Voordelig bellen vanuit Nederland naar Amerika

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Wobbe
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 jun 2010, 11:40

Voordelig bellen vanuit Nederland naar Amerika

Bericht door Wobbe »

Beste,

Gister T-Mobile Internationaal simkaartje aan gevraagd (net nieuw bij T-Mobile)... Erg goedkoop bellen en smsen naar Amerika!

Sms'en -> 12 cent per bericht
Bellen naar mobiel nummer in Amerika -> 12 cent per minuut
Bellen naar vast nummer in Amerika -> 12 cent per minuut

Erg handig om gewoon als extra simkaartje voor als je naar de USA moet bellen...

http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdo ... ional.aspx voor meer informatie! :) Houd er alleen wel rekening mee dat T-Mobile slecht bereik heeft.

Hopelijk dat jullie er wat aan hebben!

Groetjes,
Wobbe
Gebruikersavatar
Bramster
Amerika-expert
Berichten: 2440
Lid geworden op: 24 nov 2005, 14:14

Re: Voordelig bellen vanuit Nederland naar Amerika

Bericht door Bramster »

Vergeet niet dat dit vaak maar een deel van de mobiele kosten zullen zijn. Veelal betaalt de "gebelde" ook.
Gebruikersavatar
Clint
Amerika-expert
Berichten: 4657
Lid geworden op: 07 mei 2006, 19:13
Locatie: Detroit, MI

Re: Voordelig bellen vanuit Nederland naar Amerika

Bericht door Clint »

Ik bel voor 1-2.8ct p/m naar de VS op een vaste verbinding.. 12ct vind ik nog best duur..
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Wobbe
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 jun 2010, 11:40

Re: Voordelig bellen vanuit Nederland naar Amerika

Bericht door Wobbe »

Normaal betaalde ik rond de 49 cent per minuut (KPN), en een smsje koste rond de 35 cent per sms...
Gebruikersavatar
Airmiles
Amerikafan
Berichten: 387
Lid geworden op: 31 mar 2006, 14:43
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Tilburg

Re: Voordelig bellen vanuit Nederland naar Amerika

Bericht door Airmiles »

Bellen naar een vaste of mobiele telefoon in de VS kan ook gewoon gratis met Voipbuster. Als je daar een positief belsaldo aanhoudt, kun je 120 dagen gratis bellen. Er zit wel een maximum aan, maar dat bereik je zo gauw niet. Ik dacht 1800 minuten maximaal.
brian89
Amerika-ontdekker
Berichten: 89
Lid geworden op: 05 jun 2009, 18:26

Re: Voordelig bellen vanuit Nederland naar Amerika

Bericht door brian89 »

Via SKype kan je een abbo afsluiten voor €10,49 per maand onbeperkt bellen naar de US (vast en mobiel).
Nadeel wel is dat je van je laptop of pc moet bellen.
Wobbe
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 jun 2010, 11:40

Re: Voordelig bellen vanuit Nederland naar Amerika

Bericht door Wobbe »

Brian,

Volgens mij doe je toch wat verkeerd! Ik heb vandaag ook maar even de mogelijkheden van Skype bekeken, en een abbo naar de US afgesloten voor maar 4,99 per maand (vast en mobiel)?
brian89
Amerika-ontdekker
Berichten: 89
Lid geworden op: 05 jun 2009, 18:26

Re: Voordelig bellen vanuit Nederland naar Amerika

Bericht door brian89 »

Wobbe schreef:Brian,

Volgens mij doe je toch wat verkeerd! Ik heb vandaag ook maar even de mogelijkheden van Skype bekeken, en een abbo naar de US afgesloten voor maar 4,99 per maand (vast en mobiel)?
Klopt dit heb ik nu ook, voorheen was het 10.49 per maand over de hele wereld. Nu is het dat je per land kan kiezen.
Gebruikersavatar
SemJes
Amerika-expert
Berichten: 1677
Lid geworden op: 13 jun 2006, 18:04
Locatie: Sarasota, FL

Re: Voordelig bellen vanuit Nederland naar Amerika

Bericht door SemJes »

Nou dat van Skype vind ik zo goedkoop nog niet. Ik heb Voipdiscount (zelfde als Voipbuster) en daar koop je eenmalig een tegoed van 10 euro en dan kun je zoals hierboven al gezegd is 120 dagen gratis bellen naar landlines en mobiele telefoons in de VS (ook naar heel veel andere landen). Het tegoed gaat nooit weg, en na die 120 dagen gratis bellen maak je gewoon je tegoed op en betaal je 1 cent per minuut. Zo bel ik ook altijd naar nummers in Nederland (ook gratis). Heel makkelijk, er zijn voldoende applicaties voor de Iphone voor, zodat je eigenlijk overal gratis kan bellen (via WIFI of 3G). Oh en van computer naar computer bellen is natuurlijk altijd gratis, ongeacht of je er tegoed op hebt staan of niet. Er zijn websites die Amerikaanse nummers uitdelen, sommige zijn gratis, en dit kun je koppelen aan je VOIP account. Zo ben je betaalbaar bereikbaar voor Amerikanen, ook handig.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer