Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Dide: rondreis zuidwest met 2 kleine kids

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Reis Dide: rondreis zuidwest met 2 kleine kids

Bericht door Rob »

Voor welk type camper welke periode en bij welke verhuurder heb je deze offertes gekregen.
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

Dide schreef:@Isis: Bedankt voor je tips! Ik ga het effe verwerken.
Over de opladers: wat bedoel je daar precies mee?

Mbt Arvy: ze zijn op alle fronten goedkoper(dagprijs,oneway,kits)
verschil Arvy en Travelhome:ongeveer 200 euro(dit was op de offerte voor 16dgn)
met Jan doets:350 euro (dit was op de offerte voor 16dgn)
Wereldcontactreizen had geen gespecificeerde rekening, maar we waren ongeveer 4200 euro kwijt denk ik voor 16dgn camper, 6dgn auto en 1 hotelovernachting (dat was nog de oude planning) ik heb de vlucht van de totaalprijs afgetrokken, die was 6800 euro)
Met Tioga ook 300 euro (over een huur van 26 dagen.)
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is :wink:
Arvy zit trouwens in Rotterdam.
Dank je wij gaan Arvy voor ene komende reis in de gaten houden. Dat het in r'dam zit maakt me niks uit. Regelen zij ook vlucht en hotelovernachting of alleen camper?
Opladers.. je hebt vast van allerlei eletronica bij je (telefoon, laptop, batterij (camera), speeltuig kids) Als je in de parken een paar dagen zonder elektra staat kun je opladen door een lader mee te nemen die de 12 V omzet in 220V en zo je spullen onderweg tijdens het rijden oplaadt. Wij hadden er ook nog een 3weg-verdeelstekker aanhangen zodat er 3/4 dingen tegelijk aan konden.
groet, succes met plannen en dank voor je info.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Dide
Amerika-ontdekker

Bericht door Dide »

Rob schreef:Voor welk type camper welke periode en bij welke verhuurder heb je deze offertes gekregen.
Ik heb geinformeerd voor de Road Bear C26-28. In eerste instantie voor de eerste 2 weken van september. (Dat waren de offertes van Jan Doets, Arvy, travelhome en wereldcontactreizen.
De offerte van Tioga was voor 26dgn (en daar had ik ook een nieuwe offerte van Arvy bij opgevraagd). Vandaag kreeg ik wel een heel uitgebreid pakket van Travelhome binnen per post. Die moet ik nog bekijken.

@Isis: Heb je de oplader hier in Nederland gekocht? Die met de verdeelstekker dan he
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

OP lader niet gekocht.. wel een omvormer (12V naar 220V) bij Mediamarkt geloof ik. Die gaat met 1kant in de sigarettenaansteker en de andere kant is een gewone NL stekker. Van thuis hadden we gewoon zon verdeel doos meegenomen, die heb jij ook wel.
Heb je bewust allen trouwens voor Road Bear en El monte gekozen? Wij kwamen ook Apollo tegen en reden zelf met Campingworld (Moturis). Ik denk dat wij ook nog meer moeten shoppen de volgende keer. Blijkbaar scheelt het nogal een paar honderd euro's ... dat is snel verdiend.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer