven?
Alvast bedankt,
Groetjes - een blije-met-het-geboekte-ticket-Valerie
De vluchten zijn een 10tal minuten geleden geboekt!!!
Gevoel is dubbel.... Enerzijds schuldgevoel voor het vele geld, anderdzijds een hele opluchting na weken elke dag elke mogelijke datum en plaats op elke mogelijke site in te tikken!!! We boekten uiteindelijk bij worldticketcenter.. Oplichters als je het mij vraag met hun 35 euro voor het gebruik van Belgische bankkaarten maar dan nog waren ze bijna 100 euro per ticket goedkoper dan wat ik elders vond..
We vertrekken nu op vrijdag 8 juli naar Las Vegas en vliegen van daar op vrijdag 29 juli ook terug.
We kozen om toch van Las Vegas terug te vliegen aangezien we dan toch die drop off kosten uit te sparen en de vluchten waren ook goedkoper. Een extra rijdagje dus maar wel pak goedkoper dus dan doen we dat maar!
Nu wordt het dus weer tijd jullie allemaal te ambeteren
Het een en ander verandert nu wel aangezien we niet vanuit SLC maar wel vanuit Las Vegas terugvliegen.
Ik realiseer me nu ook dat we van vrijdag naar vrijdag niet 21 maar 22 dagen hebben... Extra dagje dus! Maar aangezien we extra dagje moeten rijden, zijn we dat meteen ook weer kwijt.
Zion zou ik er eig. toch wel graag inhouden en bij Page hopen we op een permit voor The Wave.. wishfull thinking maar je weet toch maar nooit, anders wordt dat een extra relaxdagje.
Misschien toch dagje Yellowstone afstaan.... Het is keuzes maken, en daar ben ik nu net niet goed in!!
Iemand die m'n route nog eens wil bekijken en met de nieuwe terugvlucht een opzetje kan geven?
Alvast bedankt,
Groetjes - een blije-met-het-geboekte-ticket-Valerie
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- Valerie
- Amerikakenner
We DENKEN eraan om de route voor een stuk om te draaien om zo de lange rijdagen in het begin te hebben en niet op het einde wanneer je toch wel een pak vermoeider bent door de reis....
Een aanzet via googlemaps :
Een poging - Wie geeft raad?
Vrijdag 8 juli : Brussel - Las Vegas
Zaterdag 9 juli : Las Vegas
Zondag 10 juli : Las Vegas - Zion
Maandag 11 juli : Zion - Salt Lake City
Dinsdag 12 juli : Salt Lake City - Yellowstone
Woensdag 13 juli : Yellowstone
Donderdag 14 juli : Yellowstone
Vrijdag 15 juli : Yellowstone
Zaterdag 16 juli : Yellowstone - Grand Teton
Zondag 17 juli : Grand Teton - Jackson
Maandag 18 juli : Jackson - Vernal
Dinsdag 19 juli : Vernal - Moab
Woensdag 20 juli : Moab
Donderdag 21 juli : Moab
Vrijdag 22 juli : Moab - Bryce Canyon
Zaterdag 23 juli : Bryce Canyon - Page
Zondag 24 juli : Page
Maandag 25 juli : Page - Monument Valley
Dinsdag 26 juli : Monument Valley - Grand Canyon
Woensdag 27 juli : Grand Canyon
Donderdag 28 juli : Grand Canyon - Las Vegas
Vrijdag 29 juli : Las Vegas - Brussel
Op googlemaps geeft dit deze kronkel :

Nou, ik denk wel dat er nog veel kan verandert worden met de volgorde. Zou misschien wel allemaal lukken, maar is misschien niet logisch en ik geef graag toe dat ik in volgorde maken nog niet sterk ben...
Bryce bij Zion nemen?? Zion houden voor tussen Bryce en Page?
Zouden nog een dagje Las Vegas op het einde extra willen om te bekomen, maar niet ten koste van een plek die we daardoor niet kunnen zien... Dus voorlopig zo laten... Dag Yellowstone, Moab,... weglaten? Jackson nog op dag van Grand Teton plakken? ...
Ook kan ik nog wat hulp gebruiken voor planning Yellowstone.. Komende van SLC, waar begin ik dan logischerwijze mee?
BEDANKT!
Een aanzet via googlemaps :
Een poging - Wie geeft raad?
Vrijdag 8 juli : Brussel - Las Vegas
Zaterdag 9 juli : Las Vegas
Zondag 10 juli : Las Vegas - Zion
Maandag 11 juli : Zion - Salt Lake City
Dinsdag 12 juli : Salt Lake City - Yellowstone
Woensdag 13 juli : Yellowstone
Donderdag 14 juli : Yellowstone
Vrijdag 15 juli : Yellowstone
Zaterdag 16 juli : Yellowstone - Grand Teton
Zondag 17 juli : Grand Teton - Jackson
Maandag 18 juli : Jackson - Vernal
Dinsdag 19 juli : Vernal - Moab
Woensdag 20 juli : Moab
Donderdag 21 juli : Moab
Vrijdag 22 juli : Moab - Bryce Canyon
Zaterdag 23 juli : Bryce Canyon - Page
Zondag 24 juli : Page
Maandag 25 juli : Page - Monument Valley
Dinsdag 26 juli : Monument Valley - Grand Canyon
Woensdag 27 juli : Grand Canyon
Donderdag 28 juli : Grand Canyon - Las Vegas
Vrijdag 29 juli : Las Vegas - Brussel
Op googlemaps geeft dit deze kronkel :

Nou, ik denk wel dat er nog veel kan verandert worden met de volgorde. Zou misschien wel allemaal lukken, maar is misschien niet logisch en ik geef graag toe dat ik in volgorde maken nog niet sterk ben...
Bryce bij Zion nemen?? Zion houden voor tussen Bryce en Page?
Zouden nog een dagje Las Vegas op het einde extra willen om te bekomen, maar niet ten koste van een plek die we daardoor niet kunnen zien... Dus voorlopig zo laten... Dag Yellowstone, Moab,... weglaten? Jackson nog op dag van Grand Teton plakken? ...
Ook kan ik nog wat hulp gebruiken voor planning Yellowstone.. Komende van SLC, waar begin ik dan logischerwijze mee?
BEDANKT!
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik neem aan dat je voor de Wave permits meedoet met de internet lotterij.
Voor de loting op het Pariastation, kan je tickets winnen voor de volgende dag en die dag heb je niet, als ik je route zo bekijk.
Je moet daar nl al om 8.00 uur zijn.
Voor de loting op het Pariastation, kan je tickets winnen voor de volgende dag en die dag heb je niet, als ik je route zo bekijk.
Je moet daar nl al om 8.00 uur zijn.
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou Bryce Canyon tussen Zion en Salt lake city bezoeken. En dan vanaf Moab via Monument Valley naar Page.
Anders rijd je wel heel erg heen en weer.
Marjon
Anders rijd je wel heel erg heen en weer.
Marjon
- Valerie
- Amerikakenner
Ok, ik veranderde de volgorde ... Bedoel je zo Vana?
Dag 1 Vrijdag 8 juli Brussel – Las Vegas
Dag 2 Zaterdag 9 juli Las Vegas
Dag 3 Zondag 10 juli Las Vegas - Zion
Dag 4 Maandag 11 juli Zion - Bryce
Dag 5 Dinsdag 12 juli Bryce - Salt Lake City
Dag 6 Woensdag 13 juli Salt Lake City – Yellowstone
Dag 7 Donderdag 14 juli Yellowstone
Dag 8 Vrijdag 15 juli Yellowstone
Dag 9 Zaterdag 16 juli Yellowstone
Dag 10 Zondag 17 juli Yellowstone – Grand Teton - Jackson
Dag 11 Maandag 18 juli Jackson - Vernal
Dag 12 Dinsdag 19 juli Vernal - Moab
Dag 13 Woensdag 20 juli Moab
Dag 14 Donderdag 21 juli Moab
Dag 15 Vrijdag 22 juli Moab – Monument Valley
Dag 16 Zaterdag 23 juli Monument Valley – Page
Dag 17 Zondag 24 juli Page
Dag 18 Maandag 25 juli Page – Grand Canyon
Dag 19 Dinsdag 26 juli Grand Canyon
Dag 20 Woensdag 27 juli Grand Canyon – Las Vegas
Dag 21 Donderdag 28 juli Las Vegas
Dag 22 Vrijdag 29 juli Las Vegas - Brussel
Ik plakte Jackson bij de dag van Grand Teton als overnachtplaats zodat ik dagje Las Vegas win op het einde maar ben daar wel nog niet helemaal zeker van ... Ik heb schrik van Grand Teton dan wel te niet te doen :s What do you all think?
Ik plakte Jackson bij de dag van Grand Teton als overnachtplaats zodat ik dagje Las Vegas win op het einde maar ben daar wel nog niet helemaal zeker van ... Ik heb schrik van Grand Teton dan wel te niet te doen :s What do you all think?
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Ik zou de eerste dag Las vegas weghalen zodat je de volgende dag meteen naar Zion kunt rijden, aangezien je toch vroeg wakker zult zijn vanwege de jetlag is het beter om meteen meters te maken. Je kunt ook nog een dag bij de Grand Canyon weghalen en deze toevoegen op het laatst zodat je in Vegas wat uit kunt rusten. Je hebt voor de Grand Canyon in principe maar 1 overnachting nodig, tenzij je naar beneden wilt lopen.
- Valerie
- Amerikakenner
Hmmm die eerste dag Vegas weghalen zou wel optie kunnen zijn. Vegas is toch duurder in het weekend 
De reden waarom ik voor het begin 2 nachten Vegas plaatste is omdat ik in het verleden altijd ziek ben de 2e dag ... Heel bizar - mijn manier van jetlag (Ik heb migraine en ik vermoed dat het dat is dat zich steeds na een lange vlucht wreekt)... Zion is echter niet zooo lang rijden, dus mss is dat wel een optie!
Grand Canyon willen we wel graag 2 nachten doen om inderdaad een heel stuk naar beneden te lopen (niet helemaal, dat deed ik al eens en ik voel de pijn en uitputting nog
;) ... En we zijn ook gewoon hoopvol om knappe zonsop- en ondergangen 
De reden waarom ik voor het begin 2 nachten Vegas plaatste is omdat ik in het verleden altijd ziek ben de 2e dag ... Heel bizar - mijn manier van jetlag (Ik heb migraine en ik vermoed dat het dat is dat zich steeds na een lange vlucht wreekt)... Zion is echter niet zooo lang rijden, dus mss is dat wel een optie!
Grand Canyon willen we wel graag 2 nachten doen om inderdaad een heel stuk naar beneden te lopen (niet helemaal, dat deed ik al eens en ik voel de pijn en uitputting nog
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- Valerie
- Amerikakenner
Deze kronkel ziet er idd wel iets logischer uit ...

2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- Valerie
- Amerikakenner
Een kenner die z'n fiat geeft over de laatste voorgestelde volgorde/route??
Ik wil namelijk zeker Yellowstone beginnen boeken!! Ik zag nl. dat al superveel via Xanterra vol zit voor juli :s:s: Dat wordt puzzelen...
Wie kan me een aanzet geven wanneer waar logeren in Yellowstone rekening houdend met van welke kant we komen en waar we weer weg uit rijden.
Thanx!
EDIT : Ok, ik zag dat Mammoth en Old Faithfull vrij zijn... Dat is iets in de onderste en iets in de bovenste loop - Lijkt me dus ok... Beginnen in Old Faithfull (komende van SLC) en daarna Mammoth (om weg te rijden op weg nr Grand Teton)?????
Ik wil namelijk zeker Yellowstone beginnen boeken!! Ik zag nl. dat al superveel via Xanterra vol zit voor juli :s:s: Dat wordt puzzelen...
Wie kan me een aanzet geven wanneer waar logeren in Yellowstone rekening houdend met van welke kant we komen en waar we weer weg uit rijden.
Thanx!
EDIT : Ok, ik zag dat Mammoth en Old Faithfull vrij zijn... Dat is iets in de onderste en iets in de bovenste loop - Lijkt me dus ok... Beginnen in Old Faithfull (komende van SLC) en daarna Mammoth (om weg te rijden op weg nr Grand Teton)?????
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Laatste route zet er wel logisch en ok uit.
I.v.m. yellowstone link ik naar deze post van mij:
viewtopic.php?f=7&t=30353&p=504575#p504452
I.v.m. yellowstone link ik naar deze post van mij:
viewtopic.php?f=7&t=30353&p=504575#p504452
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Beide routes zijn mooi, maar de laatste is wel wat korter denk ik. In de eerste heb je de route van Moab naar Bryce niet langs Capitol Reef en de mooie UT12 laten lopen.
Mammoth en Old Faithful kun je alvast boeken; desnoods boek je een nacht extra; annuleren kan altijd nog. Je zou ook op 1 plaats kunnen gaan zitten, en dan wat centraal zoals in Canyon, maar ik vind het wel mooi om op meerdere plaatsen te overnachten. Je kunt de route door het park af laten hangen van de accommodatie. Ik denk dat 1 nacht in Mammoth wel voldoende is, misschien kun je ook nog 1 of 2 nachten bij Canyon of Lake boeken.
Als je 3 nachten hebt zou Old Faithful - Mammoth - Canyon/Lake een handige volgorde zijn, maar het kan ook anders. Je kunt ook een nacht in West Yellowstone nemen, bijvoorbeeld op weg naar/van SLC. Je kunt ook nog schuiven met Grand Teton: dus eerst Yellowstone en dan GT of andersom; kijk wat het beste uitkomt qua overnachtingen in Yelowstone.
Marianne
Mammoth en Old Faithful kun je alvast boeken; desnoods boek je een nacht extra; annuleren kan altijd nog. Je zou ook op 1 plaats kunnen gaan zitten, en dan wat centraal zoals in Canyon, maar ik vind het wel mooi om op meerdere plaatsen te overnachten. Je kunt de route door het park af laten hangen van de accommodatie. Ik denk dat 1 nacht in Mammoth wel voldoende is, misschien kun je ook nog 1 of 2 nachten bij Canyon of Lake boeken.
Als je 3 nachten hebt zou Old Faithful - Mammoth - Canyon/Lake een handige volgorde zijn, maar het kan ook anders. Je kunt ook een nacht in West Yellowstone nemen, bijvoorbeeld op weg naar/van SLC. Je kunt ook nog schuiven met Grand Teton: dus eerst Yellowstone en dan GT of andersom; kijk wat het beste uitkomt qua overnachtingen in Yelowstone.
Marianne
- Valerie
- Amerikakenner
Kleine aanpassing :
* Vernal is eig. niet meer dan een tussenstop dus op zich hoeven we daar niet supervroeg te zijn.
Als we nu van Yellowstone 's morgensvroeg naar Grand Teton rijden en daar ook slapen, hebben we toch die dag en de ochtend in GT.
De volgende morgen rijden we naar Jackson om het kort te bezoeken en vervolgen dan onze weg naar Vernal om daar te overnachten en de volgende dag naar Moab te rijden.
Dus in plaats van :
zou ik misschien dit doen :
Dag 10 Zondag 17 juli Yellowstone – Grand Teton
Dag 11 Maandag 18 juli Grand Teton - Jackson - Vernal
Gobien, bedankt voor de link... Ik heb het bestudeerd... Ben er wel nog niet goed uit hoe ik de overnachtingen het meest logische kan indelen... Ik zoek verder!
* Vernal is eig. niet meer dan een tussenstop dus op zich hoeven we daar niet supervroeg te zijn.
Als we nu van Yellowstone 's morgensvroeg naar Grand Teton rijden en daar ook slapen, hebben we toch die dag en de ochtend in GT.
De volgende morgen rijden we naar Jackson om het kort te bezoeken en vervolgen dan onze weg naar Vernal om daar te overnachten en de volgende dag naar Moab te rijden.
Dus in plaats van :
zou ik misschien dit doen :
Gobien, bedankt voor de link... Ik heb het bestudeerd... Ben er wel nog niet goed uit hoe ik de overnachtingen het meest logische kan indelen... Ik zoek verder!
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- Valerie
- Amerikakenner
Ok, ik denk dat dit hem wordt :
DAG DATUM ROUTE
Vanavond zitten we aan de pc om Yellowstone te boeken... Een moeilijke puzzel
We hebben er 4 nachten. Canyon Village is centraal maar alleen nog vrij op 13 juli (onze eerste dag komende van Salt Lake City).
Wat denken jullie van deze puzzel :
Dag 6 Woensdag 13 juli Salt Lake City – Yellowstone --> Via West entrance binnenrijden en overnachten in Canyon Village.
Dag 7 Donderdag 14 juli Yellowstone --> De bovenste loop nemen en overnachten in Mammoth Hot springs
Dag 8 Vrijdag 15 juli Yellowstone --> De onderste loop nemen en overnachten in Old Faithfull
Dag 9 Zaterdag 16 juli Yellowstone--> De onderste loop verder doen en overnachten in Old Faithfull (of Lake village??????)
Dag 10 Zondag 17 juli Yellowstone verlaten via 'South entrance' richting Grand Teton
OF
Canyon Village laten voor wat het is als overnachtingsplaats en een heel andere puzzel opzetten?
DAG DATUM ROUTE
Vanavond zitten we aan de pc om Yellowstone te boeken... Een moeilijke puzzel
We hebben er 4 nachten. Canyon Village is centraal maar alleen nog vrij op 13 juli (onze eerste dag komende van Salt Lake City).
Wat denken jullie van deze puzzel :
Dag 6 Woensdag 13 juli Salt Lake City – Yellowstone --> Via West entrance binnenrijden en overnachten in Canyon Village.
Dag 7 Donderdag 14 juli Yellowstone --> De bovenste loop nemen en overnachten in Mammoth Hot springs
Dag 8 Vrijdag 15 juli Yellowstone --> De onderste loop nemen en overnachten in Old Faithfull
Dag 9 Zaterdag 16 juli Yellowstone--> De onderste loop verder doen en overnachten in Old Faithfull (of Lake village??????)
Dag 10 Zondag 17 juli Yellowstone verlaten via 'South entrance' richting Grand Teton
OF
Canyon Village laten voor wat het is als overnachtingsplaats en een heel andere puzzel opzetten?
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind het heel mooi zo! Die overnachtingen in Yellowstone zijn ook prima, het maakt ook niet veel uit in welke volgorde je het doet want je zult er toch niet aan ontkomen om wat heen en weer te rijden.
Is er bij Old Faithful nog wel iets vrij? Wij vonden de Inn prachtig om te overnachten, maar er zijn meer mogelijkheden.
Bij Lake is het Lake hotel (en cabins) mooi; Lake Lodge is iets minder. Mij lijkt Roosevelt Lodge ook leuk, zeker als je in bent voor een cook out (misschien in plaats van Mammoth).
Marianne
Is er bij Old Faithful nog wel iets vrij? Wij vonden de Inn prachtig om te overnachten, maar er zijn meer mogelijkheden.
Bij Lake is het Lake hotel (en cabins) mooi; Lake Lodge is iets minder. Mij lijkt Roosevelt Lodge ook leuk, zeker als je in bent voor een cook out (misschien in plaats van Mammoth).
Marianne
-
Gijs&Kelly
- Amerikakenner
- Partner van: a.ka. Damzkie
Eventjes hier reageren
Volgens mij zijn we inderdaad op dezelfde dag in Grand Canyon.
Hebben jullie al iets geboekt daar?
Groetjes,
Gijs & Kelly.
Hebben jullie al iets geboekt daar?
Groetjes,
Gijs & Kelly.
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht