Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Facebookers: Volg AA nu ook op FB!

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Re: Facebookers: Volg AA nu ook op FB!

Bericht door Dennis »

En hier is er nog eentje: voor de laatste site-updates kun je je ook abonneren op de RSS van AllesAmerika.com:

http://www.allesamerika.com/amerika.xml

(De meeste browsers ondersteunen RSS, dus klik gewoon op de link en vervolgens op "Subscribe" of een vergelijkbare link.)
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Ik kom hier ook een beetje als "mosterd" binnenvallen, maar Facebook is veel leuker dan Hyves hoor!
Ik heb Hyves maar daar doe ik geen bal mee, ja ik zet er soms een update over mijn fotografie-werk op, maar verder niet

Wat ik zo leuk vind aan Facebook is dat je dus ook lid kunt worden van dingen die je interesse hebben. Zoals nu dus de AA fanpage!
Maar ik ben bijv. ook lid van veel fotografiepagina's, de Bijenkorf (voor leuke acties) en ben fan van de Olympics 20102 London.
Als dat soort bedrijven of mensen iets belangrijks hebben komt dat meteen op jouw nieuwspagina binnen en weet je dus meteen wanneer de kaartjes voor de OS in de verkoop zijn, om maar iets te noemen

Het is dus veel meer dan alleen maar "ik ben moe ik ga slapen" en "vandaag lekker boodschappen gedaan" want daar heb ik ook niet zoveel mee :mrgreen:
Sommige mensen veranderen echt 4 keer per dag hun status.....pfff, dan denk ik ook wel eens: who cares???
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

He Iris heb je leuke tips voor fotografie?
Ik heb ook facebook moet je ff zoeken op mijn echte naam...
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Iris_1982 schreef:Wat ik zo leuk vind aan Facebook is dat je dus ook lid kunt worden van dingen die je interesse hebben. Zoals nu dus de AA fanpage!
En dat kan met hyves niet?

Ik ben van verschillende dingen lid op mijn hyves waar mijn interesses liggen, zoals fotografie, Amerika, katten, Guido Weijers, pretparken... Of verschillende TV-programma's, zoals 24, Desperate Housewives en ONM... of van mijn oude school en huidige werkgever... En zo was er ooit in het verleden ook de AA-fans hyve :)
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Georgie »

Ja dat kan op Hyves ook inderdaad, daar het een dan logischerwijs een 'hyve'.

Ik vind Hyves alleen grafisch gezien ontzettend lelijk en dat trekt me totaal niet. Veel te druk. En het feit dat Facebook internationaal is, maakt het voor mij (en vele anderen denk ik) veel praktischer.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
SpaceAce
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Grappig :D Ik vind juist Facebook weer te druk en alles door elkaar...
Voor het internationale hoef ik het niet te doen,... aangezien men dan geen Nederlands spreekt :lol:
(en dat is toch wel handig voor iemand die niet zo goed in Engels is...)
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Ik heb ook beide, maar gebruik de hyves tot nu toe nog steeds vaker dan facebook. Facebook heb ik eigenlijk alleen genomen voor buitenlandse vrienden en familie ( een deel daarvan wisselt regelmatig van email adres en zo kan ik ze altijd bereiken)
Maar ik vind het ook altijd heel vreemd, onnatuurlijk, ogen als ik dan ineens in het engels ga schrijven wat ik doe.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Hoef je niet alles in het engels te doen gewoon omdat het facebook is hoor.
SpaceAce
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Klopt, maar ik zie heel veel van mijn (Nederlandse) vrienden op Facebook wél in het engels schrijven... (ook een paar AA-ers) Dus heb ik er nog niets aan, want die kan ik niet volgen...
Dat is ook logisch dat ze dat doen, aangezien zij vaak wel internationale vrienden hebben...
Iris_1982
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

SpaceAce schreef:
Iris_1982 schreef:Wat ik zo leuk vind aan Facebook is dat je dus ook lid kunt worden van dingen die je interesse hebben. Zoals nu dus de AA fanpage!
En dat kan met hyves niet?

Ik ben van verschillende dingen lid op mijn hyves waar mijn interesses liggen, zoals fotografie, Amerika, katten, Guido Weijers, pretparken... Of verschillende TV-programma's, zoals 24, Desperate Housewives en ONM... of van mijn oude school en huidige werkgever... En zo was er ooit in het verleden ook de AA-fans hyve :)
Kan idd op Hyves, maar op Facebook is het veel overzichtelijker en bovendien is Facebook internationaal.
Een Cirque du Soleil Hyves met updates vanuit het hoofdkantoor in Montreal zal je er bijvoorbeeld niet aantreffen.
Ik vind het nieuwsoverzicht op Facebook enorm handig, Hyves is zo chaotisch en rommelig en dingen vallen er gewoon niet op vind ik.
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Ik merk dat nu ik in Nederland woon, ik vaker in het Nederlands facebook. Dus status updates ook in het Nederlands plaats.
Voorheen hadden mijn statussen vaak te maken met m'n leven in het buitenland, dus logischerwijs waren ze ook in het Engels zodat iedereen het kon begrijpen. Maar nu wil ik soms dingen kwijt die toch alleen logisch zijn voor Nederlanders, dus schrijf ik het in het Nederlands.
Overigens weten jullie toch wel dat je de hele website toch ook in het Nederlands kunnen zetten? Dus wanneer je moeite hebt met Engels, kan je ook alles in het Nederlands zetten (behalve de statussen van anderen natuurlijk).
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Iris_1982
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Ja alleen zijn die vertalingen zo idioot "Vind ik leuk" "Vind ik niet meer leuk" :-)
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Haha ja dat is op zich best wel een afknapper. :lol: :lol:
bbeurden
Amerikakenner

Bericht door bbeurden »

Leuke initiatieven. Zowel twitter als Facebook maar eens toegevoegd.
Bauke
Zie voor de links naar alle reizen: http://www.bbeurden.nl/
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Chrisp »

Hier nog een Facebook voorstander! Ik heb een tijdje hyves gehad, maar ik werd er al snel helemaal gek van. De lay-out is echt foeilelijk, en al die customizable lettertypes en achtergronden maken het er alleen nog maar erger. Bovendien is Hyves al een tijdje vervallen tot een soort van met Sugababes/Superdudes-achtig triest gebeuren.

Op Facebook vind ik de lay-out juist erg mooi en het werkt echt super gemakkelijk. Net als Iris gebruik ik vaak pagina's van bedrijven en organisaties die ik interessant vindt. Aanbiedingen en leuke weetjes komen dan ook mijn in mijn stream terecht, erg leuk! De stream is trouwens ook handig, want nu hoef je niet anderen hun pagina's door te speuren, maar komen de updates gewoon op je stream.
Afbeelding
Marcel87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marcel87 »

Iris_1982 schreef: Het is dus veel meer dan alleen maar "ik ben moe ik ga slapen" en "vandaag lekker boodschappen gedaan" want daar heb ik ook niet zoveel mee :mrgreen:
Sommige mensen veranderen echt 4 keer per dag hun status.....pfff, dan denk ik ook wel eens: who cares???
Ik heb er dagen bij zitten dat ik wel meer dan 4 keer per dag mijn status update :roll: :roll:

Moet wel bekennen dat ik met regelmaat echt de meest onzinnige dingen op facebook plaats! :lol:
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Goh, dat was me nog niet opgevallen Marcel :lol: :wink:

Marjon
Marcel87
Amerikakenner

Bericht door Marcel87 »

:oops: :oops: :oops:

Het is een makkelijker manier om mensen op de hoogte te houden!!! :mrgreen:
Een weblog schrijven kost wat meer tijd..

ik moet nodig weer wat schrijven haha
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Marcel87 schreef:
ik moet nodig weer wat schrijven haha
Zoals hoe dat met die sollicitatie is afgelopen!

De link in je signature werkt trouwens niet ;)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Iris_1982 schreef: Het is dus veel meer dan alleen maar "ik ben moe ik ga slapen" en "vandaag lekker boodschappen gedaan" want daar heb ik ook niet zoveel mee :mrgreen:
Ha ja, met de AA-Facebookpage hou ik het op 1-2 keer per week een update. Ik wil echt niet jullie newsfeed vervuilen hoor :wink: Het is gewoon een handige manier om op de hoogte te blijven van wat er op AA gaande is.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer